Een biertje in de kroeg... Oplichting! Want daarna neem je er nog één, en nog één en uiteindelijk heb je geen controle meer over jezelf waardoor je doro blijft gaan en helemaal leeggeplukt wordt! Alle kroegen zouden dicht moeten!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
De tering wat kom jij gefrustreerd over.
Er word een product geleverd, de kosten zijn van te voren bekend, voor mij is dit niet anders dan een biertje in de kroeg kopen.
Nou.. in zekere zin kun je het voorbeeld van de kroeg wel gebruiken. Die kroegbaas is namelijk wel ernstig in overtreding als ie iemand die flink bezopen is, bier blijft leveren en is moreel gezien ook vrij verwerpelijk bezig dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef jroz het volgende:
[..]
Een biertje in de kroeg... Oplichting! Want daarna neem je er nog één, en nog één en uiteindelijk heb je geen controle meer over jezelf waardoor je doro blijft gaan en helemaal leeggeplukt wordt! Alle kroegen zouden dicht moeten!
De mail diensten zitten denk ik alleen nog in Nigeria met buitenlandse mensen, want in nederland doet geen 1 bedrijf dat nog volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:14 schreef ghostapple het volgende:
De enige sms diensten die nog bestaan zijn die van astrotv en dat soort diensten.
Verder is alles inderdaad overgegaan op mail diensten waar het overigens drukker dan ooit is met van die domme mannen die erin trappen terwijl het in de algemene voorwaarden staat.
Je typt zomaar 1000 berichten per dag weg wat dus inhoud dat je al tegen de 1250/1300 per week zit exclusief bonussen.
Mooie is dat het ook nog eens veelal mannen zijn die als operator werken ipv vrouwen zoals destijds bij die sms diensten
Zijn er heel wat die dat hier in Nederland doen hoor. Werken allemaal via Berichtencentrale.nl en Operatorpanel.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
De mail diensten zitten denk ik alleen nog in Nigeria met buitenlandse mensen, want in nederland doet geen 1 bedrijf dat nog volgens mij.
Ah vandaar!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:40 schreef ghostapple het volgende:
[..]
Zijn er heel wat die dat hier in Nederland doen hoor. Werken allemaal via Berichtencentrale.nl en Operatorpanel.
De grotere organisaties (zijn gevestigd op Spaans grondgebied, betalen vanaf een Spaanse rekening) hebben een aantal 100 operators in dienst.
En een grote groep daarvan behaalt meer dan 1000 berichten per dag. Dus er is volop werk in de vinden, en ook goed in te verdienen.
Heb je even een DM gestuurd.
Jawel hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:07 schreef 0108daniel het volgende:
Inmiddels bestaat dit al niet meer.
Er zijn namelijk geen bedrijven meer waar je je kan inschrijven om dit werk te doen.
Alles is er helaas mee gestopt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:06 schreef monica1240 het volgende:
kan iemand mij helpen ? ik werkte via redmessage als chat en webcam maar uiteraard zoals hier vermeld is dat platform gestopt ! ik werk als particulier en niet als bedrijf en kan maar geen operator vinden. ik werkt uit Belgie en had 7475 als nummer en 7711 uit nederland voor mijn klanten. is er een alternatief. stuur me gerust een PM
hartelijk dank
Ja precies, daar zitten de meeste een beetje mee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:19 schreef monica1240 het volgende:
jammer inderdaad ! en die spaanse firma's daniel .. is er daar een mogelijkheid? ik denk wel dat ik zelf een shortcode + nummer kan krijgen, maar dan dien ik nog een chatplatform te vinden waar deze sms'jes naartoe worden gegenereerd ... daar knelt het een beetje voor me, want ben geen scriptgirl ;-)
Is primaquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:26 schreef monica1240 het volgende:
stuur je me even een mailtje daniel want ik kan nog geen pm sturen monica24@live.be
we kunnen elkaar misschien helpen
Dat doe ik nu, uwv heeft de opleiding verzorgd, nu lees ik dus tarotkaarten.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:14 schreef 0108daniel het volgende:
Op tv zie je het trouwens veel vaker na 12 uur.
En wat dacht je van die horoscopen?
En bijna de hele middag op RTL4 en 5 de mediums (4 euro per ontvangen bericht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |