Batman Arkham City, Assassin's Creed 2 GOTY, GRID, PURE, Valkyria Chronicles, Yakuza 4, etc etc. De meesten voor minder dan 20 euro te koop.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
zo'n beetje elk spel ouder dan 4 maanden is voor 20/30 euro te vinden. Alles wat jaar of ouder is zelfs tussen de 10 en 20 euro.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
Repetitief, geloof ik. Dat coma-gedoe was wel cool.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Waarom is Driver: San Francisco zo ontzettend onbekend, heb m vrijdag gekocht en nu al dik 10 uur er in zitten. Fucking goed spel!!
Rayman Origins is wel tof. Zeker om met wat vrienden op de bank te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Ik kwam laatst nog een chinese webshop tegen met controllers voor 5 dollar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:10 schreef rioolheffing het volgende:
Weet iemand nog mooie deals voor een controller? Ik zag met GT5 voor 55 euro, maar ik wou weten of er nog betere deals zijn. Los kan ook.
Ja, ik kreeg er nog 4.. 2 sticker packs voor je in-game multiplayer emblem, een cash bonus en nog iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef CoExist het volgende:
Mail van Sony met daarin een code omdat ik de Uncharted 3 béta heb gespeeld vorig jaar. Code verzilverd in de PS Store... krijg ik een avatar...
Ik kreeg zowat oogkanker van hun constante gespam. Komen ze maanden later nog met de beta rewards aankakken. Lutsers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef CoExist het volgende:
Mail van Sony met daarin een code omdat ik de Uncharted 3 béta heb gespeeld vorig jaar. Code verzilverd in de PS Store... krijg ik een avatar...
Ziet er wel uit als funquote:
Modnation Racers met een LBP skin.quote:
Meer tracks, power-ups, minder laadtijden, meer mp-mogelijkheden. Zeg maar gerust een MR 2.0.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Modnation Racers met een LBP skin.
Ja, en MNR was ook al supertof maar niemand kocht het.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:35 schreef Façade het volgende:
[..]
Meer tracks, power-ups, minder laadtijden, meer mp-mogelijkheden. Zeg maar gerust een MR 2.0.
Ik zou Modnation Racers met alle plezier gekocht hebben, als ze er niet voor hadden gekozen om zoveel en zulke dure DLC ervoor uit te brengen. Daarnaast schijnt de game ook belachelijke lange laadtijden te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, en MNR was ook al supertof maar niemand kocht het.
En nu is dit GOTY ? Laat me niet lachen.
Zonder DLC heb ik me uitstekend vermaakt met MNR, laadtijden waren wel lang maar ik heb me er toen amper aan gestoord.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou Modnation Racers met alle plezier gekocht hebben, als ze er niet voor hadden gekozen om zoveel en zulke dure DLC ervoor uit te brengen. Daarnaast schijnt de game ook belachelijke lange laadtijden te hebben.
Het lijkt me nog steeds 1 van de tofste games op de PS3, al is dat voor mij persoonlijk voornamelijk vanwege de level-editor, maar dan zullen ze toch echt eerst met een 'complete' versie moeten komen voor een leuk prijsje. Wellicht dat er eens ene bundel-deal is op PSN waarbij je de game en alle DLC kunt aanschaffen voor 20-30 euro.
Zoals het er nu uitziet in ieder geval niet voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder DLC heb ik me uitstekend vermaakt met MNR, laadtijden waren wel lang maar ik heb me er toen amper aan gestoord.
Alleen speelde niemand het, voor mijn gevoel dan, en heb ik de game uiteindelijk verkocht.
Terwijl het beter speelde dan Mario Kart op de NGC/Wii.
Maar goed, MNR 1.5 met LBP skins wordt geen GOTY.
Need for Speed: Hot Pursuitquote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Kent iemand nog een leuke arcade achtige racer welke nog veel online wordt gespeeld?
Dealextreme.com misschien.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef JK het volgende:
Volgens mij is de batterij van m'n dual shock controller stuk. Mag ook wel, ding is al 4 jaar oud, maar zijn deze nog los te vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
BLUR al weet ik niet of die nog wel veel online gespeeld wordt maar hij is wel tof.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Kent iemand nog een leuke arcade achtige racer welke nog veel online wordt gespeeld?
OK, zal er eens rondkijken. Anders misschien Ebay nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |