Haha nee het staat ong 50 cm vanaf de bovenkant.. Ze ligt op mn buik op de foto.. Onderaan t dekbed staan allemaal katten.. Hahaha ik klink nu wel echt als n kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef deadly_kiss het volgende:
Staat daar serieus 'cat' bij het voeteneinde ofzo? Dan wil ik die ook
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:30 schreef Ewelina het volgende:
Eeeeuh, die zwartwitte poes op die laptop is toch echt van mij en niet van Moeraskat!
Wow, onze katten lijken best op elkaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Kattenfoto's!
Random foto's uit het vorige deel: [centraal] Kattenfoto's deel 84
Miendientje
[ afbeelding ]
vencodark
[ afbeelding ]
Joep heeft alleen een wat bollere kop.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, onze katten lijken best op elkaar!
Ja, wel wat inderdaad. Onze Rocky is maar een smal, klein katertje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Joep heeft alleen een wat bollere kop.
Funny!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef An24 het volgende:
Ik heb ook nog een leuke! Niet zwaar gefotoshopt overigens. Hij trok aan een touw aan de kattenkrabpaal. Ik heb hem slechts gedraaid, en het uiteinde gekopieerd, for the haha effect![]()
Bailey:
[ afbeelding ]
Ahhwww ik wil echt in dr buik kroelen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
En een foto van mijn andere grote trots. SterreDit jaar wordt ze al weer 10 jaar oud
![]()
Haha echt hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ahhwww ik wil echt in dr buik kroelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |