SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Hm, de familie van m'n mattie komt van Irian Jaya, maar ik heb dat papspul nog nooit gezien bij ze. Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt.
full stops and exclamation marks![]()
Doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef krioro het volgende:
Hm, de familie van m'n mattie komt van Irian Jaya, maar ik heb dat papspul nog nooit gezien bij ze. Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt. [ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goedquote:Hij heeft gisteren 5 uur in totaal gereisd om hier 2 uurtjes te chillen
Cute!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GoedHij heeft gisteren 5 uur in totaal gereisd om hier 2 uurtjes te chillen
Zorg dat zijn broers ook eens naar NL komen
All good things are wild and free.![]()
Hehe, een van zijn broers is al verloofd en heeft kinderen, en over die andere vertelt hij niets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Cute!Zorg dat zijn broers ook eens naar NL komen
Ik bedenk me net dat ik dan ook gewoon naar Australië kan gaanGa je mee?
Het is Tim Sharky. Hij viel voor mijn Aziatische looks.quote:Uit de omgeving van Brisbane geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef krioro het volgende:
Waar van Australië komt ie vandaan Jumi?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lekker kangoeroe's chappenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, een van zijn broers is al verloofd en heeft kinderen, en over die andere vertelt hij niets.
Ik bedenk me net dat ik dan ook gewoon naar Australië kan gaanGa je mee?
![]()
![]()
![]()
Kek, daar in de buurt ken ik ook mensen. Fernandes groepsreis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Uit de omgeving van Brisbane geloof ik.
full stops and exclamation marks![]()
Waar heeft hij al dat geld mee verdiend eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''I'm a self made millionaire, thug livin' out of prison, pistols in the air''!
?
http://www.facebook.com/timsharkquote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: