Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GeeftJeEnergie op 23-02-2012 19:13:23 ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Welkomquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef diedjuh het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben al een redelijk ervaren speler van ultimate team na fifa 10, 11 en 12 te hebben gespeeld. Ik zat eerst op het forum van xboxword, hoewel ik op de ps3 speel. Nu dat forum wat minder actief wordt, zocht ik naar een nieuw forum en kwam ik op dit forum uit.
Ik zal zo even mijn team posten.
Welkomquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef diedjuh het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben al een redelijk ervaren speler van ultimate team na fifa 10, 11 en 12 te hebben gespeeld. Ik zat eerst op het forum van xboxword, hoewel ik op de ps3 speel. Nu dat forum wat minder actief wordt, zocht ik naar een nieuw forum en kwam ik op dit forum uit.
Ik zal zo even mijn team posten.
Haha dankje GJE.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TT toegewijdt aan onze nieuwe aanwinst
vergeet niet te vragen van welk geslacht. misschien nog een Quelquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ben benieuwd naar je team.
Hoe oud ben je?
Doe eens nieuwe OP chick!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TT toegewijdt aan onze nieuwe aanwinst
Dat dacht ik ook, iemand anders had ook iets met xboxworld gepost die hier nieuw wasquote:
Mag dat nog wel i.v.m 12 jarigen?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ook mijn gedachte aangezien stoereboii net even stil is en diedjuh zojuist geregistreerd is
Kijk uit, straks zeggen ze weer rare dingen over mequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
GJE > bedankt voor het vertrouwen, ik kan het namelijk goed vinden met toefjes
Zolang er geen tepel of klit te zien is wel denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag dat nog wel i.v.m 12 jarigen?
Doe eens niet zo sarcastisch, in het vorige topic werd gezegd dat ze stoereboii en zijn belgenaanhang niet mochten, en jij bent de enige belg naast stoereboiiquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
GJE > bedankt voor het vertrouwen, ik kan het namelijk goed vinden met toefjes
Waarom ook niet? Haha!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag dat nog wel i.v.m 12 jarigen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch, in het vorige topic werd gezegd dat ze stoereboii en zijn belgenaanhang niet mochten, en jij bent de enige belg naast stoereboii
ik heb alleen gezegd: kan het niet 16+ worden? Niks tegen Belgen in het algemeen. ik haat ook alleen op criminele marrokanenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch, in het vorige topic werd gezegd dat ze stoereboii en zijn belgenaanhang niet mochten, en jij bent de enige belg naast stoereboii
kloonscan van wie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
Hahahahahahaha!Kloonscan aangevraagd en bevestigd.
Noob.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vergeet niet te vragen van welk geslacht. misschien nog een Quel
quote:Welkom op het FOK! forum.
Naar aanleiding van eerdere zaken hier verwachten wij dat U enkele vragen invult met betrekking tot onze community. Wij doen graag uitgebreid onderzoek naar de kwestie of U zou passen in dan wel iets toevoegen aan onze community.
Wat is uw
- Leeftijd
- Geslacht
- Land van herkomst
*vul aan*
Sorry maat, maar ik moet dit gewoon wennen op FUT, ik ben echt geen noob joh, kzit lekker div1 online moet gewoon lerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was het ook niet die dat zeiquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb alleen gezegd: kan het niet 16+ worden? Niks tegen Belgen in het algemeen. ik haat ook alleen op criminele marrokanen
Penis lengte ook gevraagd ?quote:
Ik haat niet op je, ik constateerde alleen ietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Sorry maat, maar ik moet dit gewoon wennen op FUT, ik ben echt geen noob joh, kzit lekker div1 online moet gewoon lerenen soms heb ik somme opmerkingen(thats me)
Wel belangrijk bij het toestemming vragen voor het spelen met Doumbia.quote:
quote:Welkom op het FOK! forum.
Naar aanleiding van eerdere zaken hier verwachten wij dat U enkele vragen invult met betrekking tot onze community. Wij doen graag uitgebreid onderzoek naar de kwestie of U zou passen in dan wel iets toevoegen aan onze community.
Wat is uw
- Leeftijd
- Geslacht
- Land van herkomst
- Penislengte
*vul aan*
MOOOH MOOOH IK MOES KLOPPEN WANT DE BEL MOOOOOOOH MOOOOOOH GERTJUUUUquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef stoereboii het volgende:
Is het hier eig gedaan met die discriminatie :s
Dude. Jij kiest qua gezicht echt draken uit.quote:
Deze heeft best wel watquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dude. Jij kiest qua gezicht echt draken uit.Lichaam is top, maar dat gezicht
Al is deze niet keilelijk, maar ik heb zéker mooier gezien.
Stuur een EA link dan,met je teamquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef diedjuh het volgende:
dit is mijn team: http://www.futhead.com/12/squad/69098
Ik heb ook mooier gezien, maar er is al veel langsgekomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als dat je squat is, TOP dan!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef diedjuh het volgende:
dit is mijn team: http://www.futhead.com/12/squad/69098
Die kopquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nope, ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar haar gezicht.Ik vind het eng.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gezicht van dit meisje is juist zo schattig
Daarom maak je de foto nu en niet over 5 jaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kopover 5 jaar ziet ze er uit als een nare tante waar een klein neefje bang is om bij op bezoek te moeten
Ze heeft aardigere foto's maar okquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Op verzoek van Pietjuuhh: [ afbeelding ]
Moet deze in de OP of moet ik de huidige laten staan?
Maakt mij niet uit, kijk eigenlijk nooit naar de foto'squote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee, sorry heb het forum al een paar dagen gevolgd, dus ik weet wel wie het is, maar ik ben het niet. ;Dquote:
Ik moest fucking hard lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rijst
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben meer van de petite meisjes, zulke onschuldige.Het liefst onder de 12.
Ik hoef ook geen dubbel D of een enorme reet.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog zat onder de 12 hoor..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben meer van de petite meisjes, zulke onschuldige.Het liefst onder de 12.
Ik hoef ook geen dubbel D of een enorme reet.
Wanne hosselaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb nog zat onder de 12 hoor..
Hell no niggaquote:
Ik beschuldig je van niets mijn beste man, laten we met een schone lei beginnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef Pietjuuhh het volgende:
En GJE, dat voorval van gister, kan er niets mee te maken hebben was van 8 tot 3 werken , om half 5 gaan voetballen en terug om 9u. Eten, tv zien en slapen!misschien een uurtje kunnen Fut'ten:) (tussen 3-4)
Silvers? Zou voor 4-3-3 of 4-3-2-1 gaan. Cabral en Beerens/Verhoek op de flankenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef Walxie het volgende:
Iemand die hier evaring heeft met 451 spel met Eredivisie?
Topquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik beschuldig je van niets mijn beste man, laten we met een schone lei beginnen!
Ja inderdaad, dacht ik ookal aan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Silvers? Zou voor 4-3-3 of 4-3-2-1 gaan. Cabral en Beerens/Verhoek op de flanken
Kan dat ook met mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik beschuldig je van niets mijn beste man, laten we met een schone lei beginnen!
Da fuuck Xdquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Walxie het volgende:
Wow, mijn pa heeft weer een leuk momentje zeg..
Hij wil zien dat ik packs ga openen, zei die zo; ga maar MSP halen of bestel op internet coins.
Ik dacht echt zo:
Wtf. Je pa. Mijn pa weet het verschil tussen een Playstation en een spijkerbroek niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Walxie het volgende:
Wow, mijn pa heeft weer een leuk momentje zeg..
Hij wil zien dat ik packs ga openen, zei die zo; ga maar MSP halen of bestel op internet coins.
Ik dacht echt zo:
Ja, hij heeft nogal rare 'trekjes' denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf. Je pa. Mijn pa weet het verschil tussen een Playstation en een spijkerbroek niet.
Zal ik MSP kopen, of bij iemand 100k?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf. Je pa. Mijn pa weet het verschil tussen een Playstation en een spijkerbroek niet.
Nou die trekjes maken hem wel een baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nogal rare 'trekjes' denk ik..
En ik aan het wachten tot die Kut IF Navas verkocht is. Wat een kut speler, niemand wilt m kopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef wieisboos het volgende:
zit naar m'n tradepile te staren tot cesc verkocht is zodat ik el sharaawy kan kopen
Iemand die je direct kent of via internet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zal ik MSP kopen, of bij iemand 100k?
Kan beter 100k kopen, maar minder betrouwbaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Geloof je het nu dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Stuur een EA link dan,met je team
Haha, maar dat was hij al wel redelijk hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou die trekjes maken hem wel een baas
rechtsbenige rechtsbuiten sowieso kut behalve als je geen kopsterke spits hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik aan het wachten tot die Kut IF Navas verkocht is. Wat een kut speler, niemand wilt m kopen
Ja, maar bij wie..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan beter 100k kopen, maar minder betrouwbaar
Misschien directe vrienden van je, die je desnoods terug kan pakken als ze je naaienquote:
Ja, dat is waar echter speelt er niemand die ik GOED ken FUT, ja een iemand maar die heeft net 20k ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien directe vrienden van je, die je desnoods terug kan pakken als ze je naaien
je kunt kiezen, of je koopt bij de ratten van EA of van een (hoogswaarschijnlijk) phisher/hacker. Als je dat laatste doet moet je wel paypal doen, je kunt tot 60 dagen later je geld terughalen (ook als hij je niet scamtquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is zo, niet echt het gevoel van de bruine kroeg meer overdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
Misschien moet ik deze topic minder gaan bezoeken, gaat nergens meer over
Er staat momenteel niks op mijn PayPal, en hoe zou je geld terug moeten halen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je kunt kiezen, of je koopt bij de ratten van EA of van een (hoogswaarschijnlijk) phisher/hacker. Als je dat laatste doet moet je wel paypal doen, je kunt tot 60 dagen later je geld terughalen (ook als hij je niet scamt).
Komt door de vele nieuwe mensen die voornamelijk jong zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, niet echt het gevoel van de bruine kroeg meer overdag.
8 uur is slaaptijd voor de meeste dus maybe na 8 uur weer hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, niet echt het gevoel van de bruine kroeg meer overdag.
Of je vraagt een fokker of je 100K muntjes kan kopen. Hier is iedereen betrouwbaar. Tenminste, van de oiudere club zeg maar. Zou alleen niet met stoereboii in zee gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er staat momenteel niks op mijn PayPal, en hoe zou je geld terug moeten halen dan?
zodra je het gestuurd hebt kun je een chargeback regelen waarbij je zegt dat iemand anders toegang had tot je account o.i.d.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er staat momenteel niks op mijn PayPal, en hoe zou je geld terug moeten halen dan?
Zo ben ik dus 400 euro lichter gemaakt, ik doe niks meer met paypalquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zodra je het gestuurd hebt kun je een chargeback regelen waarbij je zegt dat iemand anders toegang had tot je account o.i.d.
Ik handel ook niet meer zo, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo ben ik dus 400 euro lichter gemaakt, ik doe niks meer met paypal
Ja, nou bij deze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of je vraagt een fokker of je 100K muntjes kan kopen. Hier is iedereen betrouwbaar. Tenminste, van de oiudere club zeg maar. Zou alleen niet met stoereboii in zee gaan.
Edit: is xbox natuurlijk
Sommige marrokanen zijn juist handig om te vriend te hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb alleen gezegd: kan het niet 16+ worden? Niks tegen Belgen in het algemeen. ik haat ook alleen op criminele marrokanen
En wat is de prijs hiervan dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
Ik heb maar 85k, maar je zou het van mij best mogen kopen
Meeste zijn niet een ''echte'' criminelen maar kruimeldievenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Sommige marrokanen zijn juist handig om te vriend te hebben
Van die lafbekken die oude oma'tjes berovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste zijn niet een ''echte'' criminelen maar kruimeldieven
Ja, ik dacht ook zoiets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
Als 100k 10 euro is lijkt 85k mij 8.50. Maar ik weet verder niet wat de prijzen zijn, misschien dat andere hier dat weten
Alsof jij nooit iets bij je oma hebt gepikt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van die lafbekken die oude oma'tjes beroven
Gelukkig mag ik zeggen dat ik dat nooit gedaan heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alsof jij nooit iets bij je oma hebt gepikt!
I knowquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zeggen dat ik dat nooit gedaan heb.
Ik doel ook meer op tasjesroven bij oudjes
quote:
Youtubers die nl silver teams makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef diedjuh het volgende:
Waarom is hij ineens zo duur geworden dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker als je dit topic op je mobiel opent.
Doe eens pic plaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Reemi het volgende:
Dat zwarte uitshirt van Oranje is dus echt, mooi shirt
quote:
Ik vind dat uitshirt sexy, thuisshirt vind ik niet zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NIet heel moeilijk te vinden via Google
Geniaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
prachtig doelpunt van Taarabt, met een beetje hulp van Stekelenburg
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/115039186
Niet dus, PS3 weer bevrorenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Reemi het volgende:
Dat zwarte uitshirt van Oranje is dus echt, mooi shirt
Transferupdate voor H2H is er trouwens, even kijken of ik hem kan downloaden. Kan al 3 maanden geen spelerupdates meer downloaden, m'n console bevriest dan als hij op 100% is...
Uitshirtquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind dat uitshirt sexy, thuisshirt vind ik niet zo.
Thanks voor 't plaatsen
Ik kan je een mogelijke fix geven, heb je Creation Center teams?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet dus, PS3 weer bevrorenIemand anders hier ook problemen mee?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je een mogelijke fix geven, heb je Creation Center teams?
Weet ik niet. Maar ik weet wel dat 4-3-3 Eredivisie lekker speelt. IF Mertens en IF Lens op de flanken en IF de Jong in de spits. Achterin IF Douglas en IF Vertonghen en dan op het middenveld Tadic en Eriksen. Speelt supahquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Walxie het volgende:
Nogmaals, iemand die hier weet of Eredivisie 451 lekker speelt?
En heb je ook de tijd?quote:
Had al eens geprobeerd om een bestand te verwijderen, mocht niet baten toen. Misschien deed ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En heb je ook de tijd?
Als je dit wilt fixen moet je de installatiedata van FIFA 12 verwijderen, het UGC bestand verwijderen en rebooten. Als je er weer in zit moet je je Creation Center teams opnieuw downloaden. Boom updaten en het werkt
Juist wel als je een kopsterke spits hebt, want hij kan met zijn goede been voorzetten geven (en hij heeft 99 crossing). Hij heeft bovendien 4* weak foot dus kan ook prima binnendoor (i.t.t. Di Maria die wel binnendoor kan maar niet buitenom met zijn 2* weak foot, net als bv. een Robben)quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
rechtsbenige rechtsbuiten sowieso kut behalve als je geen kopsterke spits hebt
ja dat bedoelde ik, typoquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist wel als je een kopsterke spits hebt, want hij kan met zijn goede been voorzetten geven (en hij heeft 99 crossing). Hij heeft bovendien 4* weak foot dus kan ook prma binnen door (i.t.t. Di Maria die wel binnen door kan maar niet buitenom met zijn 2* weak foot, net als Robben)
IF Navas en SIF Higuain zijn de speler die ik het meest zal missen nu ik mijn BBVA team aan het verkopen ben.
Toch typisch, ik kon met die 2 helemaal niks. IF Navas kon zelden loskomen van een tegenstander, en werd vaak gewoon ingehaald door de LB van de tegenpartijquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist wel als je een kopsterke spits hebt, want hij kan met zijn goede been voorzetten geven (en hij heeft 99 crossing). Hij heeft bovendien 4* weak foot dus kan ook prma binnen door (i.t.t. Di Maria die wel binnen door kan maar niet buitenom met zijn 2* weak foot, net als Robben)
IF Navas en SIF Higuain zijn de speler die ik het meest zal missen nu ik mijn BBVA team aan het verkopen ben.
Kon het niet laten om me hiervoor te registreren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
hoe gierig kun je zijnbetaal dan gewoon die 250 coins extra en je hebt 'm gelijk
Nummertje 3 die nieuw isquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kon het niet laten om me hiervoor te registreren.
Toen ik die post erna las toch snel maar ff gekocht
Apart, minimum DNF is 0,5quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef koenie95 het volgende:
Of ik heb falend internet of het ligt aan de ea servers maar wat een tering zooi!
In totaal heb ik nu ongeveer 33 wedstrijden gespeeld, en ik heb 4 disconnects omdat mijn verbinding met de ea servers werd verbroken. DNF is nu ook 0,3 daar door![]()
Het lullige is nog wel dat ik met 7-1 had gewonnen en dat ik toen de wedstrijd afgelopen was die disconnect kreeg....
Oh dan is het 0,5 wist alleen dat er steeds 0,25 af ging per dc en mijn DNF was op dat moment 0,56quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apart, minimum DNF is 0,5
Wtf is dat voor fotoquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kon het niet laten om me hiervoor te registreren.
Toen ik die post erna las toch snel maar ff gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Probeer via tinypic, hij krijgt hem er niet op ofzo
Ah, ik dacht dat het een één of andere bom wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
prachtig doelpunt van Taarabt, met een beetje hulp van Stekelenburg
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/115039186
Rijk mannetje, PS3 of Xbox?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn team kan natuurlijk niet achterblijven:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ia2nbovebcXom
Laatst via internet 1,2 miljoen coins verkocht.
Toen weer opnieuw gestart en dit teampje speelt wel lekker
PS3quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijk mannetje, PS3 of Xbox?
Baasquote:
Doe maar, dan hoor ik er bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Baas
Wil je dat ik je in de OP zet?
Graag even je PSN dan.quote:
Jfahfvaf, vraag me vooral niet hoequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graag even je PSN dan.
En welkom
Is best, ik dacht ik doe even gastvrijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Laat die nieuwelingen nou eerst maar eens rustig meeposten voor je iedereen in de OP gaat zetten. Helft van die gasten waren na 2 topics weer weg
Goed bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is best, ik dacht ik doe even gastvrij
haha wat een baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
omg beest
http://www.futhead.com/12/player/9066
jammer dat ze geen snelle lw hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Een bronze Koreaans team is duur. Ik betaald gemiddeld 3k voor een speler
Nou de meeste die ik tegen kom met IF Llorente doen niet veel anders dan een voorzetje gevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Die workrates van IF Llorente![]()
Als je eenmaal een voorzetje geeft en meneer hangt in de lucht is hij niet meer tegen te houden
Haha ja, zit hier al aardig lang en postte eerst ook nog mega veel in wedden op sport toen die reeks hier nog wat actiever wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Wow. Tim.. Ik wist niet dat jij zo'n zieke postcount had.
Mooi team, maar idd El Shaa en El Kabir omgedraaid zou logischer zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#Z3uyNjEybcXoU
net dit team gemaakt, niet origineel maar speelt wel top
had liever el kabir als ST gewild want 49 passing... kocht 'm alleen al in CAM dus toen hield ik het maar zo
geen goede silver cb in serie a, en omdat ik geen cups speel maakt het niet veel uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team, maar idd El Shaa en El Kabir omgedraaid zou logischer zijn
Maar wat doet die gold daar?
4-5-1/4-2-3-1//tenzij je budget hebt voor Robben en Riberyquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Walxie het volgende:
Iemand goede formatie voor Bundesliga team?
Je hebt wel 2 snelle rechtervleugels met 90 en 93 pacequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jammer dat ze geen snelle lw hebben
Voor Ribery wel, Robben niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-5-1/4-2-3-1//tenzij je budget hebt voor Robben en Ribery
4321 kan ook met Sam op rechts, prima spelertje. Farfan is ook cheap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Voor Ribery wel, Robben niet.
Of iemand moet een beter idee voor een 111k team hebben.
Zo iemand ben ik ook met dit team.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Nou de meeste die ik tegen kom met IF Llorente doen niet veel anders dan een voorzetje geven
Diakite is echt fantastisch hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
geen goede silver cb in serie a, en omdat ik geen cups speel maakt het niet veel uit
Dat kan ook..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef laucas het volgende:
[..]
4321 kan ook met Sam op rechts, prima spelertje.
ahh ohja idd, dan kan het wel wat leuks wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt wel 2 snelle rechtervleugels met 90 en 93 paceEentje kan je op links zetten.
Heb hem in het begin van FIFA daar gehad en toen was hij echt onzichtbaar. Zou hem eigenlijk alleen als ST of CF gebruiken, puur omdat het zonde is van zo'n spelerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
Komt Neymar een beetje uit de voeten op de CAM positie in een 4-2-3-1?
nopequote:
Ik heb een uurtje geleden nog een gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Walxie het volgende:
Nu Liga BBVA team bouwen..
Tips over formatie enzo?
Ik heb IF Neymar daar geprobeerd, is echt een afraderquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef Fuszy het volgende:
Komt Neymar een beetje uit de voeten op de CAM positie in een 4-2-3-1?
Ik had 35%, maar op het examen wel 61, er door dus want examen telt 3 keer zoveel mee, Like a bawsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gore kutwiskunde snap er niks van
Wie is hier een beetje goed in wiskunde?
Heb een kleine vraag
Oh ze hadden gewoon wat easy tegenstanders in de CLquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe kan dat Trabzonspor zo ver gekomen zijn?
Ik heb 111k budget, ik wil het liefst wel Villa.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje geleden nog een gemaaktdit is hem in 433: Pedro-benzema-di Maria
IF borja valero-Sahin-IF Raul García
Coentrao-Pepe-perea-albiol (hier zou ik wel voor Ramos gaan maar had er geen budget meer voor
Diego lopez
Dan houd je een 60k over, wordt nipt, ik vind mijn team echt aan te raden nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb 111k budget, ik wil het liefst wel Villa.
Je hebt wel een beast dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan houd je een 60k over, wordt nipt, ik vind mijn team echt aan te raden nu
Keeper van Trabzonspor geeft een kut bal, Mertens schiet, keeper maakt hands buiten de 16 met een redding. Rood en vrije trap.quote:
Maak hem zo dan: villa-benzema-di Mariaquote:
Toen had hij wel een bazige IF als speler van Sevilla jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Speelt die Didier Zokora bij Trabzonspor joh? Ik weet nog wel in FIFA 11 UT dat dat een behoorlijk baasje was
Ik zal er naar kijken, ik kan ook iets heel anders dan BBVA doen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maak hem zo dan: villa-benzema-di Maria
IF valero-ozil-alonso
Coentrao-Pepe-perea-Ramos
Diego lopez
Op Xbox is alles toch goedkoper, maar mss wordt het nipt en dan maak je je midveld: IF valero IF García sahin
Als ik het mij goed herinner was hij ook de snelste CDM, correct?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen had hij wel een bazige IF als speler van Sevilla ja
Je vroeg om een BBVA ik geef je een BBVA...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal er naar kijken, ik kan ook iets heel anders dan BBVA doen..
BBVAquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je vroeg om een BVBA, ik geef je een BVBA....
Ja, dat snap ik maar ik bedenk me net dat ik ook gewoon BPL kan doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je vroeg om een BBVA ik geef je een BBVA...
Okay ff denkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar ik bedenk me net dat ik ook gewoon BPL kan doen.
Ik zal even kijken hoeveel dit kost.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef stoereboii het volgende:
NUP Aguero spits, David luiz en kompany in verdediging, goal: hart, modric en vd vaart, rest vind je zelf wel want dit kan allemaal in elke formatie
Met Serie A heb je wel een bazenverdediging voor geen geldquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kijk, een uur geleden wilde ik hieruit kiezen:
Bundesliga
Nederlanders/Serie A
BPL
Brazilianen
Als het te duur wordt, schrap dan Aguero en modric, dan heb je heel veel mogelijkheden uit de middenklasse van spelers. If odemwingie lijkt me ook wel wat in de spits voor slechts 15kquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoeveel dit kost.
Chiellini+? thiago silva is iets te duur lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met Serie A heb je wel een bazenverdediging voor geen geld
Ik heb nu aan dit gedacht: http://futhead.com/12/squad/70308quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chiellini+? thiago silva is iets te duur lijkt me
Modric in de spits?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb nu aan dit gedacht: http://futhead.com/12/squad/70308
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
+Lucioquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chiellini+? thiago silva is iets te duur lijkt me
Chicharito ipv modric, ben je ook 25k goedkoper uit sowiesoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Op CAM?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chicharito ipv modric, ben je ook 25k goedkoper uit sowieso
Ja, dat kan nog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
+Lucio![]()
In jouw team kan ik nog Taiwo (LB) en Richards (RB) aan raden![]()
Essien is een baas, goed kozen
Oh en Walcott is beter dan Lennon als je toch voor pace gaat. Nog beter is Gervinho.
Taiwo past toch niet in een bpl? Nigeriaan +serie aquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
+Lucio![]()
In jouw team kan ik nog Taiwo (LB) en Richards (RB) aan raden![]()
Essien is een baas, goed kozen
Oh en Walcott is beter dan Lennon als je toch voor pace gaat. Nog beter is Gervinho.
Speelt bij QPR nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Taiwo past toch niet in een bpl? Nigeriaan +serie a
Oh ja was me ff totaal ontgliptquote:
Die Koreanen op FUT12 vind ik toch maar ambetant allemaal zo snel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
Die koreanen bronzes spelen niet zoals in Fut11. Toen maakte ze in iedere wedstrijd een omhaal
Is dat niet te duur voor 111k?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Tevez gaan zoals hij zelf aan gaf.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Nominatie volgende OP-Chick.ik ben fulieft.
haha ik volg ook de serie waarin zij speelt natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Post die ene chick met dat luie oog nog eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
30k, moet te doen zijn voor een spitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat niet te duur voor 111k?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Walxie is Xbox, heb net een nieuw team en nog 30k dus bpl zit er niet echt in voor het momentquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
30k, moet te doen zijn voor een spits
edit; Oh PS3, weet ik de prijs niet van.
Dat was Zokora idd. Hij had trouwens geen IF volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner was hij ook de snelste CDM, correct?
Prima team! Kolo Toure in plaats van Kompany, Richards in plaats van Sagna en Valencia/Gervinho in plaats van Lennon, geeft je een top teamquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
quote:
jaquote:
Nee, maar ik ken haar van Nikita en toen ik op haar ging fappen kwam ik erachter dat ze ook in HIMYM zat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ken je de hele cast uit je hoofd ozo?
Net wat veel informatiequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken haar van Nikita en toen ik op haar ging fappen kwam ik erachter dat ze ook in HIMYM zat.
yup, kijkt chill wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Net wat veel informatie![]()
Nikita leuke serie?
Nee, schiet je niets mee op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef stoereboii het volgende:
Hee jongens, denk da ik een nieuw acc zal maken want m'n naam staat echt niet voor wie ik ben, had ik eens gemaakt met een vriend, zou ik beter een nieuwe maken?
ja dat lag echt aan je naam.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is wel waar, maar dat dat ook wel voor die nijd gezorgd heeft
Ik zou hem met een 0 als o toffer vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon normaal doen, namen veranderen niets
Ohja, jouw naam is wel erg verkeerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is wel waar, maar dat dat ook wel voor die nijd gezorgd heeft
Ja, wel vermakelijk. Kijkt wel lekker wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Net wat veel informatie![]()
Nikita leuke serie?
quote:
Oké, zal hem onthouden danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel vermakelijk. Kijkt wel lekker weg
Ben jij dat op je avatar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geef jezelf net zo een soort bazennaam als mij
Geeftjegeenenergie ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geef jezelf net zo een soort bazennaam als mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |