Goeden aanpassing van den muziekquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mr sandmailman, bring me a dream Hollands, lalalalalalalaaaaa
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden aanpassing van den muziek
Mij ook...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Waiting makes me annoying.
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij ook...
Ik heb ook al allemaal theoriën bedacht enzo...![]()
Bwhehehehhehehhequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookDat ik straks een bedrag bij moet betalen waar ik letterlijk van moet huilen
Of dat ik straks honderdmiljardmiljoen euro bij betaal en dat ze dan allemaal stuk zijn
Ja en jij zeurde er niet 2 weken lang overquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn suedes duurde ook lang en niks bijbetalen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
IK
WIL
ZE
NU
k heb spijt dat ik niet via TD heb besteld
In mijn hoofd is het al de 29e en heb ik ze nog steeds nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Allemaal stukken ongeduldigen dus
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn hollands al in huis heb?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In mijn hoofd is het al de 29e en heb ik ze nog steeds nietIk roep ook steeds: 'Ik wacht al 20 dagen! Das bijna een maand joah!
'
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn hollands al in huis heb?
Ja dat stresst mij voornamelijkquote:
Waarom moet ik nou weer dood??quote:
dan kan ik jouw tieten jattonquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer dood??
Ik had nog wel zo'n mooien foto voor je gemaakt
Pfew!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan kan ik jouw tieten jatton
okaaaaaaaaaaaaay jij hoeft niet dood, jij hebt nog geen hollands
Joepie!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent iig goed in je no buy volhoudenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg Dutch 'Ya Love OPI, I have a herring problem, thanks windmillion en gouda gouda two shoes
Datquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent iig goed in je no buy volhouden
Die eerste 2 wil ik zo graag irl zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg Dutch 'Ya Love OPI, I have a herring problem, thanks windmillion en gouda gouda two shoes
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
sterf aan jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Misschien doe ik dat welquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Diconnected het volgende:
Als jullie bepaalde Hollands niet mooi vinden dan mogen jullie ze best meenemen naar de meet
Ik neem sowieso swapper(s) mee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Diconnected het volgende:
Als jullie bepaalde Hollands niet mooi vinden dan mogen jullie ze best meenemen naar de meet
cool!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
I WANT TO DO THISS
Bril-jant!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
I WANT TO DO THISS
Leuken tekst voor Lies als ze thuiskomtquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bril-jant!!!!![]()
Ik heb nog een hele mooie lege muur hier in de achtertuin![]()
Dat is wel tofquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bril-jant!!!!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bril-jant!!!!![]()
Zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]JOAH als Lies het ook tof vindt moet je dat doen
![]()
Karnemelkquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Maar: wat is buttermilk??
En waar haal je water retention gel??
Dankjequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Karnemelk![]()
En geen idee waar je die gel kan halen
Zal ik ze even swatchen??quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die eerste 2 wil ik zo graag irl zien
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ze even swatchen??
ow wait...
heb je geen nagelwielenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ze even swatchen??
ow wait...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
heb je geen nagelwielen
En fuuuuuuuuuu ga door m'n knie toen ik ging zitten
Autjsquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
heb je geen nagelwielen
En fuuuuuuuuuu ga door m'n knie toen ik ging zitten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Diconnected het volgende:
Fucking hell, begint gelijk pijn te doen
Ik was foto's aan het maken voor m'n blog, en toen ging ik net zitten op m'n bureaustoel en toen deed ie plopquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hoe heb je het gehad dan?
Autsj! even koelen misschien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik was foto's aan het maken voor m'n blog, en toen ging ik net zitten op m'n bureaustoel en toen deed ie plop
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin, ik heb nog een mooi dier voor een ooglook voor je. Geinspireerd door kip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De naam is ook zeer toepasselijk voor de sc, het is een Polish Chicken
Oh my god!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin, ik heb nog een mooi dier voor een ooglook voor je. Geinspireerd door kip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De naam is ook zeer toepasselijk voor de sc, het is een Polish Chicken
quote:
En dan nr 1,2 of 3?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nooit gedacht dat ik nog eens een vogel zou voordragen voor een ooglook
Waar jij denkt dat je het meest mee kanquote:
Dan ga ik voor 1quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar jij denkt dat je het meest mee kan![]()
Of zullen we een poll maken?
Nummer 1 vanwege de kleurtjesquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga ik voor 1
Ik sla hem op
Je ziet ze alleen lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
WhutOp fb heeft iemand een foto geplaatst waar ik ook op sta van onze vakantie in Gambia. In mijn herinneringen zijn die afrikanen veul minder zwart
Have fun!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, off to mijn vriendinneke!
Tot vanavond chicks!!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
Zo, off to mijn vriendinneke!
Tot vanavond chicks!!
Echte negersquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
WhutOp fb heeft iemand een foto geplaatst waar ik ook op sta van onze vakantie in Gambia. In mijn herinneringen zijn die afrikanen veul minder zwart
Of kinderenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef megamandy het volgende:
Mensen die op hun facebook de naam van zichzelf + partner hebben staan
Henk Ria en de Kids like thisquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef megamandy het volgende:
Mensen die op hun facebook de naam van zichzelf + partner hebben staan
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Henk Ria en de Kids like this
Ik heb er eentje die heeft 2 kindnamen en de naam van de hont er ook nog bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Henk Ria en de Kids like this
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die heeft 2 kindnamen en de naam van de hont er ook nog bij![]()
ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]liek why you have die persoon op FB.
En dan heb ik er nog eens 20 weggedaan waar ik geen band mee had omdat de kast iets te klein wasquote:
knaks met appelmoesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooooooii ! Knacks opgewarmd; want vriend moest weg
(lol nu verbeter ik voortdurend vriendlief naar vriend![]()
)
Appelmoes? Nee man; gewoon mayo. Maar ik pleur dan ook overal mayo opquote:
Zeker ook nog Belgischequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Appelmoes? Nee man; gewoon mayo. Maar ik pleur dan ook overal mayo op
vetzakjequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Appelmoes? Nee man; gewoon mayo. Maar ik pleur dan ook overal mayo op
KAASKNACKS??? waarom ken ik dat niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
appelmoes
Kaasknaks
die zijn er niet meer
te laatquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
KAASKNACKS??? waarom ken ik dat niet?
KAAS![]()
![]()
Ik twijfel, paperback of hardcover,quote:
BOEquote:
ik wil ketchup!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
bb is afgekickt van de mayo
Nu gaat overal chilisaus op
Ah well, het is een verbetering![]()
Mooi!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
Look at the pretties
[ afbeelding ]
sowwyquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
BOE
U make me happeh wiz dead sparrow
Omdat ik Harry Potter sowieso wel 1x per twee jaar opnieuw leesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi!
Maareh, waarom boeken kopen die je al hebt en al gelezen hebt?
Die heb ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
Look at the pretties
[ afbeelding ]
Ja dat eigenlijk. Maakt nog niet zozeer uit wat.quote:
Als we de teveel betaalde btw terugkrijgen scheelt het iets van ¤ 10 op 8 lakjes is bijna niets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef milka82 het volgende:
Ik wil ook gewoon alles! Giev! Vandaag dus mijn Hitsjes binnen (van Llarowe dus geen douanegedoe, okee, ze waren wel 10 dollarper stuk maar hee, ik was sneu) en nu heb ik ook nog een mooie tas gezien.... aaaargh, wantz!
quote:
Ik wil goedkoper wonen zodat ik ook weer kan falen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
Iemand een tip waar ik daglichtlampen kan vinden? Dus gewoon, de bol zelf, E14 fitting, voor een normale bureaulamp?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil goedkoper wonen zodat ik ook weer kan falen.
Ik wil een man die wél bij me blijft en van me houdt.
Ik wil minder werken maar met hetzelfde salaris.
Ik wil nog veeeeeeeeeeel meeeeeer!!!!!!!
ik wil de volgende keer niet vergeten een PI bij mijn bericht te plaaaaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ook in de buurt van Amsterdam wonenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
nog een half uur tot de kaartjes!
Owjah !! Succes met bemachtigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke kaartjes?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja maar ik ben niet vrij woensdag, dus ik ben wel gweoon om 6 uur op en pleitequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz kan ik bij jou crashen? Dan probeer ik ook kaartjes te krijgen
Ohquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet vrij woensdag, dus ik ben wel gweoon om 6 uur op en pleite
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OhNaja dan laat maar, ik zie mezelf heel je huis al afbranden enzo
hoe vroeg is vroeg?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wou spees voorstellen om met mij mee terug te gaan, maar ik moet ook vroeg weg. Fail.
Kwart voor zeven weg.quote:
Hehehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik misschien zelfs op tijd in tilburg voor college!!
Geen geld voor vervoerquote:
maar het is alleen voor fokmensen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen geld voor vervoerdus ga nu kijken of ik een vriend kan ritselen met auto
Je mag iemand meenemen muppetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar het is alleen voor fokmensen he
Mweh, je kan twee kaarten ritselen op jouw naam. Ik neem m'n zusje mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar het is alleen voor fokmensen he
Oh hoeft die niet van fok te zijn dan? stomquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je mag iemand meenemen muppet
Je kan ook maar 1 kaartje bestellen eh, genoeg die dat doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh hoeft die niet van fok te zijn dan? stomDan komen er dus maar 300 mensen van fok ipv 600
ik moet 6 uur op, kwart over 7 deur uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik misschien zelfs op tijd in tilburg voor college!!
perspectief...dank daarvoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]gelukkig ben je nog wel gezond
je mag tussen mij en space inquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen geld voor vervoerdus ga nu kijken of ik een vriend kan ritselen met auto
He fuck, ik wil helemaal niet....quote:LET OP: Bestel alleen kaarten als je daadwerkelijk aanwezig kunt en wilt zijn op deze avond, dus mocht je niet in de gelegenheid zijn, geef dan je mede-FOK!kers de gelegenheid.
Whuuuttquote:
dan ga je eerder weg!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WhuuuttNet alsof ik dan 08.45 haal
Eh?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag tussen mij en space in
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk net de trailer en ik ga daar dus no way heen ook al is het gratis
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo nu pas? Heb ik al kaartjes besteld dan? Je doet net alsof ik er te laat achter komquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat je net een kwartier hebt zitten twijfelen of je zou gaan of niet...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo nu pas? Heb ik al kaartjes besteld dan? Je doet net alsof ik er te laat achter kom
Hehehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat je net een kwartier hebt zitten twijfelen of je zou gaan of niet...
Ik zie helemaal het lichtmomentje voor me
"wait, laat ik eens even de trailert kijken, misschien is het heul geen goede film"
![]()
Een kwartier? Toen zat ik nog heul niet achter laptopquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat je net een kwartier hebt zitten twijfelen of je zou gaan of niet...
Ik zie helemaal het lichtmomentje voor me
"wait, laat ik eens even de trailert kijken, misschien is het heul geen goede film"
![]()
Je kan eromheen draaien, maar je hebt alles al overwogen voordat je bedacht wat voor een film het eigenlijk wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een kwartier? Toen zat ik nog heul niet achter laptop
19:36quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz kan ik bij jou crashen? Dan probeer ik ook kaartjes te krijgen
WAT EEN MISDAADquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan eromheen draaien, maar je hebt alles al overwogen voordat je bedacht wat voor een film het eigenlijk was
19:50quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Detective SQquote:
Ik kan het alsnog doen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
Je had bijna een kaartje voor de ogen van een die hard John Carter fan weggekaapt
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
Je had bijna een kaartje voor de ogen van een die hard John Carter fan weggekaapt
Dat vind ik ook wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ik ken het verder niet, maar het ziet er wel blits uit.
Misschien kijkt Danny na welke kaartjes wel niet gebruikt en welke niet en krijg je een permban als je niet gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan het alsnog doen hoor
jonge die vent is lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ik ken het verder niet, maar het ziet er wel blits uit.
Oh daar ben ik dan helemaal getreurd omquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien kijkt Danny na welke kaartjes wel niet gebruikt en welke niet en krijg je een permban als je niet gaat
Met de auto is wss net zo duurquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
nu bezig met hosselen van vriend als ie wilt:') hij zegt dat rijden teveel problemen word enzonee met de trein is lekker goedkoop
Hoei, dat gaat vlot. Net nog 580.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zijn nog 370 kaarten beschikbaar.
Ja precies daar zit ik ook meequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
nu bezig met hosselen van vriend als ie wilt:') hij zegt dat rijden teveel problemen word enzonee met de trein is lekker goedkoop
Ja, da's mijn voordeel, ik ga daar wel vaker naar de film, dus de tijden zijn goed te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies daar zit ik ook meeRetour met 40% korting is iets van ¤27,- voor mij
En de vraag is of ik uberhaupt thuis kan komen qua tijd.
Dus dan maar niet
Ja dat. Plus dat je die ook nog ergens moet parkerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met de auto is wss net zo duur
Dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Plus dat je die ook nog ergens moet parkeren![]()
Parkeren in Amsterdam: Emoslinger.gif
Het is bij de Arenaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Plus dat je die ook nog ergens moet parkeren![]()
Parkeren in Amsterdam: Emoslinger.gif
Kost knaken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is bij de ArenaDaar kun je onder parkeren, plek zat.
Dico heeft toch nog geen kaarten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dico jacqie ijs en sjaan, hf met de minimeet
Trein is gratiesj, film is gratiesj, WIN.quote:
Na een bepaalde tijd gaat de trein niet verder dan Eindhovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's mijn voordeel, ik ga daar wel vaker naar de film, dus de tijden zijn goed te doen.
Dus je moet blij zijn dat je maar 6 euro hoeft te betalen voor 4 uurtjesquote:tarief: Met de speciale parkeerkaart van Pathé ¤ 5,80 voor 4 uur. Anders ¤ 2,20 per uur. De parkeerkaart van ¤ 5,80 is ook geldig in: P1 Transferium en P6 Pathé Arena.
Gedeeld door 2... Goedkoper dan met de treinquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je moet blij zijn dat je maar 6 euro hoeft te betalen voor 4 uurtjes![]()
Studentjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trein is gratiesj, film is gratiesj, WIN.
Benzine.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Gedeeld door 2... Goedkoper dan met de trein
Want benzine is gratiz?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Gedeeld door 2... Goedkoper dan met de trein
Dan krijg ik geen freebeesquote:
Vanaf waar moet je dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nou ja... ok... Niet helemaal...
Maar anders is het 2x ¤22,40
Vanuit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nou ja... ok... Niet helemaal...
Maar anders is het 2x ¤22,40
Voor een enkeltjequote:Brandstofkosten
Benzine: ¤ 10,00
Neeeeeee !!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq, een pomp hier in de buurt vraagt momenteel gewoon 2 euro voor een liter. TWEE EURO.
Bij de Belgische grens wonenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq, een pomp hier in de buurt vraagt momenteel gewoon 2 euro voor een liter. TWEE EURO.
Is die sowieso altijd al duur, maar TWEE EURO?quote:
Voor jou dan wel, voor ons is het 7 euro totaal, dat rij ik er niet aan af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is dan ¤26 retour voor 2 personen (incl parkeren)
Is goedkoper dan met de trein.
Ah nee dat is er lastig uit te halen inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor jou dan wel, voor ons is het 7 euro totaal, dat rij ik er niet aan af.
Ik ben daarom maar freebees gaan sparen, kan ik er af en toe een game voor halen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef megamandy het volgende:
Het duurste wat ik betaald heb is volgens mij ¤1,55 per liter. En dan krijg ik per ¤20,- een stempel en als die vol is krijg ik een gratis bioscoopkaartje van de bios waar ik sowieso altijd heen ga![]()
Daardoor betaal ik nooit bij die bioscoop
Mits met 2 manquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
140 kilometer, stel je auto rijdt 1 op 10, da's 14 liter keer 1,70, dus 23,80 aan benzine, plus 6 ekkies parkeergeld.
Het scheelt wel iets, maar niet dramatisch
Als ik alleen gegaan zou zijn, zou trein goedkoper zijn. Maar ik durf niet alleenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
140 kilometer, stel je auto rijdt 1 op 10, da's 14 liter keer 1,70, dus 23,80 aan benzine, plus 6 ekkies parkeergeld.
Het scheelt wel iets, maar niet dramatisch
Auto loont nooit als je alleen reist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
Als ik naar Eindhoven ga maakt het niet uit of ik met de auto of met de trein ga, kost ongeveer hetzelfde, maar dan reis ik wel met 40% korting
Best belachelijk eigenlijk dat het zonder korting duurder is om met veel mensen te moeten reizen dan als je alleen gaat.
Hoezo niet? Je komt daar, haalt vreten, gaat in de zaal zitten, kijkt de film, gaat wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Als ik alleen gegaan zou zijn, zou trein goedkoper zijn. Maar ik durf niet alleen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je komt daar, haalt krijgt vreten en drinken, gaat in de zaal zitten, kijkt de film, gaat weg
Mietjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Als ik alleen gegaan zou zijn, zou trein goedkoper zijn. Maar ik durf niet alleen
Wheheheh dat is ook wel weer zo. Maar ja... Nu een leuk uitje met m'n vriendquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je komt daar, haalt vreten, gaat in de zaal zitten, kijkt de film, gaat weg
Oh, mij best. Kijken tzt wel even hoe en wat ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh dat is ook wel weer zo. Maar ja... Nu een leuk uitje met m'n vriend
En minimeet met Sjaan, IJs en Dico??
Juist welquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Auto loont nooit als je alleen reist.
Waar de fuck haal jij benzine voor 1,55?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Juist wel
Als ik naar Eindhoven ga moet ik heen en weer ongeveer 150km rijden. Mijn auto rijdt meestel 1 op 14, duurste wat ik voor benzine betaald heb is ¤1,55. Dus 150/14*1,55= ¤16,61.
Dagretour Sittard-Eindhoven kost zonder korting ¤ 24,80, maar met 40% dan ¤ 14,80. Maar dan moet ik ook nog een paar euro betalen voor de bus in Eindhoven.
Meestal ga ik wel met de trein omdat ik dan ondertussen kan leren
Maar als je mensen meeneemt naar hetzelfde ding, dan is het toch logisch dat ze een bijdrage leveren voor de benzine?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Juist wel
Als ik naar Eindhoven ga moet ik heen en weer ongeveer 150km rijden. Mijn auto rijdt meestel 1 op 14, duurste wat ik voor benzine betaald heb is ¤1,55. Dus 150/14*1,55= ¤16,61.
Dagretour Sittard-Eindhoven kost zonder korting ¤ 24,80, maar met 40% dan ¤ 14,80. Maar dan moet ik ook nog een paar euro betalen voor de bus in Eindhoven.
Deutschland ftw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fuck haal jij benzine voor 1,55?
Belgiëquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fuck haal jij benzine voor 1,55?
Oh, apart, meestal scheelt het wel meer. Zuunig autootje!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Juist wel
Ja dus dan wordt het nog eens goedkoper om met de auto ipv de trein te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je mensen meeneemt naar hetzelfde ding, dan is het toch logisch dat ze een bijdrage leveren voor de benzine?
Holy kut, dat is het bijna waard om vanaf zuid-holland naar Duitsland of Belgie voor te rijdenquote:
Daarom hadden we het ook over alleen reizenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je mensen meeneemt naar hetzelfde ding, dan is het toch logisch dat ze een bijdrage leveren voor de benzine?
Wacht, nu las ik 'm verkeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dus dan wordt het nog eens goedkoper om met de auto ipv de trein te gaan.
Ik zit te slapen geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom hadden we het ook over alleen reizen
Met meer dan 1 is auto goedkoper dan trein.
Mits je geen wegenbelasting en verzekering en onderhoud meetelt
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon een peugeot 205, maar ik rij best zuinig. Op vakantie in Frankrijk had ik zelfs 1 op 18 geredenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, apart, meestal scheelt het wel meer. Zuunig autootje!
Kom ik aan met m'n twee euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is gewoon een peugeot 205, maar ik rij best zuinig. Op vakantie in Frankrijk had ik zelfs 1 op 18 geredenHeb het een paar keer herberekend omdat ik het niet geloofde
Dacht eerst ook dat de meter kapot was omdat ik al zoveel km had gereden en dat ding bleef maar op een kwart staan
En die tank was zelfs in Luxemburg voor ¤1,11
Dt red ik niet met mijn vulvaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is gewoon een peugeot 205, maar ik rij best zuinig. Op vakantie in Frankrijk had ik zelfs 1 op 18 geredenHeb het een paar keer herberekend omdat ik het niet geloofde
Dacht eerst ook dat de meter kapot was omdat ik al zoveel km had gereden en dat ding bleef maar op een kwart staan
En die tank was zelfs in Luxemburg voor ¤1,11
Dat laatste wilde ik er nog bijschrijvenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |