Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de kroeg, bier zuipen en kut roepen
Oh dat doe ik ook welquote:
Ik dacht: ik heb zin in een korte borrel. Dat liep uit de handquote:
bij ons was het erg druk bij het quizzen dus duurde het allemaal wat langer dan normaal, dus dan doe je ook een biertje extraquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht: ik heb zin in een korte borrel. Dat liep uit de hand
Je weet niet welke ik weetquote:
Ik hoop eerder de dokter dan de school. Ik volg beide series, en de school weet ik écht nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet welke ik weet
En dit soort dingen zou je ook op kunnen pikken tijdens een eerder quiz waar die vragen zijn gesteld en een vrouw weet dat soort dingen
Alsjeblieft niet zegquote:Sinead O'Connor. De 45-jarige zangeres verschijnt dikwijls in de media met haar opvallende uitspraken en ook dit keer is het haar gelukt de aandacht op zichzelf te vestigen. Sinead wil poseren voor de Playboy en deinst niet terug voor een interview in evakostuum.
De zangeres is naar eigen zeggen ruimdenkend nu ze ouder wordt. 'Het lijkt me leuk om helemaal naakt een interview te geven over een heel serieus onderwerp, bijvoorbeeld over de economie', vertelt Sinead volgens Contactmusic.
Een fotoshoot in Playboy staat op de 'bucket list' van de 45-jarige. (Redactie)
Ja, hij kan duidelijk zaken en vriendschap niet scheiden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook welmaar het is gewoon lullig om te zien dat hij het zo speelt. Als in: niet meer naar de koffieavond komen als de ander er ook is, zeggen niet mee te gaan op vakantie als de ander wel meegaat op vakantie, en zelfs een aanbod van die ander om gewoon een keer koffie te gaan drinken afwijzen met de woorden 'ik wil je nooit meer zien'. Dan ben je 35, en zo zielig, terwijl hij fout zit en niemand anders. Degene die het geld moet hebben heeft hem al een jaar(!) de tijd gegeven
Ik denk wel dat het een "o ja-tje" voor je is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop eerder de dokter dan de school. Ik volg beide series, en de school weet ik écht niet
Nope. Ik ga er niks van zeggen, behalve als hij me er naar vraagtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hij kan duidelijk zaken en vriendschap niet scheiden.
McDreamy, McSteamyquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een "o ja-tje" voor je is.
Die doktoren het allemaal Mc-nog iets.
Ik kan alle namen van GA wel opnoemen, denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel overleden inmiddels zeker?
Oh en nog even klagen over gister, in 1 ronde de vragen hoe een of andere arts in Greys Anatomy heet en hoe de school van Glee heet.
Hallo, ik ben man en hetero, dat weet ik toch niet!
Dreamy zat in mijn hoofd. Daar hoor ik dan ook de meeste vrouwen over.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Ik ga er niks van zeggen, behalve als hij me er naar vraagt
Ach, degene die het geld krijgt is toch toffer
[..]
McDreamy, McSteamy
Een halve ananasmeter breed en 1 ananasmeter lang?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
en hoe groot is een volleybalveld?
Averyquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef B.ertha het volgende:
Komt ie:
[ afbeelding ]
Sloan, Karev, Sheppard, Webber, Hunt, Avery
nee, volgens mij 9/10 ananasmeter bij 1 4/5 ananasmeterquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een halve ananasmeter breed en 1 ananasmeter lang?
Och, Karev is ook wel okayquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet zo.
Alhoewel, Avery is dan nog het best
Vanwege de onderbelichte vrouwen in die serie.quote:
goed punt! vrouwonvriendelijk is het!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanwege de onderbelichte vrouwen in die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |