Maar zweet wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niet iedereen pist bijvoorbeeld in z'n bed hoor..
Dan nog.. er zijn ook mensen die zuinig op hun spullen zijn, 3 hoeslakens eromheen hebben gehad etc.quote:
Dan nog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan nog.. er zijn ook mensen die zuinig op hun spullen zijn, 3 hoeslakens eromheen hebben gehad etc.
Misschien zijn die dingen nog wel hartstikke netjes..
ik vermoed zomaar dat alles netter (en ook beter) is, dan wat er nu op ons bed ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan nog.. er zijn ook mensen die zuinig op hun spullen zijn, 3 hoeslakens eromheen hebben gehad etc.
Misschien zijn die dingen nog wel hartstikke netjes..
mss is er via het vervoerstopic een oplossing te vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef DJMO het volgende:
wat een tof aanbod!
Jammer dat ik niet over vervoer beschik .. de schuimmatrassen waar wij op liggen, zijn zwaar aan vervanging toe
dat zou helemaal te gek zijn, maar ik weet niet of TS de matrassen wel aan mij wil vergeven ...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
mss is er via het vervoerstopic een oplossing te vinden.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
dat zou helemaal te gek zijn, maar ik weet niet of TS de matrassen wel aan mij wil vergeven ...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:55 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet
Als jij ze nuttig kunt gebruiken dan hebben we beiden profijt; ze staan bij mij niet meer in de weg en bij jou doen ze iets nuttigs.
Ze zijn alleen van zo'n "lomp" formaat dat ik ze in mijn auto niet kan komen brengenanders had ik dat zonder meer aangeboden.
Yup, afritsbare tijk en het traagschuim zit niet in de tijk verwerkt. De tijk zou wasbaar moeten zijn maar ik kan zo geen labeltjes vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je kan ook kijken of het een afritsbare tijk is (sommige zijn wasbaar) wel even op de hand anders krimpt hij en kan je hem er niet meer rond doen
LET WEL! Traagschuim kan NIET gewassen worden, als dit verwerkt is in de tijk werkt het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |