Ik heb dat dus eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
ik heb toen wel eens een fontein gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat wel eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toen wel eens een fontein gevonden
kutfontein
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftwquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie Spees voor me die tegen het raam geplakt zit en elke beweging van de postbode volgt
Maar dat ziet er minder grappig uit in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |