Jawel hoor. In ieder geval in een richting met meer toekomst. Maar toch...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef jerney het volgende:
[..]
11 jaar
Ik geloof niet dat ik ooit al eens in mijn leven iets zo lang heb volgehouden
Is je nieuwe functie wel een beetje ok?
Het is een beetje poetsen, het is veel lekker tegen je aan letten kletsen, beetje aandacht.quote:
Ah gelukkig, dan is het vooral een kwestie van wennen en hopen op leuke collega'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel hoor. In ieder geval in een richting met meer toekomst. Maar toch...
Ik weet het, ik heb dat ook gedaan. Koekje erbij?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een beetje poetsen, het is veel lekker tegen je aan letten kletsen, beetje aandacht.
Mensen zijn zo blij en ik doe dit liever dan thuiszitten. Ik heb maar een part-time baan zonder waardering en deze aanvulling geeft veel waardering
Jij ook poppie <3.quote:
quote:
Arma volgens mij ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige nog met oldbies automatisering?.
"vriendjes" ipv jesters... Hmz.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef jerney het volgende:
Jaaa! Zon!speciaal voor onze vriendjes
Neenee! Vriendjes in combinatie met jestersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"vriendjes" ipv jesters... Hmz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |