Das vrij normaal toch? Infrarood sauna's zijn meestal rond de 60 ofzo.. Prima uithouden..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef Jarno het volgende:
Wij hadden deze keer ook een chill/lounge sauna. Iets van 55 graden, ligkussens en relaxte muziek. Met uitkijk op het meer..
Hmmm ja , niet altijd even fijn idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, duidelijk niet altijd een genot voor het oog. In sommige gevallen vind ik dat ze mensen best mogen verplichten om de boel te bedekken.
Van mij hoeft het niet te lang te duren per sauna. Vind 80 graden prima, maar na 10 minuten, kwartier, wieberen en douchen. Dus ik ga geen half uur in zo'n chill sauna liggenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das vrij normaal toch? Infrarood sauna's zijn meestal rond de 60 ofzo.. Prima uithouden..
Idd... En in de 100 graden sauna sterf ik, dus die sla ik sowieso over.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet te lang te duren per sauna. Vind 80 graden prima, maar na 10 minuten, kwartier, wieberen en douchen. Dus ik ga geen half uur in zo'n chill sauna liggen.
lekker juist <3quote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Idd... En in de 100 graden sauna sterf ik, dus die sla ik sowieso over.
Ja jij mag er best wat afzweten ja...quote:
Gaan we complimenteus lopen doen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja jij mag er best wat afzweten ja...
Heb ik ongelijk dan?quote:
Dat vroeg ik niet ?quote:
Klopt... Zo ben ik.. Complimenteus.quote:
fobo en vorige topic.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie is Ticootje en hebben we daar jesters van?
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Je fobo heb ik doorlopen, maar een enkele jesters met uk daarvoor telt niet.
Goed opgemerkt, die ligt in de kast ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
En die ring is ook jouw ring niet meer?
Hoezo, ga jij ook ff een foto doen dan?quote:
Van mijn Jesters ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij ook ff een foto doen dan?
Daar doe ik toch niemand een plezier mee ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij ook ff een foto doen dan?
Goedemorgenquote:
quote:
Vind jou keilief!quote:
quote:
Nee, beetje stijf van het sporten ?quote:
Mêh, druk met baan en huis, slaap te weinig en zit tegen griep aan.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef just me het volgende:
De verwarmingsmonteur is de hele cv ketel aan het afzuigen
De combinatie van deze twee posts ervaar ik als verontrustend.quote:
Maar superJK kan dat toch allemaal best aan!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, druk met baan en huis, slaap te weinig en zit tegen griep aan.
Maar voor de rest gaat het super hoor, thanks for asking!
Koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met een ruime dosis koggie is veel op te lossen, inderdaad.
Dat.quote:
Koffie is lekker joh!quote:
koggie! (C) KlukKlukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met een ruime dosis koggie is veel op te lossen, inderdaad.
Nog 2 dagen ja.quote:
en een halfje iets meer...quote:
mag het iets minder zijn?quote:
Wat mij betreft ?quote:
En wat je werkgever betreft?quote:
Nou die is vast allang klaar met me ? dus wat hem aangaat ms ook wel ?quote:
Ik heb nog wel een leuke vacature?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die is vast allang klaar met me ? dus wat hem aangaat ms ook wel ?
Beetje in de regio ook ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke vacature?
Netjes om de hoek idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.backupfactory.(...)wgsguW4%3d&tabid=237
Grappig ook als iemand de vacature maakt, en pas achteraf gaat vragen welke kennis we nodig hebben.. Iets meer inspelen op wat we nodig hebben ipv primair op support gooien... Ik geef het weinig kans zo.quote:
Probeer eens!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je daar gaat werken, kom je dan gezellig niet langs op de koggie, J. Aangezien ik je dan zo ongeveer kan raken met een steen als ik een beetje mijn best doe?
Deze maand zit hij wel in de buurt, ik ga ook met stenen gooien.quote:
Hm, alle viaducten over de snelwegen hebben inmiddels van die hoge hekken, wordt lastig dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:00 schreef Ticootje het volgende:
Deze maand zit hij wel in de buurt, ik ga ook met stenen gooien.
Daarom vind ik het juist stom. Er zitten een paar best leuke projecten aan te komen, echt verre weg van helpdesk werk. Zucht.quote:
Jij draait ook al wat jaartjes mee. Ik zoek gewoon iemand die 2 of 3 jaar ervaring heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Kunnen al die gasten niet gewoon een salarisindicatie vermelden ipv "marktconform" ik bedoel, voor 3 ruggen kom ik mijn nest niet uit.
Ja nee, ik bedoel niet specifiek deze vacature. Waarom zetten commerciele werkgevers, itt ideële- en overheidsinstanties, nooit een salaris indicatie bij een vacature? "Marktconform" is zo ontzettend nietszeggend. Zeker in wat 'hogere' vacatures waarbij het per functie soms gewoon 1000 euro scheelt wat badrijf a dan wel b marktconform vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij draait ook al wat jaartjes mee. Ik zoek gewoon iemand die 2 of 3 jaar ervaring heeft.
Goedemorgen lieffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |