SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef dreamzk het volgende:
Morgen iedereen, zo sollicitatie bij de belastingrechtswinkel. Spannenddd.
Succes man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef dreamzk het volgende:
Morgen iedereen, zo sollicitatie bij de belastingrechtswinkel. Spannenddd.
Oh keuring lees ik net terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bozz gaat husselen voor meer geld!
Succes kerel!
Ja, ik zelf zou kijken naar nog iets andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh keuring lees ik net terugSucces ouwe!
Net 10 games verkocht, weer wat cash money om de maand door te komenof BF3 te kopen. Of Fifa 12. Keuzes keuzes, eten of gamen?
Maar Fifa 12 is zon game die je moet hebben voor als er vrienden langskomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, ik zelf zou kijken naar nog iets anders
Want BF3 verveeld me al weer beetje... Fifa12 is wel leuk, maar geen game waar je uren mee door speelt.
Klopt, ik zorg goed voor mezelf hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef Pixell het volgende:
Een lekkere maaltijd is ook wel eens chill
Klopt, ik zit ook echt te wachten op een paar goede nieuwe games, alhoewel ik er nog genoeg kan kopen om te spelen. Ik wil die Batman games bijvoorbeeld absoluut nog eens spelen. Maar alles wat ik hier thuis heb liggen is wel weer een beetje klaar, behalve FM4quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet of er nog harde games snel komen, maar ik weet wel dat ik het hard nodig heb.
Of ik ga maar weer eens overnieuw beginnen met Mass effect... elke keer stop ik ergens halverwege en zit ik niet meer in het verhaal....
Ik wil skyrim ook nog oppikken.
Achja, het is weer wachten op de nieuwe golf met games. Of ze moeten net als bij BFbc2 nu een BF3 DLC vietnam uitbrengen ofzo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja FM4 moet ik ook nog is oppikken...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik zit ook echt te wachten op een paar goede nieuwe games, alhoewel ik er nog genoeg kan kopen om te spelen. Ik wil die Batman games bijvoorbeeld absoluut nog eens spelen. Maar alles wat ik hier thuis heb liggen is wel weer een beetje klaar, behalve FM4Eeuwige liefde voor FM4
Dan is het goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik zorg goed voor mezelf hoorIets te goed zelfs
Je moet wel bedenken dat FM4 carrieremodus leuk is, als je die klaar hebt kan je losse events doen. Die worden heel erg repetitief na een tijdje en je moet wel echt een fan zijn als je al die events wil afmaken. Ik zit op 18% ofzo en heb er al een uur of 200 inzittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja FM4 moet ik ook nog is oppikken...
Ook nog inderdaad! Kost zoveel geld allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef Michhas het volgende:
Soul Calibur 5, dan heb je geen eten meer nodig.
En dan kan ik ook een keer met jou gamen, ik heb volgens mij nog nooit online gegamed met jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan is het goedmaarja bf3 en fifa12 zijn beide wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |