quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mel heeft volgens mij een cameo als de mentor ofzo van de hoofdpersoon.
Idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Poit het volgende:
Mad Max! Daar moeten ze godver een nieuwe film van maken!!
lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Mad Max!![]()
Zal dan wel een fps worden :p
( ze verkrachten tegenwoordig alles door er een fps van te maken )
Behalve dat het monotoon, saai, voorspelbaar, slecht geacteerd, slecht geschreven en matig geregisseerd was?quote:
Gewoon je standaard hollywood film dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Behalve dat het monotoon, saai, voorspelbaar, slecht geacteerd, slecht geschreven en matig geregisseerd was?
Helemaal niets.
wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef wc-eend het volgende:
En natuurlijk... Kut ex is weer bezig.. ik ben het spuugzat.. ik ga een advocaat zoeken... geouwetyfushoer elke keer...
Da's een goede vrouwquote:
hoax, dat zijn dr handjes!quote:
Floortje gaat zaterdagochtend naar zwemles en daarna komen ze naar mij. Dit is zonder mijn toestemming besloten en ik kan ze zaterdagochtend niet brengen omdat het op een te achterlijke locatie is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is er aan de hand?weer vanwege de kids?
Irritant zeg, helemaal omdat de kids vaak de dupe zijn door dit soort gezeik. Ik zou het lekker op papier laten vastleggen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Floortje gaat zaterdagochtend naar zwemles en daarna komen ze naar mij. Dit is zonder mijn toestemming besloten en ik kan ze zaterdagochtend niet brengen omdat het op een te achterlijke locatie is...
Afgelopen weekend was het geen probleem dat ze hem miste want ik ben ook zelf met ze gaan zwemmen... nu zouden ze aankomende week van maandag tot zondag komen en nu komt die trut dat ze vrijdagavond terug moeten zijn omdat ze gaat zwemmen met ze.. en daarna komen ze niet terug.
Ik ging er tegenin omdat dat niet de afspraak was... toen zei ze dat ze dan helemaal niet zouden komen... dus nu moest ik wel toegeven.. maar ik ga een advocaat zoeken.. ik ben het spuugzat...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax, dat zijn dr handjes!
ze heeft wel anorexia .. dat wel ..
Ik denk kleine deeltjes van jouw urine..quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
jezus, zit er iets in het water waardoor een deel van de bevolking ineens een klootzakken is veranderd ofzo?
dat zou een hoop verklaren...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk kleine deeltjes van jouw urine..
Zeker met al dat overtollige oestrogeen wat je loost..quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat zou een hoop verklaren...
regel een no cure no pay gast en laat je ex voor de kosten opdraaien als je wint.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef wc-eend het volgende:
Advocaten... waar kan ik alvast mijn persoonlijke faillessement aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |