TE LAATquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gloeiende, wat posten jullie veel.
Ik heb een kamer!!!!!!!!![]()
![]()
En stiekem hoopte ik op een naamtopic.
Waar dannnn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
COOOOLLLLquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Klinkt voor mij als de hel maar als jij er blij mee bent is het goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Met hospiteren ja, 15x is scheepsrecht, ofzo?
Maar in Utrecht, Ina Boudier Bakkerlaan (is heel groot studentencomplex dus dat durf ik wel te posten), 14m2 met wastafel, 7 huisgenoten, 1 keuken (met plek voor iedereen om te zitten) 2 douches 1 wc, ongeveer 260 euro per maand.
spuiten kreng!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd Bambisuper zeg!
En ik heb nog steeds niet gespoten
Dat dus.quote:
ik ben die fase ook wel voorbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als de hel maar als jij er blij mee bent is het goed
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik het hoorde, Bambi, zat ik meteen met dit liedje in mijn hoofd![]()
Heeeeeeeeeeeeerlijk nummer!
Booze, tits and fun
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Bambi, gefelicteerd chikie!!!![]()
![]()
Ik duik echt mijn bed in nu... was nog even met de hondjens buiten gaan spelen, en ineens moest ik van mezelf de hele huiskamer+keuken opruimen
Trusten!
waarom wil hij naamsverandering dan? Dat wordt toch bijna nooit gedaan/toegestaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfff ik ga niet teruglezen hoor
Nogmaals gefeliciteerd met je kamer Bambi!
Hier gezellig paps en z'n vrouw op bezoek gehad. Hij ging lekker voor ons koken.
Ennnn... hij wil graag meebetalen aan de naamsverandering van m'n broertje. 't Is niet eens zijn zoon
Oh volgens mij kunnen onze laptops het dan goed met elkaar vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
HOEREN HOEREN HOEREN LAPTOP!!!!!!!!!!!!
Blijkbaar is het open hebben van Fok, pinterest én een youtube filmpje al reden genoeg om vast te lopen.... Al mijn vensters weg, argggggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |