Wat wil je, je zit in KLBquote:
Mantiquote:
Licht eens verder toe dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
Turks Fruit is een geweldige film, dat je dat verder niet ziet is jammer
Nog even en ik bén Turksquote:
goed bezig met die code'squote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ [url= http://www.bonbonballon.b(...)38750.jpg]afbeelding[/url] ]
De film Spetters was er ook zo één.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef yvonne het volgende:
Oh, het gaat over de film
De film is een typisch hollandsfilm produkt uit de jaren 70, vulgair, veel naakt en vuile voeten
Alweer een tijd geleden dat ik de film heb gezien, maar het acteerwerk was op zich vrij redelijk van iedereen en met name de hoofdpersonages hebben een geweldige chemie samen die ik niet zo vaak zie. Het plezier, maar ook de drama wordt goed over gebracht. Het keerpunt en daarmee ook het belangrijkste punt in de film is niet 'zomaar en abrupt', je zag het ergens wel aankomen en juist dat maakt ook de hele film. Al moet ik zeggen dat ik dat stuk en eigenlijk de hele film pas echt goed waardeerde bij een tweede keer kijken.quote:
Spetters is debielquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De film Spetters was er ook zo één.
Tegenwoordig hebben we pindakaas vloeren. Cultureel Nederland is er niet beter op gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef Adelante het volgende:
Matige film, maar in het tijdsbeeld van toen was het vernieuwend.
Nee, ik vond het acteerwerk vrij belabberd, behalve van Rutger, die vond ik nog wel oké. Maar het lijkt me ook lastig om zulke rare zinnen geloofwaardig te brengen. Wat een rare teksten af en toe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Alweer een tijd geleden dat ik de film heb gezien, maar het acteerwerk was op zich vrij redelijk van iedereen en met name de hoofdpersonages hebben een geweldige chemie samen die ik niet zo vaak zie. Het plezier, maar ook de drama wordt goed over gebracht. Het keerpunt en daarmee ook het belangrijkste punt in de film is niet 'zomaar en abrupt', je zag het ergens wel aankomen en juist dat maakt ook de hele film. Al moet ik zeggen dat ik dat stuk en eigenlijk de hele film pas echt goed waardeerde bij een tweede keer kijken.
Dat het ergens wel over the top is moet ik beamen, maar dat vond ik wel charmant aan de film.
niet goed uitgebeeld? ik krijg gewoon pijn als je die scene ziet dat z'n lul tussen de rits komt... herkenbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik vond het acteerwerk vrij belabberd, behalve van Rutger, die vond ik nog wel oké. Maar het lijkt me ook lastig om zulke rare zinnen geloofwaardig te brengen. Wat een rare teksten af en toe.Als hoofdpersonages chemie hebben wil ik dat ze samen blijven, maar dat maakte me hier helemaal niets uit. Nee, klopt, achteraf blijkt het niet zo abrupt te zijn, maar toch vind ik het niet zo goed uitgebeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |