Jazeker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Alsof die iPhone met zijn Europese IMEI snapt dat hij in Irak is.
Nee. Je kunt dit nummer gebruiken om je simlock van je toestel te halen en zo de mogelijkheid creëren om met een buitenlandse simkaart je toestel te gebruiken.quote:
Nee, dit is echt niet zo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vertaling: ik heb een gejatte iPhone en wil het IMEI-nummer veranderen hoe moet dit?
Ja, die ezel heeft hem dus voor 400 dollar gekocht en de eigenaar wil hem ook niet meer terugnemen omdat hij al uit de verpakking is gehaald.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Dat kan niet.
Mijn suggestie, koop een nieuwe.
dat ligt er maar aan wat voor iphone het is. kan makkelijk dat dat ding geblocked is voor andere (buitenlandse) netwerken (en dan heb ik het niet over een simlock).quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Je kunt dit nummer gebruiken om je simlock van je toestel te halen en zo de mogelijkheid creëren om met een buitenlandse simkaart je toestel te gebruiken.
Ik denk dat dit het is, want volgens hem is het een Europese iPhone en kan hij hem daardoor niet in irak gebruikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan wat voor iphone het is. kan makkelijk dat dat ding geblocked is voor andere (buitenlandse) netwerken (en dan heb ik het niet over een simlock).
IMEI heeft niks met een simlock te maken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Je kunt dit nummer gebruiken om je simlock van je toestel te halen en zo de mogelijkheid creëren om met een buitenlandse simkaart je toestel te gebruiken.
hoezo ligt wat aan het imei?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoezo ligt het aan het emei-nummer dan? In Amerika gekochte iphones kunnen toch ook gewoon in Nederland gebruikt worden (tenzij iphone 4 cmda versie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |