Keolis pompt nu al het geld, de NS (verrassend) taait af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Syntus is zo ongeveer blut. Als de NS en/of Keolis niet ingrijpen dan is het geld eind deze maand op bij het bedrijf
pfoe geen idee. Misschien in dienst bij een of ander theatergezelschap. Bus was namelijk ook op Terschelling ten tijde van Oerolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:06 schreef springer1980 het volgende:
Kwam vandaag de volgende ex lijnbus tegen:
[ afbeelding ]
Weet iemand hier wat de huidige functie is van deze bus? Behalve dan dat "ze" hun geld terug willen...
Weer een probleem opgelost dankzij FOK! zag deze gisteren ook rijden en vroeg me af wat dat nou weer voor moest stellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
zie trouwens: http://veenfabriek.nl/nl/(...)mijn-geld-terug.html
Gebouwd in 1995/1996, verkocht aan BSAG (Bremer Straßenbahn AG, red.).quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Bitlord het volgende:
Wat is dat nou voor een raar jaren 90-bussie?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:41 schreef NoBody122 het volgende:
Vanmiddag een aantal busfoto's gemaakt in Brno, bij het station daar. Deze zal ik binnenkort ook even hier plaatsen
arriva zou aangegeven hebben een vergunning te hebben voor een gastankinstallatie, volgens qbuzz is dit niet het geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
Over het bezwaar van Qbuzz in Fryslân heb ik ook alweer een poos niks vernomen (of iets gemist natuurlijk)..
lekker als dat zo isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:51 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
arriva zou aangegeven hebben een vergunning te hebben voor een gastankinstallatie, volgens qbuzz is dit niet het geval.
Mooie bussen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:54 schreef springer1980 het volgende:
Volgens mij had Connexxion toch bezwaar aangetekend tegen het verlies van de consessie Zuid-Holland Noord??? Desondanks heeft Arriva al wel hun nieuwe bussen gepresenteerd:
http://www.omroeprijnwoud(...)e-bussen-van-arriva/
Ik had qua kleurstelling liever gewoon Arriva gezien. Net als op de treinen trouwens.quote:
Ik heb de standaard kleurstelling van Arriva altijd spuuglelijk gevonden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:55 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik had qua kleurstelling liever gewoon Arriva gezien. Net als op de treinen trouwens.
Maar over smaak valt niet te twisten
Mwa, ik vind de kleurstelling van Arriva niet lelijk, maar deze kleurstelling is weer eens wat anders. De bussen van Arriva en Veolia in Brabant, die zijn pas lelijk! (vind ik...)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:58 schreef att.com het volgende:
[..]
Ik heb de standaard kleurstelling van Arriva altijd spuuglelijk gevonden.
Of dat komt doordat het gros van hun busmateriaal ook gewoon spuuglelijk is.
mja, die kleurstelling is door de provincie opgelegd ...quote:Op zondag 1 juli 2012 11:14 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind de kleurstelling van Arriva niet lelijk, maar deze kleurstelling is weer eens wat anders. De bussen van Arriva en Veolia in Brabant, die zijn pas lelijk! (vind ik...)
Ik vond dat eerst ook vaag, maar daar gaat de stroom van boven de bus in volgens mij (trolleybus)..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn dat nou twee schoorsteentjes op de achterkant?
Yep.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef GlenSpey het volgende:
Krijg je bij een PO voor de functie buschauffeur eigelijk een kleurentest?
Ben ik dan mooi klaar mee. Heb komende week eindelijk een PO voor de functie machinist waar die kleurentest al in zit, en binnenkort heb ik er ook nog een voor de functie buschauffeur. Als die kleurentest dezelfde is als die test op internet (vakje met een cijfer erin) dan zit het er dik in dat ik het eerste PO niet haal, en dus op datzelfde onderdeel bij een tweede PO ook zou zakken. Kan ik dus mooi geen van beide functies uitvoerenquote:
Een PO bestaat (in ieder geval dat voor buschauffeurs) uit een aantal onderdelen. Als je op alle andere onderdelen goed scoort en de kleurentest ook nog enigszins redelijk weet te volbrengen, zit je alsnog wel goedquote:Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben ik dan mooi klaar mee. Heb komende week eindelijk een PO voor de functie machinist waar die kleurentest al in zit, en binnenkort heb ik er ook nog een voor de functie buschauffeur. Als die kleurentest dezelfde is als die test op internet (vakje met een cijfer erin) dan zit het er dik in dat ik het eerste PO niet haal, en dus op datzelfde onderdeel bij een tweede PO ook zou zakken. Kan ik dus mooi geen van beide functies uitvoeren
Snap niet waarom een kleurentest voor chauffeurs uberhaupt zo belangrijk is, maargoed
Precies.. omdat het OV-licht toch geen kleur kentquote:Op maandag 2 juli 2012 01:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben ik dan mooi klaar mee. Heb komende week eindelijk een PO voor de functie machinist waar die kleurentest al in zit, en binnenkort heb ik er ook nog een voor de functie buschauffeur. Als die kleurentest dezelfde is als die test op internet (vakje met een cijfer erin) dan zit het er dik in dat ik het eerste PO niet haal, en dus op datzelfde onderdeel bij een tweede PO ook zou zakken. Kan ik dus mooi geen van beide functies uitvoeren
Snap niet waarom een kleurentest voor chauffeurs uberhaupt zo belangrijk is, maargoed
Bezwaar wordt naar verluid op 16 juli behandeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
Over het bezwaar van Qbuzz in Fryslân heb ik ook alweer een poos niks vernomen (of iets gemist natuurlijk)..
Ok, da's al vlot.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:23 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Bezwaar wordt naar verluid op 16 juli behandeld.
Is zoiets openbaar? Heb die dag toch vrij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:23 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Bezwaar wordt naar verluid op 16 juli behandeld.
Weet je wat jij eens moet doen? In plaats van de betweter uit te hangen eens een keer met een chauffeur praten en een dag mee. Dan kun je zien waar die mannen en vrouwen tegen aanlopen. Rijtijden die steeds krapper wordt terwijl het verkeer drukker wordt, de door jou aanbeden klanten die menen dat ze god de vader zelf zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef DriekOplopers het volgende:
Wilde staking bus HTM. Voor Beter OV is woedend!
http://www.voorbeterov.nl/120704.php
Ik kan de chauffeurs begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef Gnittoo het volgende:
Gaat die zuurpruim nou vertellen wat een werkgever met zijn werknemers moet doen? Hij blaast wel erg hoog van de toren.
DriekOplopers heeft wel degelijk het reilen en zeilen van andere vervoerders aangeklaagd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Weet je wat jij eens moet doen? In plaats van de betweter uit te hangen eens een keer met een chauffeur praten en een dag mee. Dan kun je zien waar die mannen en vrouwen tegen aanlopen. Rijtijden die steeds krapper wordt terwijl het verkeer drukker wordt, de door jou aanbeden klanten die menen dat ze god de vader zelf zijn.
Face it, we hebben in dit land het recht op staken. Kun je daar niet mee omgaan, dan moet je lekker in het land van hamer en sikkel gaan wonen.
Daarbij, het is mooi weer, en HTM rijdt niet in de rimboe dus een terrasje voor die gedupeerde klant is dichtbij.
Weet je toevallig welke nummers? Er reden er nog twee in actieve dienst, had zelf graag nog een keer de kans willen hebben om er mee te rijden (als chauffeur) maar ik vrees dat ik te laat kom...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:53 schreef springer1980 het volgende:
Mocht iemand trouwens nog intresse hebben, bij VDl aan de Vest in Valkenswaard staan nog een shitload aan alliance barrels van hermes en Midnet. Tevens een aantal B88 trolly's uit Arnhem.
Vertraagd rijden krijg je dus door te krappe rijtijden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DriekOplopers heeft wel degelijk het reilen en zeilen van andere vervoerders aangeklaagd.
RET Rotterdam kreeg van hem het vaakst onder uit de zak, omdat dat bedrijf 'vertraagd rijden' tot een kunst op zich heeft verheven.
Overigens vind ik dat de chauffeurs juist hun acties moeten intensiveren. Niet in de eerste plaats om de reiziger te pesten, maar wel om wethouder Smit fors gezichtsverlies te bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |