Aaaahwquote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, ik moet je echt even wat leuks vertellen. Gisteravond was zo geweldig! Eva ging naar bed, dus nog lekker flesje gedronken. Zet ik haar rechtop voor een boer, gaat ze wijzen 'die, die'. Ik begreep het niet gelijk, maar ze wilde dus haar mooie nieuwe (giraffen)pyjama. Dus ik geef hem, trek ze hem tegen zich aan en gaat er mee knuffelen, zo cute!
Heb haar zo op het aankleedkussen gelegd en tijdens het verschonen heeft ze alleen maar liggen kroelen en kirren met haar pyjama. Toen ik hem aan wilde trekken, trok ze hem ook steeds weer onder haar kin. En dan zo heel genietend kijken. Echt zó schattig!
Samengevat: die pyjama is een hit!
ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef MamaPurk het volgende:
BJ dat klinkt best heftig idd. Hopelijk knappen je meiden snel op en worden de nachten dus ook weer beter. Het zit dan ook niet mee he? Lijk je net een beetje ritme te krijgen worden ze ziek of krijgen ze tanden of hebben we ergens anders last van.. (en dan is het met 2 toch wel wat zwaarder vind ik helemaal als ze elkaar afwisselen).
pfff!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....
Dus ff nietsen is er dan niet bij, en ik heb zo late dienst (en di en woe ook) en mag dus nog tot 23:30 uur werken.. pfffff)
Prenatalquote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef bitterend het volgende:
Ik hou jullie niet meer bij...ik zit nog steeds bij het zwembad gesprek
Ik wou vragen waar jullie die leuke zwembandjes halen? ik zag Danne in een mooie rode?
Gewoon bij de Bart Smit?
Dat is jou bollie toch al bijnaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja de Intertoys zag ik er een maar die was vanaf 15kg!
WOrd vanzelf steeds minder hoor, geloof mequote:
True, maar op een gegeven moment word dat wel erg hoor geloof me een peuter van 36 kilo wil je nietquote:
Ja dat wil je toch niet!quote:
Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vastquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja de Intertoys zag ik er een maar die was vanaf 15kg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ja ik zie het nu op google...hij is ook in 3 maten. Dus moeten even kijken waar ik het in de kleinste maat kan bestellen (prenatal is irritant met online bestellingen, duurt erg lang)quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |