abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108459090
Cynthiaa, ik moet je echt even wat leuks vertellen. Gisteravond was zo geweldig! Eva ging naar bed, dus nog lekker flesje gedronken. Zet ik haar rechtop voor een boer, gaat ze wijzen 'die, die'. Ik begreep het niet gelijk, maar ze wilde dus haar mooie nieuwe (giraffen)pyjama. Dus ik geef hem, trek ze hem tegen zich aan en gaat er mee knuffelen, zo cute!

Heb haar zo op het aankleedkussen gelegd en tijdens het verschonen heeft ze alleen maar liggen kroelen en kirren met haar pyjama. Toen ik hem aan wilde trekken, trok ze hem ook steeds weer onder haar kin. En dan zo heel genietend kijken. Echt zó schattig!

Samengevat: die pyjama is een hit!
pi_108459211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, ik moet je echt even wat leuks vertellen. Gisteravond was zo geweldig! Eva ging naar bed, dus nog lekker flesje gedronken. Zet ik haar rechtop voor een boer, gaat ze wijzen 'die, die'. Ik begreep het niet gelijk, maar ze wilde dus haar mooie nieuwe (giraffen)pyjama. Dus ik geef hem, trek ze hem tegen zich aan en gaat er mee knuffelen, zo cute!

Heb haar zo op het aankleedkussen gelegd en tijdens het verschonen heeft ze alleen maar liggen kroelen en kirren met haar pyjama. Toen ik hem aan wilde trekken, trok ze hem ook steeds weer onder haar kin. En dan zo heel genietend kijken. Echt zó schattig!

Samengevat: die pyjama is een hit!
Aaaahw O+ O+ O+ O+ x1000
Fijn dat het pyjamatje goed bevonden is!
pi_108460297
BJ dat klinkt best heftig idd. Hopelijk knappen je meiden snel op en worden de nachten dus ook weer beter. Het zit dan ook niet mee he? Lijk je net een beetje ritme te krijgen worden ze ziek of krijgen ze tanden of hebben we ergens anders last van.. (en dan is het met 2 toch wel wat zwaarder vind ik helemaal als ze elkaar afwisselen). :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 februari 2012 @ 13:24:06 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108460383
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef MamaPurk het volgende:
BJ dat klinkt best heftig idd. Hopelijk knappen je meiden snel op en worden de nachten dus ook weer beter. Het zit dan ook niet mee he? Lijk je net een beetje ritme te krijgen worden ze ziek of krijgen ze tanden of hebben we ergens anders last van.. (en dan is het met 2 toch wel wat zwaarder vind ik helemaal als ze elkaar afwisselen). :*
ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....
Dus ff nietsen is er dan niet bij, en ik heb zo late dienst (en di en woe ook) en mag dus nog tot 23:30 uur werken.. pfffff)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108460561
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....
Dus ff nietsen is er dan niet bij, en ik heb zo late dienst (en di en woe ook) en mag dus nog tot 23:30 uur werken.. pfffff)
pfff!!
Ik vind het ook stiekem helemaal niet leuk dat Jaël niet meer slaapt 's middags. Sarah slaapt nu gelukkig meestal wel een redelijk tijdje en das wel erg lekker, anders zou ik naast de halve nacht ook de hele dag nog met haar bezig zijn ;)
Jaël wil nu gelukkig wel op de bank liggen soms, maar gaat niet slapen dus ik moet wakker blijven.

Ik heb gelukkig morgen slaapdienst, dan slapen de meiden bij mijn ouders en kunnen manlief en ik een lekker goeie nacht maken :D
  maandag 27 februari 2012 @ 16:02:54 #231
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108466305
Afgelopen 4 nachten heeft Lientje doorgeslapen, althans ik reken het goed. :P
1e nacht van 21.40 tot 07.00
2e nacht van 23.00 tot 06.50
3e nacht van 0.35 tot 06.00
4e nacht van 21.00 tot 06.50

Drie nachten op haar eigen kamer en ook nog een nachtje tussendoor bij ons (we missen haar vreselijk als ze niet bij ons ligt) ik vind het zo knap.
Een baby regelt toch zichzelf heel goed, zo blijkt.... :)

Nu kijken hoe het blijft gaan, maar ik verwacht geen gedoe in ieder geval, ze is ook heel uitgerust en heeft echt zo'n slaaphoofd 's ochtends, alsof ze ook veel lekkerder slaapt nu.
pi_108466599
KD gefeliciteerd met je nichtje
Sarah O+ en ik spot een bekende kast.
Wij hebben onze salon tafel naar boven verhuisd zodat ean meer speelruimte heeft. En nu staat die kast dus ook beneden.

@evenstar geen idee of het een middenrifbreukje is. Het zit bij mij vooral heel hoog en ik moet er nu weer veel bij hoesten met spugen als gevolg. Dat komt waarschijnlijk door het maagzuur wat omhoog komt en irriteert. Alleen ik heb geen last van brandend maagzuur. Ik wacht het onderzoek af en vraag de HA dan wel weer om een AB kuur zodat ik weer een poosje van het hoesten+erge spugen af ben. Lijkt mij niet zo'n goed idee om voor het onderzoek nog aan de AB te gaan.

En ean is het slapen verleerd. Gisterenavond wilde ze niet slapen 's middags ook maar een uurtje en om 05:00 was ze klaar wakker om om 07:00 in te storten. Alleen moest ze naar de gastouder want wij moesten werken. Dit mag van mij wel weer stoppen ik trek dat zo slecht he.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:27:58 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108471862
Wat een mooie foto MP! O+

Juud, dat schema ziet er wel fijn uit hoor! Denk dat er velen hier wel een beetje jaloers zijn! :P

:* voor de mama's met slaap tekort!

Ik zit nu remy op een hotelkamer, straks nog ff eten uiteraard. Ben benieuwd hoe het lief vanavond vergaat. Zaterdagavond was ik er niet bij het slapen gaan en was ze dus wakker tot een uur of 12, ik heb wat tips opgeschreven, hoop dat het werkt. Vandaag blijkt ze ook weinig geslapen te hebben, maar mijn zus gaf aan dat ze verder lief is geweest, dat ze af en toe een hele lieve smile toverde....dan smelt je gewoon O+ aldus mijn zus! En voor mij om te lezen natuurlijk ook fijn!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108473161
TAP, is het geen mama honger? Hoor wel vaker dat kindjes dan 's nachts vaker komen om te drinken, terwijl ze eigenlijk alleen even bij mama willen zijn.. Heel lief, maar niet handig ;)

MP, mooie foto!

Beterschap BJ!

Susie, hopelijk kan ze vanavond lekker slapen! En jij succes in je remy :*

En lekker nachten Juud!

Hier het tegenovergestelde van gisteren. Toen had hij amper geslapen, zeker niet in zijn bedje, veel gebrul, en rommelig gedronken. Vandaag netjes gedronken om de 3-4 uur, tussendoor steeds een slaapje van minimaal 1,5 uur, en weer wat lachjes.. Dat is een stuk gezelliger :Y
pi_108478143
Ik hou jullie niet meer bij...ik zit nog steeds bij het zwembad gesprek :D
Ik wou vragen waar jullie die leuke zwembandjes halen? ik zag Danne in een mooie rode?
Gewoon bij de Bart Smit?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108478270
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef bitterend het volgende:
Ik hou jullie niet meer bij...ik zit nog steeds bij het zwembad gesprek :D
Ik wou vragen waar jullie die leuke zwembandjes halen? ik zag Danne in een mooie rode?
Gewoon bij de Bart Smit?
Prenatal :)
pi_108478524
Danku!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108479208
Bij de Etos, die heeft ze soms. En bij Intertoys.
pi_108479308
Ja de Intertoys zag ik er een maar die was vanaf 15kg!
pi_108479641
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Dat is jou bollie toch al bijna :6
pi_108479840
_O-
een kilo per maand :')
pi_108480017
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef bitterend het volgende:
_O-
een kilo per maand :')
WOrd vanzelf steeds minder hoor, geloof me ;)
pi_108480095
Ik vind het niet erg..more to love *; :D
pi_108480140
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het niet erg..more to love *; :D
True, maar op een gegeven moment word dat wel erg hoor geloof me een peuter van 36 kilo wil je niet :P
pi_108480264
En ik ben al zo blij dat mijn ean 8kilo weegt.
pi_108480277

:D
pi_108480383
quote:
Ja dat wil je toch niet!

En 8 kilo is toch mooi FR :)
Sarah is nu ruim 11 kilo, maar ja ook al bijna 1 jaar.
  maandag 27 februari 2012 @ 21:16:08 #248
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_108480464
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vast :)
Trotse mamma :)
pi_108480599
_O-
Gelukkig verkleind borstvoeding de kans op obesitas O-) :D

Hier is mijn baby van 3 maanden en bijna 7 kilo's O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108480662
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vast :)
Ja ik zie het nu op google...hij is ook in 3 maten. Dus moeten even kijken waar ik het in de kleinste maat kan bestellen (prenatal is irritant met online bestellingen, duurt erg lang)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')