Na hoe lang mocht jij bij je vriend/vriendin slapen en had je ook zo'n last van gezeik van je ouders?
quote:Tja, wat vind je vriend hier zelf van? wat zullen die ouders zeggen als je vriend zegt "Chayenn" slaapt hier" mischien zijn die ouders niet zo snugger dat het je bedoeling is dat het je bedoeling is om te blijven slapen?
Op zondag 21 juli 2002 01:31 schreef Chayenn het volgende:
[edit]onduidelijkheid, het mag dus eigelijk wel van zijn ouders alleen niet van die van jouw. dan moet je dat gewoon een keer vragen. gewoon in 1x met de deur in huis vallen. "waarom mag ik niet bij me vriend blijven slapen" (Zo zou ik het dan doen.}
[Dit bericht is gewijzigd door blup op 21-07-2002 01:46]
Sterkte ermee meissie!
quote:Ja maar ik woon nog thuis en als ik gewoon daar blijf slapen krijg ik ruzie en dat moet ik ook niet hebben.
Op zondag 21 juli 2002 01:43 schreef starsailor het volgende:
hmm.. wordt het niet eens tijd dat je een stevig gesprekje met je ouders gaat hebben? je bent toch al boven de 18? ik weer dat ouders beschermend willen (en ook moeten) zijn, maar blijven slapen bij je vriendje moet toch *echt* kunnen als je 18 geweest bent.
quote:Hij vindt het helemaal niet leuk en z'n ouders vinden het best als ik daar blijf slapen, maarja de mijne niet he..
Op zondag 21 juli 2002 01:44 schreef blup het volgende:[..]
Tja, wat vind je vriend hier zelf van? wat zullen die ouders zeggen als je vriend zegt "Chayenn" slaapt hier" mischien zijn die ouders niet zo snugger dat het je bedoeling is dat het je bedoeling is om te blijven slapen?
en zelf heb ik er geen ervaring mee omdat ik nooit een een echte vaste relatie heb gehad.
quote:het mag dus eigelijk wel van zijn ouders alleen niet van die van jouw. dan moet je dat gewoon een keer vragen. gewoon in 1x met de deur in huis vallen. "waarom mag ik niet bij me vriend blijven slapen" (Zo zou ik het dan doen.}
Op zondag 21 juli 2002 01:46 schreef Chayenn het volgende:Hij vindt het helemaal niet leuk en z'n ouders vinden het best als ik daar blijf slapen, maarja de mijne niet he..
quote:Ik word 15 september 19, maarja zoals ik al zei, ik woon nog thuis dus moet ik me maar aan de regels hier houden en als mijn ouders het niet willen dan mag het niet...
Op zondag 21 juli 2002 01:46 schreef noki_JA het volgende:
Das mooi kut voor jullie! Ik heb ooit een vriendin in Brabant gehad die toen naar me toe kwam en mocht gelijk blijven slapen. Oke, ze had er niet bijverteld dat ik een eigen huis hadEr was de derde keer "pas" (nou ja al) wat gebeurd. Zei was 17 en ik 21, dus het zou gewoon moeten kunnen. Je bent 19, dan mag je daar toch zelf over beslissen lijkt me?
Sterkte ermee meissie!
quote:dan moet je het dus een keer vragen. ik weet natuurlijk niet hoe je ouders zijn, maar de mijne zullen niet boos worden als ik zoiets vraag.
Op zondag 21 juli 2002 01:49 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik word 15 september 19, maarja zoals ik al zei, ik woon nog thuis dus moet ik me maar aan de regels hier houden en als mijn ouders het niet willen dan mag het niet...
quote:Nou daar heb ik het dus net over gehad, misschien niet zo'n geschikt moment, maar dat is het nooit bij hun. Maar ze gaan er nu in ieder geval over denken.
Op zondag 21 juli 2002 01:51 schreef blup het volgende:[..]
dan moet je het dus een keer vragen. ik weet natuurlijk niet hoe je ouders zijn, maar de mijne zullen niet boos worden als ik zoiets vraag.
toen ging het uit, en een paar maanden later weer aan, en toen is ze gewoon het eerste weekend al blijven slapen
maar toen kenden we elkaar dus al een tijdje...
quote:In dat geval ben ik erg blij met mijn ouders over zulk soort dingen.
Op zondag 21 juli 2002 01:52 schreef Chayenn het volgende:[..]
Nou daar heb ik het dus net over gehad, misschien niet zo'n geschikt moment, maar dat is het nooit bij hun. Maar ze gaan er nu in ieder geval over denken.
Me ouders zijn niet echt streng alleen erg ouderwets met sommige onderwerpen, zoals deze.
quote:Ja maar mijn moeder weet altijd alleen maar negatieve dingen aan hem op te noemen, omdat het heel ff niet lekker ging tussen mij en me vriend geeft ze er altijd zo'n draai aan. Maar dit is me eerste echte vriend en als ik hem echt niet heel erg leuk had gevonden, had ik het echt wel uitgemaakt.
Op zondag 21 juli 2002 01:57 schreef blup het volgende:[..]
In dat geval ben ik erg blij met mijn ouders over zulk soort dingen.
Maar dan zet je ze toch aan het denken. Ik denk als je dus een vraag aan ze stelt waar ze niet direct een antwoord op hebben of dingen zeggen als "gewoon niet" "daarom niet" dan weet je denk ik dat ze je nog teveel als een kind behandelen. en dan zeg je gewoon dat je 18 bent en dat je ook dingen wel voor je zelf kunt bepalen. maar zo riskeer je ruzie denk ik
quote:nog altijd r&p ban
Op zondag 21 juli 2002 01:44 schreef static het volgende:
testOeps... Haal deze maar weg. mod...
maar euh mevrouw de topicposter......4 maanden wachten als je 18 bent lijkt me ook wel lang, maar jullie moeten het zelf gewoon weten, ik snap die ouders niet...als jullie allebei er klaar voor zijn moet het gewoon kunnen, en als ze jou niet laten slapen gaan jullie gewoon hetzelfde doen overdag lijkt me dus ik zie het punt niet.....misschien es met hun praten? of die vriend ermee laten praten?
quote:Dat is zeker niet zo gek nee.. maar jeetje.. je zit wel in een moeilijke situatie.
Op zondag 21 juli 2002 01:59 schreef Chayenn het volgende:[..]
We zien elkaar gewoon veel, dan is het toch niet gek dat je af en toe wat onenigheid hebt?
quote:Ja maar toch werkt dat niet zo als je nog thuis bent, als ik me eigen gang zou gaan krijg ik ruzie.
Op zondag 21 juli 2002 02:00 schreef sweek het volgende:[..]
nog altijd r&p ban
?
maar euh mevrouw de topicposter......4 maanden wachten als je 18 bent lijkt me ook wel lang, maar jullie moeten het zelf gewoon weten, ik snap die ouders niet...als jullie allebei er klaar voor zijn moet het gewoon kunnen, en als ze jou niet laten slapen gaan jullie gewoon hetzelfde doen overdag lijkt me dus ik zie het punt niet.....misschien es met hun praten? of die vriend ermee laten praten?
quote:Lief.
Op zondag 21 juli 2002 02:01 schreef blup het volgende:[..]
Dat is zeker niet zo gek nee.. maar jeetje.. je zit wel in een moeilijke situatie.
* blup gaat even een oplossing bedenken.![]()
quote:Ik zou dus kunnen zeggen: 'ga dan uit huis', maar dat doe ik niet. Omdat je nog in huis woont moet je je eigenlijk houden aan de regels die je ouders je stellen. Aan de andere kant ben je oud genoeg om ook aan je ouders duidelijk te maken dat je geen 12 meer bent. Dus de enige oplossing hier: bespreek het (ook al kan dat uitlopen op ruzie). Nogmaals: je wordt bijna 19.
Op zondag 21 juli 2002 02:04 schreef Chayenn het volgende:
Ja maar toch werkt dat niet zo als je nog thuis bent, als ik me eigen gang zou gaan krijg ik ruzie.
dr. phil-mode:
Ga gewoon eens rustig praten met je ouders hierover. Gooi het niet meteen op 'ik wil dat ik met mijn vriendje kan slapen', maar vraag of ze jou ook willen respecteren in je wensen. (en dus ook in de keuze van je vriendjes, en hoe je daarmee om wil gaan).
quote:Daar heb je wel gelijk in ja, maar het gesprek van zojuist heeft ze wel aan het denken gezet. We praten denk morgen wel even rustig verder dan maar.
Op zondag 21 juli 2002 02:15 schreef starsailor het volgende:[..]
Ik zou dus kunnen zeggen: 'ga dan uit huis', maar dat doe ik niet. Omdat je nog in huis woont moet je je eigenlijk houden aan de regels die je ouders je stellen. Aan de andere kant ben je oud genoeg om ook aan je ouders duidelijk te maken dat je geen 12 meer bent. Dus de enige oplossing hier: bespreek het (ook al kan dat uitlopen op ruzie). Nogmaals: je wordt bijna 19.
dr. phil-mode:
Ga gewoon eens rustig praten met je ouders hierover. Gooi het niet meteen op 'ik wil dat ik met mijn vriendje kan slapen', maar vraag of ze jou ook willen respecteren in je wensen. (en dus ook in de keuze van je vriendjes, en hoe je daarmee om wil gaan).
quote:Ik hoop het ook dankje
Op zondag 21 juli 2002 02:19 schreef starsailor het volgende:
ik hoop dat jullie er uit komen morgen
quote:Nee hoor in Zuid Holland.
Op zondag 21 juli 2002 02:20 schreef Juggie het volgende:
idioot zeg. Je woont zeker in limburg? daar zijn ze nml nog heel erg conservatief.
quote:Hoe oud ben jij?
Op zondag 21 juli 2002 01:31 schreef Chayenn het volgende:
Ik heb nu al meer dan 4 maanden met mijn vriend en nog steeds niet mag ik bij hem blijven slapen en dat is zwaar KUT.*Knip*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |