TS is een anabolengekkiequote:Om te beginnen moet ik vertellen dat ik behoorlijk hard train, echt heel krachtig ben ik. Dat komt door mijn eetpatroon en uitstekende trainingsschema. Nou was het vandaag dus weer lachen gieren brullen in de kantine van het kantoor waar ik werk. Iedereen was lekker aan het lachen en aan het eten, dus ik stomp voor de gein zo'n dame op haar arm. Zo van: lache joh. Gewoon voor de gein... Nou nou nou zeg, gelijk schoten de tranen in haar ogen en begon ze wild te tieren tegen mij; "en vind je dat normaal? Blijf lekker van me af bullebak, ik stomp jou toch ook niet?!"
Nou snap ik dat ik soms mijn eigen kracht niet ken, maar dit was wel zo overdreven.. Dus ik zeg: kalmeer zeg, del. Het was vriendschappelijk.
Het mocht niet baten.. ze liep boos weg. Iedereen keek een beetje schaapachtig terwijl dit gebeurde.. ze snapten haar reactie wel.Nu wordt er dus gesproken over aanranding?! Nou sorry hoor maar een stompje op de arm is toch iets heel anders.
Piepende mensen die geen grapje kunnen verdragen.
Nou nee, met of zonder hysterisch huilen, de boodschap blijft gelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ja vergeet het hysterische huilen niet. Dat maakt het een heel ander verhaal.
Jij hebt toevallig geen kloon die begint met Fusion?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:45 schreef FitnessFreak het volgende:
Mensen die piepen om het minste of geringste Deel 1.
Ik gebruik geen anabolen, allemaal puur natuur. Teven sta ik gewoon achter mijn punt, een grapje is tot daar aan toe. Iemands carrière verpesten is gewoon walgelijk,. Lekker lachen tegen de baas, het maakt allemaal niet uit.Ik word er nog steeds ontoepasselijk van als ik er aan denk.
Wat een onzin. Ik zeg niet dat ze verkeerd huilde, ik zeg dat ze het overdreef om meer aandacht te krijgen. Daar heb ik dus gewoon lak aan. Toen had ik al geen zin meer in excuses en heb ik haar inderdaad del genoemd. Big fucking deal, als zij gewoon normaal had gereageerd had ik misschien mijn excuses ook wel aangeboden. Mij op deze manier de schuld geven is mij iets te makkelijk hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:45 schreef Cat22 het volgende:
Samenvatting:
TS mept met een grote glimlach een vrouw op de arm vanuit een vriendschap die er volgens hem (of haar?) niet was. De ontvanger van de stomp krijgt een blauwe plek maar huilt hierover op de verkeerde wijze waardoor TS alle reden heeft haar een del te noemen en weg te lopen.
Vrouw is hier niet blij mee en meldt het aan de chef. TS wordt ontslagen.
Conclusie: vrouw had betere spieren moeten hebben, goed moeten huilen en anders accepteren dat TS haar een del noemt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:45 schreef FitnessFreak het volgende:
Mensen die piepen om het minste of geringste Deel 1.
Ik gebruik geen anabolen, allemaal puur natuur. Teven sta ik gewoon achter mijn punt, een grapje is tot daar aan toe. Iemands carrière verpesten is gewoon walgelijk,. Lekker lachen tegen de baas, het maakt allemaal niet uit.Ik word er nog steeds ontoepasselijk van als ik er aan denk.
Je weet dat je soms - hoe onterecht ook - als mens door het stof moet om er beter uit te komen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zeg niet dat ze verkeerd huilde, ik zeg dat ze het overdreef om meer aandacht te krijgen. Daar heb ik dus gewoon lak aan. Toen had ik al geen zin meer in excuses en heb ik haar inderdaad del genoemt. Big fucking deal, als zij gewoon normaal had gereageerd had ik misschien mijn excuses ook wel aangeboden. Mij op deze manier de schuld geven is mij iets te makkelijk hoor.
Oh, het was de vuist van iemand anders?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Mij op deze manier de schuld geven is mij iets te makkelijk hoor.
Ik ben niet bereid mijn trots in te slikken omdat zo'n labiele feeks mij een oor aan wil naaien, welke man met zelfrespect zou dat wel doen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet dat je soms - hoe onterecht ook - als mens door het stof moet om er beter uit te komen?
Niet de reden (hoewel je daarover kan discussiëren) maar uiteindelijk wel de oorzaak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:36 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
En daar wringt de schoen dus. Dat is niet de reden dat ik mijn baan verlies, of vind jij het normaal dat iemand zijn baan kwijtraakt door een onschuldig grapje? Nee dit is een soort van samenzwering tegen mij, dat blijkt ook uit de reacties die ik kreeg nadat ik terugkwam toen ik weggelopen was (na het incidentje)
Dieptriest eigenlijk, want stuk voor stuk stond ik altijd voor hen klaar.
Ik denk dat je het verkeerd ingeschat hebt dat ze je een oor aan wilde naaien als ze een blauwe plek blijkt te hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik ben niet bereid mijn trots in te slikken omdat zo'n labiele feeks mij een oor aan wil naaien, welke man met zelfrespect zou dat wel doen?
Ik snap je heel goed hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. De stomp is niet de oorzaak van deze situatie, haar reactie op de stomp is de oorzaak. Als het een andere vrouw was geweest was het misschien heel anders gelopen, iemand met meer respect misschien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet de reden (hoewel je daarover kan discussiëren) maar uiteindelijk wel de oorzaak.
Had je geen stomp uitgedeeld, had die vrouw niet hysterisch gereageerd, dan had jij haar geen del genoemd, was zij niet naar de baas gerend en had de baas je niet ontslaan.
Wat precies is er nu zo lastig te snappen dat het toch echt begon bij die klap?
Je zou dus bij jezelf moeten kijken hoe je in vervolg niet in zo'n situatie terecht komt, in plaats als een klein kind gaan janken en wijzen naar anderen.
De man met zelfrespect die beseft dat hij de oorzaak is van het probleem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik ben niet bereid mijn trots in te slikken omdat zo'n labiele feeks mij een oor aan wil naaien, welke man met zelfrespect zou dat wel doen?
En door die stomp kwam die reactiequote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. De stomp is niet de oorzaak van deze situatie, haar reactie op de stomp is de oorzaak. Als het een andere vrouw was geweest was het misschien heel anders gelopen, iemand met meer respect misschien.
Ik begrijp TS heel goed. Wijven die zo maar een blauwe plek krijgen van een stomp, ze kunnen er toch ook voor kiezen geen blauwe plek te krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En door die stomp kwam die reactiewat snap je niet?
Je kan het niet met mij eens zijn, maar dat neemt niet weg dat zonder die stomp je niet in deze situatie zou zitten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. De stomp is niet de oorzaak van deze situatie, haar reactie op de stomp is de oorzaak. Als het een andere vrouw was geweest was het misschien heel anders gelopen, iemand met meer respect misschien.
een man met zelfrespect stompt geen collega'squote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ja maar dat soort wijven zijn gemeen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ik begrijp TS heel goed. Wijven die zo maar een blauwe plek krijgen van een stomp, ze kunnen er toch ook voor kiezen geen blauwe plek te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |