abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:38:29 #151
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108353317
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Afgunst van je vrienden?
Persoonlijk kan dat me gestolen worden. Bij mij is het gewoon I'm seeing someone...

Ik heb ook niet zoveel vrienden die opkijken naar mensen in een relatie :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108353681
Morgenmiddag lunchen met een meisje via paiq.
Boodschap van algemeen nut.
pi_108353730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
Morgenmiddag lunchen met een meisje via paiq.
Lunchen? Hoe gaat dat dan, na het broodje zalm gaan jullie weer ieders weegs?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108353922
Als ze leuk is probeer ik samen nog een stuk te gaan wandelen of zo en anders houdt het daarmee op.
Boodschap van algemeen nut.
pi_108354261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Thornado het volgende:

[..]

Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is. :)
Klopt. Maar er is een fase waarin het geen echte date meer is, maar relatie ook net te zwaar klinkt. Die moet niet te lang duren, maar in die fase heb je (ik tenminste) ook geen zin om met anderen aan te kloten.
pi_108355444
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.

Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel. :)

Ja, ik ben mij er eentje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108357888
Wat een versierskills man.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108357913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Duidelijkheid.
Ja, ik generaliseer.
pi_108357929
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.

Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel. :)

Netjes! :D
pi_108357979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Northside het volgende:

[..]

Duidelijkheid.
Als ze nog weg durft te lopen als het al so Captain America Obivious points to the rescue is, dan kan ze ook wegblijven hoor :')

Ik zie dat al voor me: hee waarom ben je weg, we hadden toch een relatie? Owh jah :| :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108358196
quote:

_O_
  Milf vrijdag 24 februari 2012 @ 21:57:17 #162
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_108364450
quote:

Oh dat vind ik wel ontzettend romantisch O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_108365438
Ik heb nu iets met een vrouw, al is het nog erg pril. Morgen komt ze misschien langs. Ze heeft wel leuk temperament, en ik kan wel leuk met haar praten. Het voelt ook fijn.
Tegelijkertijd voelt het niet als iets heel serieus. Ik vind haar niet zo sociaal betrokken en empathisch. Op intellectueel vlak delen we niet veel. Als ik haar kwijt zou raken zou ik het ook niet heel erg vinden. Het zit voor mijn gevoel wat in de scharrel-hoek.
Ik weet niet zo goed hoe ver het moet gaan. Ze heeft een zoon. Wil ik die ontmoeten? Wil ik haar voorstellen aan mijn ouders? Geen idee hoe serieus het moet worden.

Nu heb ik nog wel contact met andere vrouwen.
Eentje vind ik wel echt leuk. Op intellectueel nivo kunnen we erg goed overweg. Praten over het leven, situaties, emoties, dat gaat geweldig. Of er een fysieke klik is verwacht ik van wel, maar ze kan me natuurlijk afwijzen als ik toenadering zoek.
Ze is alleen wat druk en ik zie haar maar eens in de zoveel weken. Ik weet niet of dat gaat veranderen.
Ook was ze wat onduidelijk over de richting die ze wil met me. Ze zoekt wel een relatie, maar is nu wel even tevreden met vriendschap en wil niets forceren. Tja, dat hangt dus nog wat in de lucht, het is nog geen ja, en ook nog geen nee.
Ik vind het wel een erg leuke vrouw voor wie ik veel over zou hebben.

Verder ben ik ook nog net bezig om met iemand anders af te spreken. Ik was dat eerst wat aan het uitstellen, maar het moet maar.
Ik heb zelf te vaak meegemaakt dat ik wat leek te hebben met een vrouw. Daarop alle andere contacten verbrak, en dat het dan toch niks werd. Dus dat contact verbreken wil ik niet zo snel meer.
Maar dit contact ging dan toch wel richting een ontmoeting, dus ja, waarom niet dan, he.

Al met al heb ik dus wat met een vrouw, wat wel goed voelt. Maar ook niet meer is dan een scharrel met leuke weekenden.
Aan de ene kant ben ik al lang blij dat ik wat heb. Ik moet vaak veel moeite doen voor een leuk contact. Maar het voelt tegelijkertijd aan als iets tijdelijks. En als ik wat anders tegenkom dan vind ik dat ook prima. Of tot zij er genoeg van heeft.
Misschien gewoon domweg genieten van wat er nu is, en maar zien hoe dingen verlopen.
pi_108367954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef nikky het volgende:

[..]

Oh dat vind ik wel ontzettend romantisch O+
Dat vond zij ook geloof ik :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef mpol het volgende:
Ik heb nu iets met een vrouw, al is het nog erg pril. Morgen komt ze misschien langs. Ze heeft wel leuk temperament, en ik kan wel leuk met haar praten. Het voelt ook fijn.
Tegelijkertijd voelt het niet als iets heel serieus. Ik vind haar niet zo sociaal betrokken en empathisch. Op intellectueel vlak delen we niet veel. Als ik haar kwijt zou raken zou ik het ook niet heel erg vinden. Het zit voor mijn gevoel wat in de scharrel-hoek.
Ik weet niet zo goed hoe ver het moet gaan. Ze heeft een zoon. Wil ik die ontmoeten? Wil ik haar voorstellen aan mijn ouders? Geen idee hoe serieus het moet worden.

Hm, klinkt heel erg als mijn laatste date, tot aan het besef toe dat het niet erg is om haar kwijt te raken/scharrel hoek toe. Alleen zonder kinderen. Dat was toch ook wel iemand waarvan ik aanvankelijk echt het idee had dat het meer kon worden. Ook alle contacten verbroken en uiteindelijk blijk je dan toch op flink wat vlakken finaal anders in elkaar te steken. Vandaar dat ik het zelf ook even voor gezien hou. Merk dat ik te cynisch begin te worden inmiddels, en dat lijkt me ook niet goed...

Hoe voelt het voor haar?
pi_108368291
Niet echt netjes vind ik, tenzij je aan die "scharrel '' hebt verteld dat het toch niks serieus gaat worden omdat jij die gevoelens niet hebt.
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
pi_108375943
vandaag gaan we naar this means war. Zie zoveel reclame dat ik eigenlijk ook erg enthousiast over de film ben geworden:

Of zet ik haar hiermee aan te flirten met andere boys?
UITGESCHREVEN
  zaterdag 25 februari 2012 @ 09:32:59 #167
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108376063
Komt ze vandaag bij jou?
pi_108376083
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:32 schreef Thornado het volgende:
Komt ze vandaag bij jou?
Ja, de film is ook een mooie testcase om haar subtiel te ondervragen.
UITGESCHREVEN
pi_108376142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:34 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, de film is ook een mooie testcase om haar subtiel te ondervragen.
Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?
pi_108376189
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?
Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebben :D
UITGESCHREVEN
pi_108376227
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebben :D
Aan haar, jij guit.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:14:28 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108376577
Alsof t lot met t toeval heeft gespeeld hebben date en ik elkaar gisteravond uhm nacht gesproken en t ging over wat we nu beetje zeg maar waren.

Probleem is alleen dat ik grotendeels van t gesprek vergeten ben. Iets met drank enzo.. dus dat schiet lekker op.

Conclusie wat ik nog wel weet; hij vindt me echt heel leuk, ben allang de scharrelstatus voorbij O+
Misschien zei hij iets over bindingsangst maar dat weet ik dus niet meer. In ieder geval zit t zeker goed! :)
pi_108377156
Ben benieuwd wat de frustratiemeter nu doet en waar deze morgenvroeg op staat :D
pi_108378754
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_! :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:36:59 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108379538
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_! :D
Het was ook helemaal niet de bedoeling! Het was er ineens! Het gesprek dan.. :P
Duurde ook niet heel lang.. net voordat we naar huis fietsten hehe. Maar ach t werkte en t was goed. Weet t alleen grotendeels niet meer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')