Het zou me zeker storen als ze nu nog met andere mannen zou aanpappen. Maar dat doet ze denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.
Maar zoals ik het lees zou dit bij mij sowieso al onder de noemer relatie vallen.
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, ik denk dat we beide niet echt types zijn die na 2 maanden al over samenwonen beginnen. Dat kan allemaal in een later stadium nog wel.
Nee inderdaad, samenwonen is een gevolg van een relatie. Maar dat mag van mij gerust nog maanden duren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef Thornado het volgende:
Volgens mij heb je een relatie als je allebei duidelijk kiest voor de elkaar.
Leuke dingen ondernemen, exclusief met elkaar op stap gaan. Hoe die relatie eruit ziet bepaal jezelf, maar als je weken met elkaar date en het geen relatie noemt...dat klinkt meer als bindingsangst
Nooit gedaan. Ze is eigenlijk dus gewoon nog een scharrelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.
Maar na een paar maanden zou ik ook wel willen weten hoe of wat.
Hai!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Jij hebt gewoon bindingsangst, geef maar toequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Ja, dat dus. Ik ben gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hai!je bent nooit te oud om zoiets te vragen (by the by, dat heb ik ook gewoon gedaan)
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik ben gevraagd
Moest 'ie trouwens, van m'n dochter. Ze vond het niet echt als 'ie niet officieel verkering had gevraagd.
En gelijk heeft ze, we wisten meteen waar we aan toe waren
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Neh, dacht het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoor
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Northside het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.
Maar dan vraag je elkaar niet heel schattig 'wil je verkering met me'. dat zou dan eerder in een komische bui zijn waarna je niet weet of het nu serieus bedoeld was
Dat niet zozeer, maar weet wel dat ie het lastig vind. Heb het al eens een keer kort laten vallen en je merkt dan wel dat hij het lastig vindt, dus heb het toen ook snel laten vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef Northside het volgende:
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Of is dit meer een lat relatie?
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Afgunst van je vrienden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |