SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Het rammelt aan alle kanten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hij het ook 'frustrerend' vindt dat hij een locatie moet regelen terwijl zij bij hem langskomt. Ik vraag me af hoe graag PM uberhaupt een vriendin wil. Het mag niet te veel tijd en moeite kosten
Ik zie het helemaal voor me. Met streepjes voor 10, 20, 30% enzo en dan een "ga haar stalken" bij 50%. Want dan verdient ze het natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij heeft hij ook echt een frustatiemeter thuis staan. Zo'n koker waar hij na elk gesprek trouw een paar schepjes schelpenzand ingooit om de meter aan te vullen
Ik zie het zo voor me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het rammelt aan alle kanten.
Volgens mij heeft hij ook echt een frustatiemeter thuis staan. Zo'n koker waar hij na elk gesprek trouw een paar schepjes schelpenzand ingooit om de meter aan te vullen
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?quote:
Nog altijd aan t daten met een niet-datingsiter.. dusja ,,quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
Neuh, heb me bijna overal uitgeschreven behalve op RP. Vond het toch niet zo'n succes om overal met m'n kop te staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, voor de rest weinig coole verhalen hier meer tegenwoordig. Is iedereen tegenwoord oud en/of voorzien?
Bij mij is het net weer op de klippen gelopen, zoals voorzienquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb er even de brui aan gegeven. Hungry_Joe had dezelfde reden als ik, las ik in het vorige topic. Ik heb veel gedate in een paar maanden en met niemand meer dan een 'leuk om mee om te gaan'-klik gehad, en in een enkel geval een scharrel. Bovendien ben ik de leukste vrouwen die ik het afgelopen half jaar heb leren kennen buiten datingsites om tegengekomen. Dus ik kijk over een tijd wel weer eens, als ik er dan weer behoefte aan heb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou 220km rijden dat is 1,80x22 zo een beetje dus dan ben ik 36 euro kwijt hoor. Als jij dat niet zonde vind. Dan komen de date kosten er nog bij. Ik weet niet waar jij van leeft, maar geld kan je ook aan leukere dingen besteden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef jdel het volgende:
Ik las net per toeval een berichtje van PM en dacht wat is dat voor figuur, een pagina van het vorige topic gelezen... pff zo zeg. Ik hoop dat je er nog ooit achterkomt dat er belangrijker dingen in het leven zijn als bijv. 10 euro kwijt zijn aan benzine, even moeten wachten op iets of iemand... get a life zeg.
Voor de rest, succes iedereen.
Het is wat, moeite doen voor een meisjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou 220km rijden dat is 1,80x22 zo een beetje dus dan ben ik 36 euro kwijt hoor. Als jij dat niet zonde vind. Dan komen de date kosten er nog bij. Ik weet niet waar jij van leeft, maar geld kan je ook aan leukere dingen besteden.
Tuurlijk maar als je liever spaart voor een nieuwe tv of vakantie gaat dan voor natuurlijk voor het meisje wat je amper kent. Ik bedoel ik praat hier toch wel met personen die weten waar ze hun geld aan uitgeven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, moeite doen voor een meisje
Nog steeds helemaal blij met een medeFok!ker, dus geen datingverhalen meer gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
En waarvandaan geplukt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef kovenant het volgende:
kleine update van mij ook.
nu inmiddels jaar samen ,
wonen samen ook al paar maanden
Jij begrijpt het. Als je uiteindelijk gelukkig bent in een relatie zal het je niets uitmaken als je daarvoor moeite/tijd/geld aan hebt moeten besteden...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wat, moeite doen voor een meisje
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
Tuurlijk maar als je liever spaart voor een nieuwe tv of vakantie gaat dan voor natuurlijk voor het meisje wat je amper kent. Ik bedoel ik praat hier toch wel met personen die weten waar ze hun geld aan uitgeven?
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzoquote:
Dat is pas goedkoop!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef mp1900 het volgende:
ach daten kost nu eenmaal klauwen met geld....je kunt natuurlijk ook in je uppie thuis op de bank gaan zitten he, als je het er niet voor over hebt.
Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.quote:
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dan kan je vrouwen anderhalf uur laten rijden om ze bij je thuis te laten komen!! En als het dan toch leuk wordt kunnen ze gelijk blijven slapen, kost je alleen een extra croissantje de volgende ochtend.
....oh wacht
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
Hij moet wel, hij heeft voor de eerste 100 kilometer rondom zijn huis al een straatverbod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
PM, je kunt ook je zoekcriteria aanpassen en dames die ver weg wonen eruit filteren
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Croissantje krijgt ze alleen als de frustratiemeter op 0% staat he, en aangezien ze niet wil neuken zal dat wel niet gebeuren.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Psycho-bitches zijn dun gezaaid he, dit is een heel speciaal potje met een heel speciaal dekseltje.
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
ja.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
80 euro.....??? Cheap-assquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
Ja, het is maar een suggestie hoor. Maar heb jij je uberhaupt welleens afgevraagd waarom ik je hulp nodig zou hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef jdel het volgende:
[..]
Hmm ja, ik had nog even het idee dat hij te helpen zou zijn met tips, maar daar begin ik steeds meer aan te twijfelen.
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de bestequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag nog 80 euro kwijt voor een hapje eten met m'n vriendin. Dat kan ik dan ook beter sparen voor een nieuwe TV?
[..]
Iedereen behalve PM denkt er ook over, da's nou net de lol. Wel schattig hoor dat je 'em tips gaat geven enzo
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
En vanaf wanneer is ze niet meer de eerste de beste?
Al 3 maanden gelukkig met mijn internetdatequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.quote:
M'n vriendin verdient gewoon een aardig stuk minder. Dus ik betaal dit soort zaken gewoon vaker. Ik wil ook niet zeggen dat je op een 1e date duur uit eten moet gaan ofzo, maar samen een drankje drinken moet kunnen en dan zou ik in ieder geval het initiatief nemen in het betalen van die drankjes want 15E willen splitsen staat extreem cheap. Maargoed, in jouw geval is dat ook gewoon eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef picardmike het volgende:
Jij zou toch onderhand toch wel samen een rekening delen en anders zal je het wel afwisselen en anders was ik allang weg. Ik spend me geld niet zomaar aan de eerste de beste
Ik hoor hier echt een paar vrouwenharten breken. Zou je dit nu wel zo hard zeggen? Denk eens aan al die meiden die zitten te hopen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
Ik date niet met fokkers, dat is onder mijn niveau.![]()
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur.
Ik heb een prima kenniscirkel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als ik haar hele leven ken en zij die van mij.(vrienden, famillie, houding, karakter) niet geheel onbelangrijk ofzo. Duh. Moet ik dan alles 10x herhalen ofzo?
Daar gaat gewoon tijd overheen. DIt gaat nog om de indruk onderling, na een tijdje gaat het om de indruk van de omgeving. Maar dat is voor fokkers erg moeilijk te begrijpen geloof ik. Het lijkt potverdomme wel of er nog een paar de kennissencirkel van de middelbare school hebben.
Daarbij komt het van beide kanten.
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb een prima kenniscirkel..
Ik hoef daar alleen niet mee samen te wonen en zijn vrienden hoeven niet verplicht de mijne te worden.. Net als dat zijn ouders nooit mijn ouders hoeven te zijn..
Dus dat alles zou voor mij geen klap uitmaken om de relatie als serieus te zien.
Wel kut hoor.. jij die nogal anal doet totdat je iedereen kent en iedereen haar kent.
(anal en kut in 1 zin ja) Dan snap ik wel dat ze voor jou allemaal de eerste de beste blijven.
Aww, nu is het poesje verdrietig:quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:53 schreef picardmike het volgende:
Nee, het gaat er gewoon om dat mijn vrienden en famillie mij beter kennen dat een meid die ik net begin te leren kennen. En als ze elkaar niet liggen dan is dat mijn probleem, dan moet ik wel achter haar kunnen staan. Ik ga niet achter iemand staan die toevallig een poesje heeft.
Ja, je gaat natuurlijk meer investeren als iemand als je diegene beter kent. Je gaat niet met een duur cadeau naar een date toe bijv. . Met moeite heeft het niks te maken, tuurlijk ga ik de volgende keer naar haar toe als het klikt. Of had ik naar toe kunnen gaan. Ze gaf zelf aan dat er bij haar minder te doen was. Maar dat is geen gewoonte, ze heeft me al verbaast en heeft speciale kenmerken, dus daarom doe ik dat. Als ze me erg frustreerde of heel normaal was in mijn ogen had ik haar net zo goed in de buurt kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Pvoesss het volgende:
Je had het over moeite doen voor iemand..
Dus je doet pas moeite doen als iedereen met de relatie akkoord gaat enzo?
Das ook snelquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
Heb een profieltje nu maar zie het eigenlijk al niet meer zitten
Ja ik weet hetquote:
Zet er gewoon "hallo" op en een foto. Klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Ik ben een ramp met verzinnen van leuke verhaaltjes, dus heb er maar niks op gezet verder.
'k Ga ondertussen gewoon lekker verder met m'n leven en ik zie wel of d'r reacties komen.
Daar komt het wel op neer. Verder heb ik de rest van de profielvragen ingevuld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zet er gewoon "hallo" op en een foto. Klaar.
Oh, dan komt het wel goed iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Verder heb ik de rest van de profielvragen ingevuld.
Ik hoop het.quote:
Voor mn alternatiefdaten.nl scharrel was ik naast die scharrel, ook met 2 meiden aan het mailen via hun site. Keer berichtje sturen moet dan wel, want anders hadden ze nooit gereageerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Misschien dat ik ooit nog inspiratie krijg voor een leuk verhaal, dan pas ik de boel wel aan.
Maar d'r zal toch voornamelijk op de foto's gereageerd worden waarschijnlijk. Als ik al reacties krijg dan
Heb jij uberhaupt jezelf wel eens afgevraagd of jij nog te helpen bent?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, het is maar een suggestie hoor. Maar heb jij je uberhaupt welleens afgevraagd waarom ik je hulp nodig zou hebben?
Hier hetzelfde, mijn vriendin verdient een stuk minder als mij, dus dit soort 'extra's' betaal ik wat vaker. Voor de rest hebben we net een koophuisje waar we inzitten en gaat het primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n vriendin verdient gewoon een aardig stuk minder. Dus ik betaal dit soort zaken gewoon vaker. Ik wil ook niet zeggen dat je op een 1e date duur uit eten moet gaan ofzo, maar samen een drankje drinken moet kunnen en dan zou ik in ieder geval het initiatief nemen in het betalen van die drankjes want 15E willen splitsen staat extreem cheap. Maargoed, in jouw geval is dat ook gewoon eerlijk
Als ik de gemiddelde reactie op jouw posts hier lees, mag je je hand nog dichtknijpen met een wanhopig overweight knorretje fokstertje. Misschien één die jouw overcompensatie en dwangmatige neurotisch stalkgedrag tof vindt? Oh shit, dit is internet, je komt alleen maar zo over natuurlijk. Excuus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur. Heb er in 2jr misschien 10 verstuurd.
Daarbij is mijn nickname helemaal niet aangepast op het daten hier. En die kan ik helaas niet veranderen, dat was mijn eerste intentie hier ook niet. Dus ik vind het wel best zo op fok. Wil er eigenlijk mee kappen ook. Maar ik kan niet ophouden mijn mening te ventileren op het internet.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:49 schreef jdel het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt jezelf wel eens afgevraagd of jij nog te helpen bent?
Zoja, dan zou ik als ik jouw was alle hulp maar aangrijpen, misschien kom je dan nog eens in de realiteit terecht.
[..]
Hier hetzelfde, mijn vriendin verdient een stuk minder als mij, dus dit soort 'extra's' betaal ik wat vaker. Voor de rest hebben we net een koophuisje waar we inzitten en gaat het prima
Ik vind het geen probleem.
Jah, kom alleen maar zo over ik heb hier welleens een big five persoonlijksheidstest van mezelf geplaatst. Kwam toch uit dat ik allerminst neurotisch was. Daarbij is de gemiddelde fokker ook niet veel en als ze wat zijn meestal jong. Had ik enig idee dat dit niet het geval was, had ik me picardmike account allang weggedaan en onder een andere naam gaan posten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde reactie op jouw posts hier lees, mag je je hand nog dichtknijpen met een wanhopig overweight knorretje fokstertje. Misschien één die jouw overcompensatie en dwangmatige neurotisch stalkgedrag tof vindt? Oh shit, dit is internet, je komt alleen maar zo over natuurlijk. Excuus.
Wat een prestatie zeg, een groot deel van nederland heeft een vriendin met een koophuisquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef jdel het volgende:
Ah, dan vertel me maar eens waarmee.
Volgens mij heb ik al jaren een vriendin, heb samen een mooi koophuis en ben gelukkig.
En moet jij dat nog zien te bereiken?
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef Catbert het volgende:
Maar PM, hoe staat je frustratiemeter er vandaag bij?
wegliepquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.
ja ze is ook wel erg jaloers enzo, dat vind ik wel sexy. Het lijkt mijn vrouwelijke tegenhanger wel, daarom ben ik ook bereid zo ver te reizen. Daarbij is ze gestalked door een paar Afrikanen uit het buitenland omdat ze Afrikaanse vriend had en stalken van een vrouw daar cultuur is. Vergeleken daarbij ben ik nog een softstalker.quote:
Ik vind het wel goed dat je zo dedicated bent naar je toekomstige liefde van je leven. Echte liefde vereist 100% toewijding 24 uur per dag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef picardmike het volgende:
ja ze is ook wel erg jaloers enzo, dat vind ik wel sexy. Het lijkt mijn vrouwelijke tegenhanger wel, daarom ben ik ook bereid zo ver te reizen. Daarbij is ze gestalked door een paar Afrikanen uit het buitenland omdat ze Afrikaanse vriend had en stalken van een vrouw daar cultuur is. Vergeleken daarbij ben ik nog een softstalker.
quote:
Nee, is nog steeds zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik iets gemist?![]()
We waren toch nog maar dat ZIJ bij jou zou komen? Of heb ik een update van afgelopen zaterdag gemist?
quote:
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef picardmike het volgende:
Gewoon hetzelfde, we hebben besproken of ik vrijdag nog langs haar kon. Hoewel ze wel een paar keer boos was dat ik mijn afspraken niet na kwam, als ik wegliep.
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Maar dit dan? Wordt eventueel het plan gewijzigd?
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Was maar een klein voorstel dat we even hebben besproken. Maar ik laat het zo denk ik.
Dat moet wel een match made in heaven zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Zij doet even moeilijk, dus dat scheelt
??quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zij realiseert zich gewoon niet dat ware liefde gewoon offers verlangt. Ik sta helemaal aan de kant van PM hierin.
Dat het helemaal logisch is dat je verwacht dat ze naar jou toe komt. Is immer afgesproken en je moet iemand wel testen voordat je serieus iets begint. Doe je goedquote:
Deze post verdient nog een keer herpost te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je zo dedicated bent naar je toekomstige liefde van je leven. Echte liefde vereist 100% toewijding 24 uur per dag.
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze mogen al blij zijn als ik een pm naar ze stuur. Heb er in 2jr misschien 10 verstuurd.
Daarbij is mijn nickname helemaal niet aangepast op het daten hier. En die kan ik helaas niet veranderen, dat was mijn eerste intentie hier ook niet. Dus ik vind het wel best zo op fok. Wil er eigenlijk mee kappen ook. Maar ik kan niet ophouden mijn mening te ventileren op het internet.
Lol.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
hey zegquote:
Ik niet gvdquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wauw, ik voel me nu helemaal vereerdNiet alleen heb ik het genoeg mogen hebben om PMen van PM te ontvangen, maar tevens ben ik gestalkd op RP!! Wat een liefde
Noobquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Wat wat waat gaat PM met Spirit82?![]()
Gelukkig wel, we hebben een kind samenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik zie alweer dat Catbert nog altijd heppiedepeppie is
Niks aan veranderd/t/dt/.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Cue zowaar zwaar aan het daten is (is het nou al eens een zekerheidje ondertussen???),
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?quote:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig wel, we hebben een kind samen
Thanks. En je hebt gelijk hoor, maar ik heb me voorgenomen dat onze kleine gewoon 2 ouders heeft waar ze mee opgroeitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Naja, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Je kunt ook heel gelukkig afzonderlijk zijn en wel samen een kind hebbenMaar anyways, blij dus dat het goed gaat!
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor... maar weet je dan wel zeker dat je dit wilt? Ik bedoel... als je na zoveel weken nog altijd die onzekerheid hebt, zit het dan wel goed?
Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat we hebben zit goed, maar weet niet of hij bv echt verliefd op me is. Tis in ieder geval wel dat t niet alleen voor de seks is ofzo.
Maar hij zit een beetje hetzelfde in elkaar als ik, niet snel gevoelens krijgen voor iemand en gewoon zien hoe t gaat.
Merk aan mezelf dat ik graag wil weten hoe zijn gevoel precies is, maar als hij die vraag aan mij stelt zou ik t ook moeilijk vinden om te beantwoorden.
En denk dat als ik er nu druk op zou leggen hem weg jaag.
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij kent jezelf en hem natuurlijk het beste en je moet gewoon doen wat goed voeltIk kan alleen uit eigen ervaring spreken en zeggen dat ik knettergek zou worden
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!quote:
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, snap ik. Zover ben ik nog niet en komt dat wel dan zal ik t wel met hem bespreken. Maar momenteel laat ik t nog even rusten en geniet van wat we wel hebben. Hij is te leuk om door onzekerheid (wat t eig is) hem weg te jagen.
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t welquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben wij niks met elkaar, flapdrol!
[..]
Naja, onzekerheid is het deels wel ja, maar voor mij was het ook meer een gevoel dat je eigenlijk al wist dat het fout zat en niet ging werken en dat dat vooral veel frustratie opwekte. Maar hey, dat ben ik en dit ben jij!! Als het goed gaat, gaat het goed en als jullie er allebei van genieten is het natuurlijk super! Ik gun je alleen hetzelfde als wat ik heb gevondenMaar iedereen gaat daar natuurlijk anders mee om.
Fijn te horen Cuequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik zeker niet t gevoel dat t fout zit, gaat zelfs telkens wat beter. dus we zien t wel
Not true. Het klopt dat ik niet meer date.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
DenW nog altijd single is en het daten alweer beu is, of niet, of weer wel
Ik zeg je. Vrouwen. Poules van mannen. Allemaal geld inleggen en mooie praatjes houden. De trekking is deze maand laat. Er wordt niet gecorrespondeerd over de uitslag. Woofer met lege handen en lege portemonnee. Er is geen prijs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:03 schreef W00fer het volgende:
Weer 2x genift door de vrouwen. 1 kwam een taxichauffeur tegenen de ander is chicken om af te spreken zegt ze
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef W00fer het volgende:
Het wordt tijd voor relatieplanet, gisteravond ingeschreven. Oh al 2 interesseberichtjes van tokkies
jaah jij was de eerste, je zat zo op te scheppen over het feit dat een donkere man je benaderde op rp. Ik denk stel me effe voor. Maar daarna durfde je er niet meer voor uit te komen. Je wist dat ik het was. Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog maagd qua internet datingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Aanbeveling voor een andere site kerel?
Het is allemaal een pot nat he, op e-matching zitten relatief gezien wat minder tokkies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:42 schreef W00fer het volgende:
Weer actief op E-matching, eens kijken of dat wat wordt. Is Relatieplanet een aanrader ja?
Lekker belangrijk wat voor labeltje je er aan hangt, als het maar leuk is toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
Het is allemaal nog pril, als je dr familie ontmoet begint het wel erg serieus te worden, evenals je bij belangrijke gebeurtenissen van haar erbij bent (begrafenissen, diploma ontvangsten ed).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vroeg me af: Wanneer beschouwt een fokker eigenlijk een date als een definitieve relatie?
Is dat het punt dat je echt al elkaars vrienden en/of familie hebt leren kennen? (ben zelf niet zo'n familiemens trouwens).
Ik date nu zo'n 2 maanden met hetzelfde meisje en het is nog steeds leuk. Of noem je het dan geen daten meer?
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Of is dit meer een lat relatie?
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Zelfde als ik een beetje dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
In ieder geval zien we elkaar meestal zo'n 4 keer per week, soms 3 dagen achter elkaar en dan weer 2 dagen niet bijvoorbeeld. We eten regelmatig samen, hebben bijna altijd seks als we afspreken en vaak slapen we ook samen.
Voor de rest zie ik wel wat het verder wordt, het is nu wel lekker relaxed en ongedwongen allemaal.
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou me zeker storen als ze nu nog met andere mannen zou aanpappen. Maar dat doet ze denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Voel je emotionele binding? Als in, zou het je storen als ze met andere jongens aanpapt? Dat vind ik vaak bepalend.
Maar zoals ik het lees zou dit bij mij sowieso al onder de noemer relatie vallen.
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, ik denk dat we beide niet echt types zijn die na 2 maanden al over samenwonen beginnen. Dat kan allemaal in een later stadium nog wel.
Nee inderdaad, samenwonen is een gevolg van een relatie. Maar dat mag van mij gerust nog maanden duren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Samenwonen en relatie zijn toch niet dezelfde dingen?
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef Thornado het volgende:
Volgens mij heb je een relatie als je allebei duidelijk kiest voor de elkaar.
Leuke dingen ondernemen, exclusief met elkaar op stap gaan. Hoe die relatie eruit ziet bepaal jezelf, maar als je weken met elkaar date en het geen relatie noemt...dat klinkt meer als bindingsangst
Nooit gedaan. Ze is eigenlijk dus gewoon nog een scharrelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Leuke dingen doen en met elkaar op stap gaan kan juist ook met een date.
Maar na een paar maanden zou ik ook wel willen weten hoe of wat.
Hai!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Thornado het volgende:
Ik vroeg gewoon klassiek verkering aan mijn liefje
Jij hebt gewoon bindingsangst, geef maar toequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Ja, dat dus. Ik ben gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hai!je bent nooit te oud om zoiets te vragen (by the by, dat heb ik ook gewoon gedaan)
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik ben gevraagd
Moest 'ie trouwens, van m'n dochter. Ze vond het niet echt als 'ie niet officieel verkering had gevraagd.
En gelijk heeft ze, we wisten meteen waar we aan toe waren
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Heel irritant dat date ik en ik daar beiden te nuchter voor zijn
Neh, dacht het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat ie met je dochter er vandoor
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Northside het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat je liever die onzekerheid hebt.
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat is weer een andere discussie. Maar een 'roze wolk' en heimerlijk verliefd en alles word ik niet (voor zover ik weet). Dus dan is het is het meer dat je van elkaar geniet en de tijd die je hebt en daar uiteindelijk dus liefde insijpelt.
Maar dan vraag je elkaar niet heel schattig 'wil je verkering met me'. dat zou dan eerder in een komische bui zijn waarna je niet weet of het nu serieus bedoeld was
Dat niet zozeer, maar weet wel dat ie het lastig vind. Heb het al eens een keer kort laten vallen en je merkt dan wel dat hij het lastig vindt, dus heb het toen ook snel laten vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef Northside het volgende:
Je kan het er toch best over hebben samen? Of ben je echt bang dat hij gillend het huis uitrent als jij vraagt hoe het zit?
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Afgunst van je vrienden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Persoonlijk kan dat me gestolen worden. Bij mij is het gewoon I'm seeing someone...quote:
Lunchen? Hoe gaat dat dan, na het broodje zalm gaan jullie weer ieders weegs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
Morgenmiddag lunchen met een meisje via paiq.
Klopt. Maar er is een fase waarin het geen echte date meer is, maar relatie ook net te zwaar klinkt. Die moet niet te lang duren, maar in die fase heb je (ik tenminste) ook geen zin om met anderen aan te kloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Thornado het volgende:
[..]
Een date klink zo vrijblijvend. Bij een relatie is de vrijblijvendheid eruit en ook de zin om verder te kijken naar wat er nog meer te scharrelen is.
Duidelijkheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wat valt er te winnen door het een stempeltje te geven?
Netjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.
Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel.![]()
Ja, ik ben mij er eentje.
Als ze nog weg durft te lopen als het al so Captain America Obivious points to the rescue is, dan kan ze ook wegblijven hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verkering vragen klinkt eigenlijk meer als iets uit een jongensboek van C.Joh. Kieviet. Een date van mij destijds (met wie ik al wat maanden omging en met wie ik meer wilde) droeg altijd één of andere ierse ring met een hartje erin, die ze met de punt naar buiten droeg. Wat volgens haar betekende dat ze onbezet was.
Op een zomerdag zaten we gewoon ergens aan het water, ik pakte zwijgend haar hand en nam die ring af om hem vervolgens weer om te doen met de punt naar binnen. Ze smolt zowat en vanaf dat moment was het officieel.![]()
Oh dat vind ik wel ontzettend romantischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat vond zij ook geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel ontzettend romantisch
Hm, klinkt heel erg als mijn laatste date, tot aan het besef toe dat het niet erg is om haar kwijt te raken/scharrel hoek toe. Alleen zonder kinderen. Dat was toch ook wel iemand waarvan ik aanvankelijk echt het idee had dat het meer kon worden. Ook alle contacten verbroken en uiteindelijk blijk je dan toch op flink wat vlakken finaal anders in elkaar te steken. Vandaar dat ik het zelf ook even voor gezien hou. Merk dat ik te cynisch begin te worden inmiddels, en dat lijkt me ook niet goed...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef mpol het volgende:
Ik heb nu iets met een vrouw, al is het nog erg pril. Morgen komt ze misschien langs. Ze heeft wel leuk temperament, en ik kan wel leuk met haar praten. Het voelt ook fijn.
Tegelijkertijd voelt het niet als iets heel serieus. Ik vind haar niet zo sociaal betrokken en empathisch. Op intellectueel vlak delen we niet veel. Als ik haar kwijt zou raken zou ik het ook niet heel erg vinden. Het zit voor mijn gevoel wat in de scharrel-hoek.
Ik weet niet zo goed hoe ver het moet gaan. Ze heeft een zoon. Wil ik die ontmoeten? Wil ik haar voorstellen aan mijn ouders? Geen idee hoe serieus het moet worden.
Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, de film is ook een mooie testcase om haar subtiel te ondervragen.
Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spannend, picardmike. Wat ga je zoal vragen?
Aan haar, jij guit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Over de film? weet niet moet ik hem eerst gezien hebben
Het was ook helemaal niet de bedoeling! Het was er ineens! Het gesprek dan..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_!
Juist wel, ben je beiden lekker eerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met een sloot drank op moet je het ook helemaal niet over dat soort dingen hebben Cue_!
We hebben nog even op een terrasje gezeten, speciaalbiertje gedronken en toen zijn we onze eigen weg gegaan. Geslaagde date kan ik wel zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lunchen? Hoe gaat dat dan, na het broodje zalm gaan jullie weer ieders weegs?
Zodra ik bij haar ga eten en zij bij mij en we niet meer 'ergens' afspreken noem ik het al een soort van relatie. Nu ga ik dan ook niet om met meiden bij wie je na 2 maanden neuken, lief en leed delen en vaak dingen ondernemen nog als 'scharrel' beschouwd wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Ronaldsen het volgende:
na 4 x daten naar familieverjaardag is sickquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zodra ik bij haar ga eten en zij bij mij en we niet meer 'ergens' afspreken noem ik het al een soort van relatie. Nu ga ik dan ook niet om met meiden bij wie je na 2 maanden neuken, lief en leed delen en vaak dingen ondernemen nog als 'scharrel' beschouwd wordt.
Heb nu ruim anderhalve maand na de eerste date toch wel een gevoel van 'prille relatie'. Na 4x daten en een nachtje slapen enzo ga ik ondertussen echt geen andere dames daten.
Ben ook al bij een verjaardag van haar familie geweest en andersom... vind ik niks mis mee.
Nee jij hebt een heel gezonde kijk blijkbaar. 4 Maanden, geen 4 wekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 4 x daten naar familieverjaardag is sick
Nee, ik denk dat we 4x iets hadden wat op een date leek. Daarna waren we gewoon bij elkaar zeg maar. Noem ik geen 'date' meer dan. We zien elkaar minstens 3x per week. Dat noem ik gewoon een relatie, zei het een 'prille' relatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 4 x daten naar familieverjaardag is sick
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen, ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef picardmike het volgende:
Nou heb een geslaagde date gehad, van de week weer herhalen. We hadden allebei verder kunnen gaan maar omdat het de eerste date was en elkaar serieus nemen, toch maar niet helemaal gedaan. Het is bij een lange knuffelsessie gebleven, frustratie staat nu op -10%
Maar jij bent wel gewoon 18+ enzo toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen en ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan, wat achter de wii gezeten en toen mijn ijsbreekfilm tristan en isuldor van stal gehaald, maar tijdens de film hebben we 2uur lang staan knuffelen en zoenen. Daarbij heb ik hem ook perongeluk uitgezet. Ze had zich voorgenomen om naar huis te gaan, ze vond het allemaal snel gaan en mij de schuld gaf van het geknuffel. Was ik het mee eens dus heb haar toen met veel plezier uitgezwaaid. Ben ergens zelfs blij dat ze zo is.
Hoezo lees je te weinig porno?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar jij bent wel gewoon 18+ enzo toch?
Denk dat je het iets te letterlijk leestquote:Op zondag 26 februari 2012 00:29 schreef W00fer het volgende:
Cue, ze vond het te snel gaan en is hem gepeert, en gaf PM de schuld. Dat vond PM wel best, en heeft haar uitgezwaaid. Of vergis ik me?
Ik dacht eigenlijk dat het zo zou aflopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Natuurlijk sloeg mijn frustratiemeter hierdoor uit en heb ik HAAR gelijk van de pier gegooid. Einde date. Rare vrouwen.
Als het zo zou zijn dan is PM in RL (gelukkig) een stuk volwassener/normaler/minder weird dan hier op FOK!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je het iets te letterlijk leestGok ik.. ze vond het te snel gaan, als in.. ze wil niet gelijk met hem het bed in duiken. Als grapje gaf ze PM de schuld (oh je bent zo leuk/lekker, ik kan niet van je afblijven idee zeg maar)
En omdat PM dat begreep (niet gelijk het bed in op eerste date) heeft ie haar netjes uitgezwaaid. En kijken ze beiden uit naar de tweede date.
Misschien een idee voor de volgende meet van het andere topicquote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef Chawi het volgende:
Nah..ik als 32 jaar oud vrouwtje zou een rondje arcadehal best leuk vinden :-D
Ja zo ging hetquote:Op zondag 26 februari 2012 00:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je het iets te letterlijk leestGok ik.. ze vond het te snel gaan, als in.. ze wil niet gelijk met hem het bed in duiken. Als grapje gaf ze PM de schuld (oh je bent zo leuk/lekker, ik kan niet van je afblijven idee zeg maar)
En omdat PM dat begreep (niet gelijk het bed in op eerste date) heeft ie haar netjes uitgezwaaid. En kijken ze beiden uit naar de tweede date.
Als ik echt wou, dan had ik haar wel om gekregen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig hield zij het vol, dus.
Jaloers?quote:
Komt 't ook over idd. Ik vind PM ook een rare vent maar als 'ie werkelijk een leuke meid vindt gun ik het hem ook dat het wat wordt samen.quote:
Airhockeyquote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef Chawi het volgende:
Nah..ik als 32 jaar oud vrouwtje zou een rondje arcadehal best leuk vinden :-D
Hij krijgt een stopteken van de vrouw waar hij mee bezig is, en claimt dan dat het ook aan hem te danken is dat er niet genoikt is...?quote:
Nou misschien nooit een man gehad die dat voor jou wou doen, stoppen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij krijgt een stopteken van de vrouw waar hij mee bezig is, en claimt dan dat het ook aan hem te danken is dat er niet genoikt is...?
Ik zie niet hoe dat uitlichten mij jaloers maakt.
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reagerenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou misschien nooit een man gehad die dat voor jou wou doen, stoppen.
Je bent wel een beetje aan het zoeken nu.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reageren
Iedereen toch, in dit topicquote:Op zondag 26 februari 2012 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje aan het zoeken nu.
Stopte ze bij jou allemaal dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reageren
In principe stopt elke man als een vrouw niet verder wil ja. Niet stoppen alsin dat je stopt met zoenen, en als ze dan alsnog zo geil wordt dat ze verder wil prima, maar als een meid zegt "ik wil niet dat je aan m'n poes zit" dan ga je daar niet mee door nee. Ik denk dat jij gewoon het iets anders bedoelt dan dat DP voor ogen heeft.quote:
Nou de meeste mannen gaan er van uit als vrouwen nee zeggen ze ja bedoelen hoor. Of ze doen net alsof ze het niet begrepen hebben of ze proberen het gewoon nog 10x. Daarbij heb ik dat het verleden ook welleens gedaan. Maar dat was meer van het eerste.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
In principe stopt elke man als een vrouw niet verder wil ja. Niet stoppen alsin dat je stopt met zoenen, en als ze dan alsnog zo geil wordt dat ze verder wil prima, maar als een meid zegt "ik wil niet dat je aan m'n poes zit" dan ga je daar niet mee door nee. Ik denk dat jij gewoon het iets anders bedoelt dan dat DP voor ogen heeft.
Nja, dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik verbaas me nu wel over de vrouwen en mannen die jij kent
Verkapt tieten schurenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Knuffelen PM. Jezus man, nu weten we het zeker.
Eens andere vragen stellenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Ramkraker het volgende:
Ik had Badoo voor mn iphone gedownload, en ik las dat er veel nep profielen op zitten, dus ik ga tegen een paar mensen chatten, en die antwoorden allemaal precies hetzelfdeHoe weet ik nou of iemand een echt profiel heeft
Wat ik ze ook vraag, ik krijg standaard antwoorden, echt gewoon "ja, nee" terugquote:
Als dat ook op open vragen is dan kan je je conclusie trekken denk ik zoquote:Op zondag 26 februari 2012 17:23 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Wat ik ze ook vraag, ik krijg standaard antwoorden, echt gewoon "ja, nee" terug
Omdat vrouwen er op internet aan gewend zijn geen moeite te hoeven doen? Zelfs met een leeg profiel komen de mannen toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik een stuk kritischer geworden: ik heb liever weinig écht leuke contacten (of eentje is eigenlijk genoeg als het meteen goed zit) dan dat ik met een boel vrouwen die het net niet zijn (of helemaal niet) heen en weer mail, zonde van mijn en hun tijd
.
Verder vind ik dat er een hoop suffe, slaapverwekkende dertien-in-een-dozijnprofielen op RP staan. Waarom doen die vrouwen geen moeite een andere vrouw aan het lachen te maken of anderzijds te prikkelen?
Ja, volgens mij doen ze alles handmatig daar.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
Het kriebelt weer, toch op deze vervelende dag een profieltje aangemaakt bij e-matching. Veel vrouwen daar zeg!
Wat is dat goedkeuren van het profiel? Gaat er een figuur naar mijn profiel kijken?
Ik ben v en val op v, dus ze moeten wel wat meer moeite doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen er op internet aan gewend zijn geen moeite te hoeven doen? Zelfs met een leeg profiel komen de mannen toch wel.
fixed voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben v en val op v, dus ik moet wel wat meer moeite doen.
Weet ik schatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben v en val op v, dus ze moeten wel wat meer moeite doen.
Vergelijk haar post en de post van haar die ik heb gequotequote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh, wat betekend fixed?
(zal wel het leeftijdsverschil zijn
Haha, vrouwen en afwijzen/playen. Altijd erg creatief met vage onzinverhaaltjes bedenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef W00fer het volgende:
Gisteren kwam het hoge woord eruit. Ik was niet bevestigend genoeg n.a.v. haar sores in mijn communicatie naar mevrouw, ik kwam te zelverzekerd over in mijn mailtjes naar haar en daardoor zette zij zichzelf op een lager pitje. Iets met onzekerheid zei ze.
Daarnaast was ik niet brutaal genoeg om haar nulzes te vragen of op een andere manier mijn intenties duidelijk te maken. Nu dacht ze dat ik haar friendzonede. Een andere gast strikte haar wel en hebben ze dus afgesproken.
Komt ze gister aan met, "ja ik wil je toch leren kennen hoor".
Ik zei "ik wil geen tweede keus zijn", maar die opmerking viel niet echt in goede aarde
Wat dit betreft wel weer een +puntje voor je PM. Dat klinkt een stuk volwassener als sommige reacties. Wie weet val je irl best wel meequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen, ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan, wat achter de wii gezeten en toen mijn ijsbreekfilm tristan en isuldor van stal gehaald, maar tijdens de film hebben we 2uur lang staan knuffelen en zoenen. Daarbij heb ik hem ook perongeluk uitgezet. Ze had zich voorgenomen om naar huis te gaan, ze vond het allemaal snel gaan en mij de schuld gaf van het geknuffel. Was ik het mee eens dus heb haar toen met veel plezier uitgezwaaid. Ben ergens zelfs blij dat ze zo is.
Ja komop, ik zei ook al van hoezo heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:17 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Haha, vrouwen en afwijzen/playen. Altijd erg creatief met vage onzinverhaaltjes bedenken.
en? heb je al lijntjes lopen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
Het kriebelt weer, toch op deze vervelende dag een profieltje aangemaakt bij e-matching. Veel vrouwen daar zeg!
Wat is dat goedkeuren van het profiel? Gaat er een figuur naar mijn profiel kijken?
Alleen de waslijnquote:
Ik denk dat je ook niet veel aan dit type mist, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja komop, ik zei ook al van hoezo heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen.
Ze antwoordde dat ze zelf ook onzeker is. Alleen wel een grote bek en meteen allemaal eisen (ja als je bij mij bent wil ik ook niet dat je dit en dat doet).
Come on, give me a break. Waarom vooraf allemaal zo moeilijk. Gewoon kletsen en meeten, niet van te voren je hele levenspad samen al uitstippelen. Daarop reageerde ze met `tja vrouwen, veeleisend`.
Tjah persoonlijk hou ik er niet van om voorgelogen te worden. Ze upload bewust de oudere foto's omdat ze dus aan is gekomen. Als ze meteen open kaart had gespeelt had ik er niet zo een punt van gemaakt, nu zou ik me wel bedenken ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:12 schreef Illiberal het volgende:
Maar dat schijnen dus oudere foto's te zijn, ze stuurde een foto van dit weekend, waar dat leuke koppie wat meer "volheid" heeft gekregen, en dus eigenlijk niet zo leuk meer is. Of zit ik me nou blind te staren op foto's en moet ik maar gewoon met haar afspreken?
Wel als het verschil 30 kilo isquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Zocalo het volgende:
Mwah iedereen zet er fotos op waar je het beste in uitkomt, dat hoeft niet eens zo lang geleden geweest te zijn.
Verdoe niet te veel tijd met onzin en spreek snel af is mijn advies.
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomen
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmakenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen de waslijn
Ik heb voor 3 maanden betaald, en nu wat mailtjes de deur uit gedaan, naar de meiden in mijn favorietenlijstje.
Geen idee hoe lang die meiden erop staan, voor hetzelfde geldt zijn ze allang bezet
Nee, niets van te zien. Dus gissen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef madsaus het volgende:
[..]
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmaken
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, niets van te zien. Dus gissen.
Je kan wel zien wie jouw profiel hebben bekeken.
Och, gewoon mailen en dan hoor je het wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maar
Pas je wel op voor de FGAS!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken van een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet. Indianengeloof(verhalen). Als de grote bison de hert tegenkomt enz.quote:
quote:
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet.
Nou iig al een leuk verhaal voor eventuele kinderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?
Nee, je piemel is kapot.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat je niet meer kan mastuberen, als je verliefd bent?
Voor de sites: zie de OPquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Zit nu op Alternatiefdaten, Lexa, en Friendscout24....
En de ervaringen?quote:
Weet ik veel....die link stond in de OP....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?
Als een meisje dat voor de eerste keer doet en meteen 'op de 3e plek ooit' staat was het gewoon een ongelofelijk boutspel. Het is in ieder geval geen 'teken van God' dat jullie 'de ware' voor elkaar zijn, mocht zoiets bestaan dan gaat dat wel anders dan met een of ander suf computerspelletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef picardmike het volgende:
Mijn date heeft zaterdag ook "het teken" aan me gegeven kom ik vandaag achter. "het teken is een als een meid een uitzonderlijke prestatie levert bij je waarvan de kans heel laag is. Ik heb namelijk het wii spel mario en sonic. Heb het al heel lang niet meer gespeeld, maar toen ik het vroeger speelde heb ik toch een tijd geprobeert alle records te breken. Niemand lukte het toen om een record te breken. Mijn date deed het spel voor de eerste keer en brak gewoon een record en vors ook. Op internet staat ze zelfs op de 3e plek ooit.
Ja maar ze was 3e enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Teken van God in een Wii-spelletje
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?quote:
Ze was eerste maar 3e van de wereld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef jdel het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.quote:
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...
Dat ga ik niet eens halen met 1 date, simpelweg omdat een date al 50euro minimaal kost.
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in. aangezien je ook al een week nodig heb om een meid aan te spreken. zou het theorisch net kunnen om de 6mnd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
50 euro?![]()
![]()
![]()
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in.
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euro
50 euro?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.
Daarbij heb je ook veel geluk nodig een meid te treffen die net naast je woont of een paar straten verder. En als je wat leuks wilt doen ben in totaal al snel 50euro kwijt.
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
50 euro?
Nee man, met 20 euro heb je al een kop koffie gedronken met appelpunt, en het treinkaartje betaalt. Als je gewoon een wandeling maakt, valt het helemaal mee.
Tenzij je veel moet reizen, dan wel ja.
Nee, dan kan je beter gaan gamen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Ja, want als je wandelt doe je nietsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Daarbij heb ik geen gemakkelijk gevoel als ik naast een wildvreemde wandel hoor. Als ik een date heb wil ik ook wat te doen hebben. Anders irriteer je elkaar maar.
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, want als je wandelt doe je niets
Doel is toch ook om gelijk bij de eerste date het bed in te belanden? En de kans dat iemand in 1x helemaal verliefd op je wordt is ook zeer klein.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.
De meeste bedrijfsuitjes zouden ook een stuk beter zijn als je gewoon met je collega's iets zou gaan drinken in plaats van survivallen of andere aanpalende onzin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.
Je moet activiteiten scheppen waar je een band crieerd anders had elke werkgever bij een uitje wel gezegd dat er een dagje gewandeld gaat worden. Ik denk dat er dan niemand komt(omdat ze wel wat beters te doen hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |