En anders kun je altijd nog vragen of de radio op jouw favo zender mag. En natuurlijk uitleggen waarom het zo lang heeft geduurd, vragen of ze gewoon alle tijd voor je willen nemen en je weer rustig laten wennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Bij mijn tandarts hebben ze altijd de radio aan en toevallig hebben ze het ook altijd op m'n favoriete zender staan
Daar heb ik dus ook over na gedacht. En het blijft op zich wel een allerlaatste optie, maar ik wil eerst echt alles geprobeerd hebben om normaal naar de tandarts te kunnen, vooral voor m'n zoontje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:27 schreef Sorella het volgende:
Ik had al gezegd dat ik implantaten wilde, het hele zooitje eruit en dan een magneetgebit erin (nooit meer vullen, nooit meer tandsteen weghalen wat ook pijnlijk is, geen spuiten meer ideaal lijkt me dat.
HIj vond het zonde want mijn gebit is best nog wel goed maar als ik er echt op stond wou hij me wel doorverwijzen naar een orthodontist, niet doorgezet natuurlijk.
Wat goed dat je gegaan bentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef Nerys het volgende:
Halleluja, ik ben gegaan!![]()
Super begripvolle man, dus dat was echt een geschenk uit de hemel. En nog knap ook, maar ja, daar ligt je dan met je puinhoop gebit.Hij heeft alleen gekeken met een spiegeltje. Volgende week maandag 2 juli moet ik weer, dan worden er foto's gemaakt en wat schoongemaakt om te wennen. En dan 9 juli weer. Ik heb alles maar dicht op elkaar geplanned wat anders heb ik te veel tijd om er over na te denken.
[..]
Daar heb ik dus ook over na gedacht. En het blijft op zich wel een allerlaatste optie, maar ik wil eerst echt alles geprobeerd hebben om normaal naar de tandarts te kunnen, vooral voor m'n zoontje.
Hartstikke goed van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef Nerys het volgende:
Super begripvolle man, dus dat was echt een geschenk uit de hemel. En nog knap ook, maar ja, daar ligt je dan met je puinhoop gebit.Hij heeft alleen gekeken met een spiegeltje. Volgende week maandag 2 juli moet ik weer, dan worden er foto's gemaakt en wat schoongemaakt om te wennen. En dan 9 juli weer. Ik heb alles maar dicht op elkaar geplanned wat anders heb ik te veel tijd om er over na te denken.
[..]
Daar heb ik dus ook over na gedacht. En het blijft op zich wel een allerlaatste optie, maar ik wil eerst echt alles geprobeerd hebben om normaal naar de tandarts te kunnen, vooral voor m'n zoontje.
Knap van je, mag je trots op zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef Nerys het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je bent gegaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:07 schreef Nerys het volgende:
[..]
Ow dat is kut...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
Onwijs goed van je! Mijn tandarts was ziek... sta je dan met je goede gedrag
Misschien moet je het topic even lezen voor je een reactie plaatst. Natuurlijk ben ik naar de tandarts gegaan toen ik jonger was. Maar vanaf mijn 20ste is mijn fobie zo'n belemmering geworden, dat ik mezelf daar niet meer toe kon zetten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Mishu het volgende:
Ik snap dit dus echt niet he. Als je nog nooit naar de tandarts ben geweest, waarom ben je er dan bang voor?
En hoe ver laat je het gaan als je tanden wegrotten en dat wegrotten nog meer pijn zal doen als dat je tandarts voor 10 minuten bij jou kan bereiken?
Dat jij het niet snapt wil nog niet zeggen dat er geen mensen zijn die er wel degelijk last van hebben. Een fobie is met een reden een fobie, en niet slechts een angst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Mishu het volgende:
Ik snap dit dus echt niet he. Als je nog nooit naar de tandarts ben geweest, waarom ben je er dan bang voor?
En hoe ver laat je het gaan als je tanden wegrotten en dat wegrotten nog meer pijn zal doen als dat je tandarts voor 10 minuten bij jou kan bereiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |