Ja, ik heb daar om eerlijk te zijn wel eens over gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Franknfurter het volgende:
laat dan gewoon onder narcose (en op eigen kosten) je gebit eruit slopen bij de kaakchirurg. Neem je een kunstgebit en klaar. Radicaal oplossing, maar als je echt zo bang bent is niets te radicaal.
Er zijn speciale tandartsen voor mensen die bang zijn voor de tandarts (klinkt nogal paradoxaal). Die doen het wat rustiger aan en gebruiken sneller een verdoving.quote:Ik wil heel graag naar de tandarts. Maar het moge duidelijk zijn dat ik niet durf. Ik heb eigenlijk dagelijk pijn aan mijn tanden, al zo'n vijf jaar ongeveer. Soms dagen dat ik niet goed kan functioneren hierdoor. En heel veel pijnstillers slik.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef Blijdoener het volgende:
Dus je zult hoe dan ook de knoop moeten doorhakken.
Mag ik er bij zijn wanneer je je eerste wortelkanaalbehandeling ondergaat? Lijkt me enig namelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef Aliana het volgende:
Ik ben ook panisch voor de tandarts maar heb nooit ook maar 1 mini probleempje gehad. Dus dat is je eigen dikke schuld.
Mensen die te lui zijn om even 5/6 min. per dag hun tanden te poetsen/flossen..![]()
Dan verdien je het gewoon, lekker pijn lijden!
Ja dat mag wel hoor, ik bel je als het zover is oke?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mag ik er bij zijn wanneer je je eerste wortelkanaalbehandeling ondergaat? Lijkt me enig namelijk.
Haha... Bedankt voor je behulpzame bijdragequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef hlmllp het volgende:
Ik heb zelf trouwens m'n eerste gaatje ooit laten boren zonder verdoving
dat zou ik je niet aanraden
THE HORROR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |