quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook trouwen!!!!
sorry, was even een uitbarsting
(schoon)ouders en (schoon)broers en (schoon)zussen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Woehahaha, mijn lief had een treinbaan gemaakt met Stef en die lijkt op een piemel en toen ik heel hard moest lachen en riep 'dat lijkt wel een piemel!' Ging er bij Stef een lampje aan ofzo.. Nu roept echt de hele tijd overal 'piemel' of 'piemel piemel achter![]()
ik vind dat ook wel leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(schoon)ouders en (schoon)broers en (schoon)zussen.
Eventueel met grootouders (niet altijd).
Die dus ook als laatste binnen komen in de kerk (wanneer het volk allemaal zit) en dan pas bruidspaar.
Die als laatste uit de kerk komen (als het volk al allemaal buiten is) en als laatste het bruidspaar.
Ja ik weet dat jullie dat hier niet kennen en ja; als ik heel eerlijk ben; vind ik dat jammer
Ik hou van dat chicere....Maar ik vind het ook prima dat wij dat dus niet hebben
oepsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Woehahaha, mijn lief had een treinbaan gemaakt met Stef en die lijkt op een piemel en toen ik heel hard moest lachen en riep 'dat lijkt wel een piemel!' Ging er bij Stef een lampje aan ofzo.. Nu roept echt de hele tijd overal 'piemel' of 'piemel piemel achter![]()
Traditioneel ook ja... Maar suitekledij is echt wel heuuul chicquote:
cutequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, deze schoenen gescoord voor de bruiloft van mams.
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lief!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ link | afbeelding ]
nee okee maar dat zullen onze broers en zussen ook wel gaan doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Traditioneel ook ja... Maar suitekledij is echt wel heuuul chic
Niet iets wat je zomaar een aan kan doen op een ander gewoon feestje idd
Ook echt suite kledij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee maar dat zullen onze broers en zussen ook wel gaan doen
ligt er aa wat wij willen enzo. Maagoed, als ik al geen dure jurk hoef wegens goedkope locatie, moet ik het eerst nog zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook echt suite kledij?![]()
Ik bedoel.. Mijn familie zal ook wel chic zijn hoor; echt welMaar geen suite kledij want dat is gewoon té in vergelijking met de rest van de (schoon)familie en gasten
Brrr ik kan niet tegen die rimpels en frutselsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
Que suitekledij hou ik erg van de stijl van Mia Monta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like it
Zekersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aa wat wij willen enzo. Maagoed, als ik al geen dure jurk hoef wegens goedkope locatie, moet ik het eerst nog zien
en het geeft imo niet als de daggasten wa meer dressed zijn dan de avondgasten
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
Que suitekledij hou ik erg van de stijl van Mia Monta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like it
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mama heeft kruidvatkaartjes dus we gaan volgende maand shoppen in maastrichtkom ik ook wel even langs megamandy
Klopt, en daar is het altijd rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
hoho, alleen een no makeup buy
jullie hebben een steve madden store
cynisme?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klopt, en daar is het altijd rustig
Ja snap ik echt niet, de Sacha ligt er ook 3xquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
iedere stad heeft veel winkels die je in eindhoven niet hebt, wat dat betreft is ons aanbod echt pet
drie ici parissen op 500m2 enzo
3 Vero Moda's op 500m2, 2 HM's op 500m2, 2 Douglassen op 500m2.. Eindhoven doet dingen graag (drie)dubbelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
iedere stad heeft veel winkels die je in eindhoven niet hebt, wat dat betreft is ons aanbod echt pet
drie ici parissen op 500m2 enzo
Neequote:
twee kruidvatten, zestien tamaris en rituals verkooppuntenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
3 Vero Moda's op 500m2, 2 HM's op 500m2, 2 Douglassen op 500m2.. Eindhoven doet dingen graag (drie)dubbel.
Pieces ligt er volgens mij ook sowieso 2x en de Man at Workquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee kruidvatten, zestien tamaris en rituals verkooppunten
wazigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
NeeHet drukste dat ik daar gezien heb is misschien tussen de 6-10 man. En nooit meer dan drie man personeel. Wij staan op de zaterdag meestal met vijf mensen en dan weet je niet waar je moet gaan staan als je klanten helpt ivm drukte
Misschien te onbekend en net tien euro te duur voor de mensen? Ik zou verder ook niet wetenquote:
Pieces niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pieces ligt er volgens mij ook sowieso 2x en de Man at Work
klopt, twee Tuinen van eindhoven, drie shoelines, ehhhh drie free record shops...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pieces ligt er volgens mij ook sowieso 2x en de Man at Work
Dubbele Invito ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, twee Tuinen van eindhoven, drie shoelines, ehhhh drie free record shops...
Niet? Helemaal niet meer? Of is die winkel ter hoogte van de V&D veranderd naar een andere winkel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pieces niet meer. Wel een ONLY tegenover de grootste Vero die ook... ONLY verkoopt. Dan nog 3 J&J geloof ik.
Nee zit er nog 1, een grote vlakbij die nieuwe grote Sachaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet? Helemaal niet meer? Of is die winkel ter hoogte van de V&D veranderd naar een andere winkel?
pics!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
avond
![]()
![]()
heb de tekening voor mijn backpiece binnen voor mijn tatoeage
![]()
Daar ben ik alleen geweest met de busquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
en niet te vergeten, winkelcentrum woensel, waar we al die winkels NOG een keer hebben
oh, dat zonder meer!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoewel ik over twee weken wellicht naar Eindhoven ga. Kijken of het centrum al leuker is dan een paar jaar terug.
quote:
Ben er niet zo vaak geweest, maar vond het meestal wel tegenvallen. Denk alleen dat de laatste keer een jaar of 5 terug was, dus mag het wel weer een kans gevenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooi met al die veren en golven
Zwart schaduw omdat in mij anderen ook niet echt kleur zitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe ga je 'm laten zetten, fullcolour, alleen zwart/schaduw?
de 21ste van maartquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik de tat in inkt moet zien
Ik vind jouw ava leuk. Die kop van dat beest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe ga je 'm laten zetten, fullcolour, alleen zwart/schaduw?
Ik ook moet alleen in meerdere sessie hij begint bij mijn linkerschouder en eindigt dan net boven mijn bilspleetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
Whaioooo die ziet er vet uit !! Benieuwd hoe hij op je rug zal uitzien
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
Whaioooo die ziet er vet uit !! Benieuwd hoe hij op je rug zal uitzien
thanks!quote:
Thnxquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jouw ava leuk. Die kop van dat beest.![]()
Hoi trouwens!
Ik vind hem wel mooi, veel mooie details erin en strakke lijnen. Als die ook maar zo strak worden gezet kan het prachtig zijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zwart schaduw omdat in mij anderen ook niet echt kleur zit
Heb ik wel vertrouwen in dit is mijn andere heeft ie zo'n twee jaar geleden gezetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, veel mooie details erin en strakke lijnen. Als die ook maar zo strak worden gezet kan het prachtig zijn!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Lindytje het volgende:
Alllllllllllllll byyyyyyyyyyyyyyy myyyyyseeehhheheeeeelllfffffffffff, don´t want to be, allllllllllllll byyyyyy myyyyyssseeeeeeeeeeeeelllllllffffffffffffffffffffffffffffffffffffff............weggebracht dus
Tot zondagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hoe lang moet je zonder haar?
Wat een toffe schilderijen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ThnxIs een plaatje van hier: http://www.yourpetartist.(...)841-1-4591/Cats.html Vond hem op slag geweldig, lijkt sprekend op mijn Spot
quote:
Ooh die is inderdaad wel mooi strakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb ik wel vertrouwen in dit is mijn andere heeft ie zo'n twee jaar geleden gezet
[ afbeelding ]
Ziet er strak uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb ik wel vertrouwen in dit is mijn andere heeft ie zo'n twee jaar geleden gezet
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
ach lin, je hebt nu wel ruimte in bed
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Het werk is weer gedaan![]()
Het is echt een deprimerend zooitje daar nu. De eerste gedwongen ontslagen zijn gevallen in de kantoren-afdeling. Mensen die er al 11 jaar werken die er nu gewoon uitgeknikkerd worden.
![]()
De pedagogisch medewerkers proberen ze in het belang van de kinderen zo lang mogelijk te houden (vaste gezichten enzo), maar het ziet er triest uit als het zo door gaat.
Ik ook zal wel ff posten als het eerste deel er op zitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ziet er strak uitBen zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Klikkerdeklik op de link in m'n sig! Waarschuwing: binnenstebuitenkatjes, zoals ze ze hier noemenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat een toffe schilderijen!![]()
Je snapt dat ik nu een foto van jouw Spot wil zien, omdat kat. Prrrrrrr.
Oh bah.... hoe zit jij, qua ontslag-dreiging?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Het werk is weer gedaan![]()
Het is echt een deprimerend zooitje daar nu. De eerste gedwongen ontslagen zijn gevallen in de kantoren-afdeling. Mensen die er al 11 jaar werken die er nu gewoon uitgeknikkerd worden.
![]()
De pedagogisch medewerkers proberen ze in het belang van de kinderen zo lang mogelijk te houden (vaste gezichten enzo), maar het ziet er triest uit als het zo door gaat.
Waskebeurt is dat ik in de BSO werk. De toeslagen zijn aangepast en ouders krijgen dramatisch minder vergoed, dus halen ze hun kinderen eraf. Gigantisch veel afmeldingen en er komen geen nieuwe kinderen bij...quote:
Wat klote zeg! en jouw baan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waskebeurt is dat ik in de BSO werk. De toeslagen zijn aangepast en ouders krijgen dramatisch minder vergoed, dus halen ze hun kinderen eraf. Gigantisch veel afmeldingen en er komen geen nieuwe kinderen bij...
Wat een kakzooi...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waskebeurt is dat ik in de BSO werk. De toeslagen zijn aangepast en ouders krijgen dramatisch minder vergoed, dus halen ze hun kinderen eraf. Gigantisch veel afmeldingen en er komen geen nieuwe kinderen bij...
Verstandigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[..]
Ik geef m'n katten nooit eten na 12 uur. Just in case.
Wat een poepzooi schaar....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zijn nu 15 mensen op de kantoren uitgegaan, da's best wat.
En ik lig er sowieso per 1 juli uit, want dan loopt m'n contract af.
Gelukkig had ik daar al rekening mee gehouden, daarom heb ik die nieuwe baan erbij genomen. Daar hebben ze in de zomer genoeg werk voor me en dan is het na de zomer even afwachten hoe het verder moet.
Ohhhhh myyyy! Zo liefff.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klikkerdeklik op de link in m'n sig! Waarschuwing: binnenstebuitenkatjes, zoals ze ze hier noemen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er zijn nu 15 mensen op de kantoren uitgegaan, da's best wat.
En ik lig er sowieso per 1 juli uit, want dan loopt m'n contract af.
Gelukkig had ik daar al rekening mee gehouden, daarom heb ik die nieuwe baan erbij genomen. Daar hebben ze in de zomer genoeg werk voor me en dan is het na de zomer even afwachten hoe het verder moet.
Ja ouders lossen het onderling op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een kakzooi...
Die gaan nu natuurlijk eerder naar oppasmoeders enzo
Ik was ze niet zo vaak, ze zijn toch vrij snel weer viezig en dan blijf je bezig. Is nu denk ik een week of 5, 6 geleden en ze zijn er niet veel viezer van geworden in tussentijd. Erg leuk vinden ze het niet, maar het gaat gemakkelijker dan een gemiddelde behaarde katquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohhhhh myyyy! Zo liefff.Dat kerstpak
dat heb ik de mijne ook aangedaan. Hoevaak moet je ze nou wassen en vinden ze dat erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.breadedcats.com/
Dit probeerde ik net ook. Omdat m'n vader zei dat dat hét nieuwe planking is.Maar ze moest er niets van hebben en ging het brood doodleuk opeten.
Och dat valt dus reuze mee. Ik dacht echt dat je ze mega vaak zou moeten wassen of iets. Het zijn wel dotjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik was ze niet zo vaak, ze zijn toch vrij snel weer viezig en dan blijf je bezig. Is nu denk ik een week of 5, 6 geleden en ze zijn er niet veel viezer van geworden in tussentijd. Erg leuk vinden ze het niet, maar het gaat gemakkelijker dan een gemiddelde behaarde kat
Als je 2 a 3 kinderen hebt is het de moeite niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is inderdaad kut Schaar, die hele regeling. Ook voor de ouders zelf. Ik zou ook echt niet weten hoe ik kinderen met werk zou moet gaan combineren, omdat de opvang veel te duur is kan ik dan net zo goed niet werken....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.breadedcats.com/
Dit probeerde ik net ook. Omdat m'n vader zei dat dat hét nieuwe planking is.Maar ze moest er niets van hebben en ging het brood doodleuk opeten.
Nee, je moet alleen rekening houden als je gek bent op witte (be)kleding dat 't geen succes is. Spot (de lichte)is iets overbehaard dus bij hem valt het mee, de kleine, Budgie, is gladder en een echte smeerkees. Hij slaapt bij mij in bed en aan het eind van de week zit t hoeslaken compleet onder de bruine vegenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Och dat valt dus reuze mee. Ik dacht echt dat je ze mega vaak zou moeten wassen of iets. Het zijn wel dotjes.Lekker zacht zijn die altijd, net perzikjes.
Kan me voorstellen dat het nu wel een beetje gespannen is met al die ontslagen of valt dat wel een beetje mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Afijn, het is dus niet dat die ontslagen mij veel boeien want ik rol er toch wel uit.
Wat ik vervelend vind is hoe zeer de sfeer er op achteruit gaat. En dat ik me afvraag hoe het met de kinderen moet waar ik veel aandacht aan besteed, maar dat vroeg ik me sowieso wel af.
Ik weet niet wat kinderopvang precies kost, als ik google kom ik rond de 6 euro per uur uit, ik verdien nu 8 euro per uur ofzo dus dat schiet dan toch niet meer op... Vind het echt klote geregeld!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je 2 a 3 kinderen hebt is het de moeite niet meer.
Daar gaat het concept van vrouwen aan het werk krijgen.
Dat!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kattensite![]()
Zelden zoveel chagrijnige katten bij elkaar gezien
Je moet eraan wennenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind de katten van Zoep eng
Dat die nog overbeharing kunnen hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee, je moet alleen rekening houden als je gek bent op witte (be)kleding dat 't geen succes is. Spot (de lichte)is iets overbehaard dus bij hem valt het mee, de kleine, Budgie, is gladder en een echte smeerkees. Hij slaapt bij mij in bed en aan het eind van de week zit t hoeslaken compleet onder de bruine vegen
Ja ze weten gewoon allemaal dat ze in de zeik genomen worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kattensite![]()
Zelden zoveel chagrijnige katten bij elkaar gezien
Ze blijven daar, wij hebben al 4 scholen. Meer scholen in 1 BSO is niet haalbaar met ophalen omdat ze allemaal tegelijk uit zijn. Het kan wel dat de groepen samengevoegd worden. Dan heb je dus 1 groep van 6 tot 12 jaar, dat is echt een te grote leeftijdsspanne...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het nu wel een beetje gespannen is met al die ontslagen of valt dat wel een beetje mee.
Gaan die kinderen niet naar een andere BSO, of gaat het meer om hoe het met ze afloopt?
extra uren kosten 6,75 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat kinderopvang precies kost, als ik google kom ik rond de 6 euro per uur uit, ik verdien nu 8 euro per uur ofzo dus dat schiet dan toch niet meer op... Vind het echt klote geregeld!
Spot is heel donzig op het moment, zal wel ff een foto uploaden. Vraag me af of het wintervacht is of dat het zo blijft....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat die nog overbeharing kunnen hebben.Dat bruine vegen verhaal klinkt best vies zo. Toch blij dat mijn poezel behaard is.
Ook dat klinkt weer enorm fijn.
Het is net een biggetjequote:
Grappig om zo te zienquote:
Ja dat zou dan wel zielig zijn voor die kindjes inderdaad, is er niemand die het overneemt van jou of zijn jullie dan helemaal onderbezet en is er dan geen tijd meer voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze blijven daar, wij hebben al 4 scholen. Meer scholen in 1 BSO is niet haalbaar met ophalen omdat ze allemaal tegelijk uit zijn. Het kan wel dat de groepen samengevoegd worden. Dan heb je dus 1 groep van 6 tot 12 jaar, dat is echt een te grote leeftijdsspanne...
Het gaat mij vooral om de kinderen die extra aandacht nodig hebben, de zorgkinderen. Dat is mijn afdeling namelijk. En ik zie een paar kinderen die als ze die extra aandacht niet meer krijgen echt compleet gaan verzuipen op die opvang. Die gaan het niet naar hun zin meer hebben en met ouders die daar geen oog voor hebben wordt dat een hele moeilijke zaak, want het bedrijf denkt natuurlijk wel 10 keer na voordat ze een ouder gaan voorleggen dat een kind beter niet op onze BSO kan zitten, ze hebben de inkomsten hard nodig.
[..]
extra uren kosten 6,75 geloof ik.
Nu krijgt vrijwel iedereen wel aardig wat terug via kinderopvangtoeslag, maar die is dus erg omlaag getrokken. Opvang voor een kind voor 5 dagen in de week kan zo geloof ik wel 200-400 euro duurder worden in de maand.
SPOILER: Voor de cute factor :').Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Foxy poezel.Mooie kleurSPOILER: Voor de cute factor :').Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Foxy poezel.SPOILER: Voor de cute factor :').Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die laatste foto
![]()
Wat voor type is het?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Geen tijd meer voor, plus ik ben anders opgeleid. Ik ben daadwerkelijk opgeleid voor het begeleiden van probleemkinderen, ik heb simpelweg meer kennis in huis. (En ik begrijp autistische kinderen heel goed, heel gekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat zou dan wel zielig zijn voor die kindjes inderdaad, is er niemand die het overneemt van jou of zijn jullie dan helemaal onderbezet en is er dan geen tijd meer voor?
Nee inderdaad en een autist moet je toch meestal wel anders benaderen dan een kind zonder autisme.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor, plus ik ben anders opgeleid. Ik ben daadwerkelijk opgeleid voor het begeleiden van probleemkinderen, ik heb simpelweg meer kennis in huis. (En ik begrijp autistische kinderen heel goed, heel gek).
We hebben bijvoorbeeld een autist op de opvang en die kan functioneren met veel geduld en door goed in de gaten te houden of zijn bui niet omslaat. Als je in je eentje staat met een invaller en 20 jengelende kinderen eromheen heb je die tijd, dat geduld en die aandacht helaas vaak niet omdat je continu ruzies aan het oplossen en vragen aan het beantwoorden bent...
Past precies bij het interieur.quote:
Met d'r Nini. Het is een abessijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]en die laatste foto
![]()
Wat voor type is het?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Wow, die is echt prachtig! Wat een intense kleur rood en dan met die gouden ogen!!
Een sphynx is eigenlijk een kale devon rex. Die hebben een heel apart fluweelachtige vacht, die je eigenlijk pas goed kunt begrijpen als j ehem in het echt ziet. Op een paar plekjes heeft Spot nu zo'n laagje, dat voelt echt als fluweel, is zijdezacht en in niks te vergelijken met een gewone behaarde kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Wow, die is echt prachtig! Wat een intense kleur rood en dan met die gouden ogen!!
Een sphynx is eigenlijk een kale devon rex. Die hebben een heel apart fluweelachtige vacht, die je eigenlijk pas goed kunt begrijpen als j ehem in het echt ziet. Op een paar plekjes heeft Spot nu zo'n laagje, dat voelt echt als fluweel, is zijdezacht en in niks te vergelijken met een gewone behaarde kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een boeffie kop.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar m'n harige poezen zijn ook lief hoor!Kitteh-plaatjes
Square
[ afbeelding ]
Poetelpoussequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik vond ze op foto's ook echt spuuglelijk, veel lelijker dan sphynxen voor ik ze in het echt had gezien. Tot ik dus een devon rex in het echt zag bij de fokster van Budgie, nu zou ik er zo ook een willenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, nu je het zegt! Vrienden van mij hebben er zo een en die is inderdaad best tegen kaal aan, maar ook echt fluweelzacht. Wat je niet zou zeggen als je die warrige vacht zo ziet.
Precies wat ik dacht toen ik dat beest zag bij hun.. "Wa'n lelek ding".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Klopt, ik vond ze op foto's ook echt spuuglelijk, veel lelijker dan sphynxen voor ik ze in het echt had gezien. Tot ik dus een devon rex in het echt zag bij de fokster van Budgie, nu zou ik er zo ook een willen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
Katten. Gewoon, katten.BUY ALL THE CATS!
Tieton!quote:
quote:
LINNNNN!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik scroll altijd als een malle naar beneden en lees dan terug tot waar ik was. Maar bij die ene pic van Lin bleef ik toch wel ff hangen. Die bikini babe. Hot damn. Daar kun je goed tussen motorboaten!
Whut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
het duurde ook maar 23957453649 topics ofzo....
vind je het zo vervelend dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
het duurde ook maar 23957453649 topics ofzo....
Don't get me wrong. Ik vind het heerlijk dat Skjoe en Priem gaan trouwen, maar vanaf zaterdagochtend gaan alle topics over trouwjurken, trouwlokaties, lelijke honden in trouwjurken, prijzen van trouwen op zondag, enveloppedozen......quote:
Oh, ik wist niet dat het je dwars zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Don't get me wrong. Ik vind het heerlijk dat Skjoe en Priem gaan trouwen, maar vanaf zaterdagochtend gaan alle topics over trouwjurken, trouwlokaties, lelijke honden in trouwjurken, prijzen van trouwen op zondag, enveloppedozen......
ik ben ff in lurkstand geschoten
I really really hope soquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg me dat dit photoshop is
[ afbeelding ]
Alleen deel 1 pas. Dus graag geen dingen verklappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier hunger games gelezen? Ijs en ik hebben iets vreemds ondekt
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heeft een beetje hangtieten volgens mij....
die memmen heb ik vorig jaar op de foto gezet.quote:
Dat is toch ook niet gezond meerquote:
Kunt niet alles hebben hequote:
You saw them in real life??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die memmen heb ik vorig jaar op de foto gezet.
echt bizar, het is namelijk een petite vrouwtje
quote:
En daarom zeg ik dus niets. Ik ben echt heel erg blij voor Skjoe en Priem!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het je dwars zat.
Ipv in lurkstand te gaan zitten, kun je dat ook gewoon zeggen he dooske!!
yupquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
You saw them in real life??
Djiez, waarom wil je zoveel siliconen in je lijf...
Wat voor cup is dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup
ze heeft speciaal op maat gemaakte kleding, kan natuurlijk niks aan.
ff zoeken naar de pics
Picsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup
ze heeft speciaal op maat gemaakte kleding, kan natuurlijk niks aan.
ff zoeken naar de pics
goeien vraag.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor cup is dat dan?
Heb iemand nodig die ze allemaal gelezen heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen deel 1 pas. Dus graag geen dingen verklappen.
Dat heb ik ook heel erg...not pwetteh non....quote:
O hell dat is dat toch echt niet mooi meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
tetten
http://acceptatie.frontpa(...)-kamasutrabeurs.html
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg...not pwetteh non....
en OMG Mir echt??IRL gezien?
I haz a scared nowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
tetten
Ik heb ook zo'n figuurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig Wolf, anders post je ff een plaatje van een graatmagere dame!
OT![]()
[ afbeelding ]
Zou ik denk ik ook hebben als ik überhaupt tieten hadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg...not pwetteh non....
en OMG Mir echt??IRL gezien?
Zie alleen maar blauwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Jemig Wolf, anders post je ff een plaatje van een graatmagere dame!
OT![]()
[ afbeelding ]
ze kunnen zien of ze al putjes in d'r billen heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I haz a scared now![]()
En ligt het aan mij of dat niet echt de logische plek voor tepels?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
tetten
Zwarte stippen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
Help! Wat voor een make-up heeft een lieveheersbeestje behalve rode lippen?
Lieveheersbeestjes dragen heul geen makeupquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
Help! Wat voor een make-up heeft een lieveheersbeestje behalve rode lippen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes dragen heul geen makeup
quote:
Jamaar ik heb geen rode oogschaduwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
? Ik vind et wel tof
whut??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb zoveel tieten plaatjesmaar tieten mogen niet meer gepost.
quote:
Hypnotizingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zulkes mogen wel nog toch?naakte tieten mochten niet.
ja denk het, en dan misschien zoiets met blush?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Dan zou ik gewoon voor donkere oogschaduw gaan met rode lippen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat merk je vanzelf als je een ban krijgt mocht het toch nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben zo plat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Roses are red violets are blue i like tits tits tits tits
Dan was het het waard wat mij betreftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als je een ban krijgt mocht het toch niet
Volgens mij ben ik platter dan jijquote:
Whut dat ga ik eens proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even spoilervoor de zekerheid. mensen die hier moeite mee hebben? ik blijf net zo lang kijken tot ie het laat zakken maar het gebeurd nooit.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het is maf idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier hunger games gelezen? Ijs en ik hebben iets vreemds ondekt
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
Gevalletje too much of a good thingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even spoilervoor de zekerheid. mensen die hier moeite mee hebben? ik blijf net zo lang kijken tot ie het laat zakken maar het gebeurd nooit.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Verhoudingsgewijs ben jij niet platter, maar de daadwerkelijke boobs zullen bij mij iets groter zijn. Alleen ben ik ook groter, dus nog steeds platter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik platter dan jij
Maar dat weet SQ zeker
Vertel het na het weekend maar (als ik zelf niet iets ontdekt hebquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk wat een goeden acteerwerk![]()
Allebei even plat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs ben jij niet platter, maar de daadwerkelijke boobs zullen bij mij iets groter zijn. Alleen ben ik ook groter, dus nog steeds platter.
Als ik hard duw lukt het mequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook tieten die elkaar rakenStomme mini's
Heb jij er ook een 5baansweg tussenzitten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Naja, blijkbaar zijn er verschillende versies in omloop.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vertel het na het weekend maar (als ik zelf niet iets ontdekt heb). Heb net de 2 andere delen binnen gekregen dus die zullen zaterdag wel uit zijn.
Dit is zo'n 15 jaar oud gok ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]ben blij dat ik echt nooit GTST kijk
Ik wil het wel weten kun je het in een spoiler zetten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, blijkbaar zijn er verschillende versies in omloop.
En dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Vind er nu nog steeds niks aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is zo'n 15 jaar oud gok ik
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan mijn eigen tepels likken
don't ask![]()
Datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij er ook een 5baansweg tussenzitten?
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan mijn eigen tepels likken
don't ask![]()
Wat de fuck is Laut voor een naam?quote:
Hij was in de coen en sandershow vanmiddag, echt superlief en zo overdonderd gelukkig!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Jahoor, mijn eigen tepels likken kan met gemak
Ja, ik heb het geprobeerd
Ik lees sowieso in het Nederlandsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, blijkbaar zijn er verschillende versies in omloop.
Ja maar als ik heeeel hard m'n best doe kan ik dat ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Hihi, dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Awww mini
En ja als ik hard genoeg duw; raken ze elkaar ook... En dan doet het ook wat pijn![]()
Ik mis blijkbaar een stuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lees sowieso in het Nederlands.
Ik hoef niet eens hard mijn best te doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar als ik heeeel hard m'n best doe kan ik dat ook.
Het voelt heel gek.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens hard mijn best te doen
Boobiesqueezablesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens hard mijn best te doen
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil het ook wel proberen maar denk datquote:
naja ik wist het alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel proberen maar denk datme dan heeeel raar aan gaat kijken
Deed mijn vriend daarnet ook toen ik met mijn tong probeerde bij mijn tepels te komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel proberen maar denk datme dan heeeel raar aan gaat kijken
Whahaha ikhad zoeen bloesje met drukknopen...hoefde alleen maar mijn borsten naar voren te duwen en *snap*snap*snap*quote:
wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.angelslook.nl/
De meest lelijk site ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |