quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Loqi het volgende:
Ik wil ook trouwen!!!!
sorry, was even een uitbarsting
(schoon)ouders en (schoon)broers en (schoon)zussen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Woehahaha, mijn lief had een treinbaan gemaakt met Stef en die lijkt op een piemel en toen ik heel hard moest lachen en riep 'dat lijkt wel een piemel!' Ging er bij Stef een lampje aan ofzo.. Nu roept echt de hele tijd overal 'piemel' of 'piemel piemel achter![]()
ik vind dat ook wel leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(schoon)ouders en (schoon)broers en (schoon)zussen.
Eventueel met grootouders (niet altijd).
Die dus ook als laatste binnen komen in de kerk (wanneer het volk allemaal zit) en dan pas bruidspaar.
Die als laatste uit de kerk komen (als het volk al allemaal buiten is) en als laatste het bruidspaar.
Ja ik weet dat jullie dat hier niet kennen en ja; als ik heel eerlijk ben; vind ik dat jammer
Ik hou van dat chicere....Maar ik vind het ook prima dat wij dat dus niet hebben
oepsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
Woehahaha, mijn lief had een treinbaan gemaakt met Stef en die lijkt op een piemel en toen ik heel hard moest lachen en riep 'dat lijkt wel een piemel!' Ging er bij Stef een lampje aan ofzo.. Nu roept echt de hele tijd overal 'piemel' of 'piemel piemel achter![]()
Traditioneel ook ja... Maar suitekledij is echt wel heuuul chicquote:
cutequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, deze schoenen gescoord voor de bruiloft van mams.
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lief!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ link | afbeelding ]
nee okee maar dat zullen onze broers en zussen ook wel gaan doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Traditioneel ook ja... Maar suitekledij is echt wel heuuul chic
Niet iets wat je zomaar een aan kan doen op een ander gewoon feestje idd
Ook echt suite kledij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee maar dat zullen onze broers en zussen ook wel gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |