quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Oooh Lindy nu heb je je versproken dat we 21 april het vrijgezellenfeest wilde houden bij schoonheidsglans
Ja, kutquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Oooh Lindy nu heb je je versproken dat we 21 april het vrijgezellenfeest wilde houden bij schoonheidsglans
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
meeeeennn... net iets moeten verzinnen om tg collega's te zetten waarom ik toch met tranen en al in een lach schiet![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Je trouwschoenen niet passen in de winkelquote:Hallo allemaal!
na een speurtocht heb ik mijn schoenen gevonden, ik had ze gespot in een magazine en wilde ze per se hebben. Ik bestelde een 40.5 omdat dit nu eenmaal mijn maat is maar ik kreeg uiteindelijk een 41. Dit was me in de winkel ontgaan waardoor de schoenen wat te groot bleken toen ik thuis kwam (superhectische dag anders had ik in de winkel gepast maar dat kon voor ons toen echt niet).
Mijn schoonmama en mijn beste vriendin hebben me er toen echter op gewezen dat je voeten echt kunnen zwellen als het warm is en als je de hele dag op de been bent en dat ik de schoenen dus beter kon houden. Ik heb er dus leertjes in gedaan (te krijgen bij de schoenmaker) en inlegzooltjes en nu passen ze perfect. Bij voetdrama's die dag: gewoon de leertjes en co eruit en voila: opgelost :-) Misschien toch eentje om te onthouden? Achteraf bekeken ben ik blij met de missing nu kan ik de hele dag gerust zijn.
Die moet je toch inlopen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je trouwschoenen niet passen in de winkel
Ja maar dat is pas bij de passessiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Sowieso, hoe kunnen ze je rok op de juiste lengte afspelden als je je schoenen niet aan hebt bij het inmeten
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Ik ga mij aanmelden voor dat forumIk wil ook de reacties kunnen lezen mhehe
Yesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zou idd niet snel trouwschoenen online kopen. Als ze kut zitten, zit je er mee
Oh en er zijn nog kaartjes voor de parteh!
Dat laatste is best zieligquote:Het plannen van onze trouw is tot nu toe vrij vlotjes verlopen. Ik was niet heel gelukkig toen ik aan mijn moeder en schoonmoeder vroeg of het mogelijk was om iets in onze trouwkleuren te kiezen (alles tussen beige en donkerbruin of turquoise) en ze allebei iets helemaal anders besteld hebben (mama zwart met écru, wat nog meevalt, maar schoonmama een heel druk patroon met wit, rood en zwart), maar ik heb het nog relatief gemakkelijk van me laten aflopen.
Maar vandaag kwam ik via mijn moeder te weten dat mijn grootvader (overigens mijn enige grootouder die nog leeft) doodleuk heeft laten weten dat hij aan het proberen is een reis te boeken in die periode en dat hij er op onze trouw dus niet bij zal zijn. Ik ben ECHT op mijn hart getrapt eigenlijk.... en ik wou het ff kwijt.
Ja precies dat laatste vond ik ook wel sneuquote:
Nee hoor, ik weet nu al dat ik makkelijk meer eraan ga uitgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een prijsverschillen ook.. ik lees bijna overal dat men ongeveer 1000 wil uitgeven aan een jurk; maar niet meer
Wat ben ik duur dan![]()
valt volgens mij wel mee hoor, moet je die jurken van mery borsato hier in alkmaar zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een prijsverschillen ook.. ik lees bijna overal dat men ongeveer 1000 wil uitgeven aan een jurk; maar niet meer
Wat ben ik duur dan![]()
jij was 2500 toch met alles er op en eraan vind ik niet echt buitensporig veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ben ik duur dan![]()
ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet nu al dat ik makkelijk meer eraan ga uitgeven
Een aantal jaar geleden gaf ze op tv aan dat haar jurken vanaf ¤2000,- beginnen. Maar dat is wel weer 5 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
valt volgens mij wel mee hoor, moet je die jurken van mery borsato hier in alkmaar zien
1 aprilquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden gaf ze op tv aan dat haar jurken vanaf ¤2000,- beginnen. Maar dat is wel weer 5 jaar geleden ofzo
Ooh en je moet een trouwdatum aangeven om je aan te melden, hoe moet ik dat weten
same herequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet nu al dat ik makkelijk meer eraan ga uitgeven
Uitbuitenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
same here
maar ik had het er gister eens zo metover... hij is ook wel van het dure huwelijk volgens mij
hij zei nog dat als ik een mega feest wil en alles groots enzo, dat ie dat prima vindt, dan sparen we gewoon wat langer
groomzilla I may has one!
Iedereen is anders en heeft een andere portemonnee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ben ik duur dan![]()
Ik vind haar eng.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
valt volgens mij wel mee hoor, moet je die jurken van mery borsato hier in alkmaar zien
Zij staat op een krukje, toch?? Mag ik hopen....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme
Het gaat om het gemiddeldequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iedereen is anders en heeft een andere portemonnee.
Ahhhh een 2m 50 grote vrouwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme
staan ze allemaal, niemand heeft zukke benenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zij staat op een krukje, toch?? Mag ik hopen....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
dit is redelijk standaard bij bruidsmodellenfoto's heb ik al door
Dat zal best wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
en ze zullen de rok ook nog wel uitrekken met fotosoep
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had 1 jurk aan... Vond ik echt zoooooo ongelooflijk prachtig op de website.
en toen dacht ik; WTF zo zag dat er heul niet uit man !!!!
Zei de verkoopster ook: Ja maar jij hebt geen maatje anorexia en 2m lange benen meid !
eerlijken verkoopstersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had 1 jurk aan... Vond ik echt zoooooo ongelooflijk prachtig op de website.
en toen dacht ik; WTF zo zag dat er heul niet uit man !!!!
Zei de verkoopster ook: Ja maar jij hebt geen maatje anorexia en 2m lange benen meid !
haha dat kan ik wel begrijpen iddquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
eerlijken verkoopstersdat lijkt me met t kopen van een bruidsjurk dan weer wel fijn
als je het aan hebt zal het wel sneller duidelijk worden wat je wel en niet wiltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk niet dat ik ooit kan kiezen, alles is mooi
Buy ALL the dresses!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Jawel sweetie piequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een geweldige verkoopsterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zij was echt zo tof
![]()
Ik had 1 aan... Ze wachtte af en toen zei ik dat ik het niet zo mooi vond. Zei zij meteen: Doe maar meteen uit; het is lelijk.Ow errr.. Of dat ja
![]()
Sleurde mij ook door heel de winkel door.. Moest tig keren op en neer lopen zodat ze mij goed kon bekijken hahaha. Was tof
neem ze allemaal en wissel op de dagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zo een nek vind ik dan wel weer mooi en klassiekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb een zwak voor veel kant
Dus volgens Priems theorie ga ik met een gladde jurk naar huis
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jep, dus in dat geval ga ik met een strapless gladde zeemeerminjurk naar huis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ook leuk, absoluut geen strapless willen, er op aandringen van de verkoopster tóch een aantrekken en tada: dé jurk gevonden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, dus in dat geval ga ik met een strapless gladde zeemeerminjurk naar huis!
Ooo die is ook mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij heb ik nogal een vreemde smaak qua bruidsjurken...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
lin wanneer ga jij es trouwen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
die is ook zo prachtigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ok, hij stopt bij de kniequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is ook zo prachtigmaar kan de rok niet zien
Super mooi juistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Knieënquote:
Volgens mij loopt ie achter iets langer door....quote:
Volgende week??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lin wanneer ga jij es trouwen!
quote:
Ja, leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
samen doen? allebei een jurk uitzoeken
Top, gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik ben er bij !!! Nodigt zichzelf weer eens uit lijken wassen
Mwheeeeeehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjah, het heeft nen kut...
[ afbeelding ]
Ik vind de bovenkant niet zo mooi, maar de rest welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
zonder tule dan (sorry mandy
)
Ja maar die tule is lelijk en lijkt niet op een tutuquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
zonder tule dan (sorry mandy
)
Die linkse is een neppe lesbo en valt eigenlijk op mannenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjah, het heeft nen kut...
[ afbeelding ]
To beeeee.... or nót to beeeee !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een houding?
ha ! haal hier maar uit hoe mijn jurk er uit komt te zien !11111!!!11111!1!1quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind tule super tof bij jurken !! Maar die strakke jurken vind ik ook erg tof
Ik kwam er al gauw achter dat ik veul jurken erg tof vond
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ha ! haal hier maar uit hoe mijn jurk er uit komt te zien !11111!!!11111!1!1![]()
haringhappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor een houding?
Die vind ik ook zooooo mooi !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Vestje uit, niks meer aan doen
Valt het op dat ik absoluut geen witte jurk wil?
Nah je borsten zijn nog bedekt. Doe hem maar combineren met zo'n cleavage jurkquote:
Oh.... laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die vind ik ook zooooo mooi !
maar hij is erg gekend als zijn zwart model. Elke trouwboek die ik bezit; staat ie in
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef megamandy het volgende:
Dat met die tafelverwijzingen snap ik eigenlijk niet. Zoals die quote wat hier al ergens stond dat als er een liedje zou gaan spelen en dat komt overeen met je kaartje, dat je dan naar je tafel moet gaan lopen.
Ik zie dat niet voor mij, staat dan iedereen op een rijtje te wachten tot zijn/haar liedje wordt afgespeeld?En dan allemaal mensen die het liedje niet herkennen
Je wacht in de ruimte van de receptie en haalt je kaartje daar op... Dan wacht je idd in de ruimte tot 'jou' liedje wordt gespeeld en mag je aan tafelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef megamandy het volgende:
Dat met die tafelverwijzingen snap ik eigenlijk niet. Zoals die quote wat hier al ergens stond dat als er een liedje zou gaan spelen en dat komt overeen met je kaartje, dat je dan naar je tafel moet gaan lopen.
Ik zie dat niet voor mij, staat dan iedereen op een rijtje te wachten tot zijn/haar liedje wordt afgespeeld?En dan allemaal mensen die het liedje niet herkennen
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef Loqi het volgende:
[..]ik zie mijn oma al staan luisteren naar de muziek die wij leuk vinden om haar liedje er uit te halen
Jaaaaaaaaa en dan kun je daar zo mee ronddraaien en om iemand heen slaan en zo diegene vangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap sowieso al die thema's niet op de tafels... 1 homokoppel die ook op dat forum zit; gaat met boa's werken... Mensen krijgen hun kaartje en eenzelfde kleur boa en mag je aan tafel..
Want dat is leuk voor als iedereen gaat dansen en iedereen die boa aan heeft.![]()
Rugtietenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Potten:
[ afbeelding ]
Potten:
[ afbeelding ]
Potten:
[ afbeelding ]
HEE TWEE POTTEN IN EEN JURK!!!
[ afbeelding ]
HEE TWEE POTTEN IN EEN JURK die allebei op een vrouw lijken!!!
[ afbeelding ]
(mooien rugtieten)
Waarom waarom heeft 1 van de twee altijd kort haar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Potten:
[ afbeelding ]
Potten:
[ afbeelding ]
Potten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEE TWEE POTTEN IN EEN JURK die allebei op een vrouw lijken!!!
[ afbeelding ]
(mooien rugtieten)
Het is volgens mij ook dezelfde jurkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Lindytje het volgende:
vanaf de bank:
'schat, wil je me een hint geven?'
Ik blijf maar jurken kijken
Nyancatboeketquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Een regeboogbruidsboeket.. Seriously
TETTEN!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.budgetwedding.(...)rte-sleep-itemnr-713
Staat hier niks leuks tussen voor je skjoe
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM, dan heb je twee vrouwen, en dan maak je gewoon toch nog een man van een van die vrouwen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die rechtse heeft haar sollicitatiekleding aangetrokken
BOOBS!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wendy en Carrie snappen het tenminste!
[ afbeelding ]
Damn, die kop van die tweedequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie? All I see are tetters !!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
'we konden dus allebei geen vriendje krijgen........'quote:
die eerste foto lijken wel zussen ..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hieronder volgen alleen maar vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de best men
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zoek nog steeds naar mannelijke gays waarvan 1 van de 2 een jurk draagt maar die kan ik niet vinden
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Je ziet bij de homo's toch ook niet 1 in een trouwjurk....... Waarom doen die vrouwen dat
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Damn... ik schaam me gewoon dat ik een lesbeau ben nu
Lindy gaat in de open lucht trouwen. Dan kan ze paffen tijdens de dienstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar als jullie gaan trouwen, hoe gaan jullie het doen dan? Beiden jurk?
Op die tweede foto kijkt de linkse zo van Huuuuu!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Hieronder volgen alleen maar vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de best men
[ afbeelding ]
Jazeker, allebei een jurkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar als jullie gaan trouwen, hoe gaan jullie het doen dan? Beiden jurk?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Damn... ik schaam me gewoon dat ik een lesbeau ben nu
Dat ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Lindy gaat in de open lucht trouwen. Dan kan ze paffen tijdens de dienst.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Lindy gaat in de open lucht trouwen. Dan kan ze paffen tijdens de dienst.
Dat is toch geen lindy jurk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin !
[ afbeelding ]
Ik vind em tof![]()
Iets het veel laagjes, maar verder:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin !
[ afbeelding ]
Ik vind em tof![]()
Wat is een lindy-jurk dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch geen lindy jurk?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]zegt:
Nou, da's wel een idee! Bedankt voor het meedenken
Vel rosen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy in grijs lijkt me niks![]()
Bij lindy denk ik aan kleeeuurr felle kleurtjes, vrolijk
whehe, nou,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Mss het volgende:
Zullen we wedjes plaatsen over wie de volgende is die gevraagd gaat worden (of gaat vragen, like a boss). Loqi, Lin, enz..
Ik wil graag zwart-wit, of roodquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy in grijs lijkt me niks![]()
Bij lindy denk ik aan kleeeuurr felle kleurtjes, vrolijk
Neh, grijs zou ik niet snel doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja zwart wit wel, en rood ook, maar grijs bij jou, mwehh
Ja, dat is nog even de vraag... al begin ik stiekem wel steeds meer plannen te krijgenquote:
Falenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
I am in looooooooovvvvveeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik zat bijna een beetje te kwijlen
Reactie van: Oeh, wauw
Ohhhhhhh prettyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hier Lin, voor inspiratie
http://www.soyoureengayged.com/
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja dat is tof!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]die is mooi!
Ik heb net bedacht dat ik wel zo'n foto hokje op mijn bruiloft wil eigenlijk
Dat ziet er een tof feest uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.soyoureengayge(...)nez-ca-tracy-tracey/
Tracy en Tracey![]()
Het de hontquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tracy en Tracey![]()
Is ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat is tof!![]()
wil 3 maanden op huwelijksreis naar parelwitte stranden
okeeeeee
That's a hoaxquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
En dit:
[ afbeelding ]
zijn twee vrouwen. Ja, echt.
Die trouwlocatiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tracy en Tracey![]()
Waarom doen vrouwen dat?? WAAROM???????????quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier zie je het heel lichtjes aan zijn haar gezicht dat ze echt een vrouw is
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Jullie moeten dan ook zoeen foto maken met Sien en Dikkie
Hij lijkt op Cesar Millan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O skjoe de linkse heeft wel rooien nagelsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ben benieuwd of daar een antwoord op komt. Ik vind het serieus heel vreemd....quote:Lin:
February 21, 2012 at 17:13
Ik heb je foto’s eens zitten bekijken… waarom trek je overal je wenkbrauwen op?
Ik vind het zo enorm uitgescheten....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:14 schreef Loqi het volgende:
dat met die fotolijst vind ik heel leuk eigenlijk
heheh ja dat wel, maar toch leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm uitgescheten....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar een antwoord op komt. Ik vind het serieus heel vreemd....
Ik ook... en ik vind mezelf vies nuquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die wijven eng. Ik heb nu een lesbo-trauma
Idd verschillende smaken dan jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
heheh ja dat wel, maar toch leuk![]()
verschillende smaken![]()
niet! Jij bent een chick! Help me maar snel van m'n trauma afquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook... en ik vind mezelf vies nu![]()
nee? uberhaupt geen fotos? of gewoon maar 1 of 2?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd verschillende smaken dan ja
Is zou trouwens denk ik helemaal niet zo'n hele reportage willen....
Ja, 1 of 2 is genoeg dan denk ik ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee? uberhaupt geen fotos? of gewoon maar 1 of 2?
Ja, maar... hoe dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet! Jij bent een chick! Help me maar snel van m'n trauma af
Next time I willquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zijn wie je bent en je tetten flashen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2 is genoeg dan denk ik ja...
Oeh, ja, dat lijkt me ook een heel tof ideequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:22 schreef Loqi het volgende:
[..]dan doe je dat lekker
![]()
vrienden van ons hadden van die wegwerpcameras op het feest, dat was ook leuk! Veel bullshit fotos natuurlijk, maar ook hele leuke
Skjoe en Priemkequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg, gaat iedereen hier trouwen?![]()
Die vrouwen in pak.
wat een slagveldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beats me stond er niet bij, o ja ik ging naar huisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Holy crap, wat is daar gebeurd??
Mijn zus had zo'n videozuilquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:22 schreef Loqi het volgende:
[..]dan doe je dat lekker
![]()
vrienden van ons hadden van die wegwerpcameras op het feest, dat was ook leuk! Veel bullshit fotos natuurlijk, maar ook hele leuke
Ik ben gewoon heel enthousiastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg, gaat iedereen hier trouwen?![]()
Die vrouwen in pak.
diezelfde vrienden ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn zus had zo'n videozuil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Beats me stond er niet bij, o ja ik ging naar huis
Hoop dat ze onderweg opknapt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Zo,wegbrengen, gaat toch mee op vakantie met school
Heb d'r goed volgepropt met pijnstillers en wagenziek-pillen![]()
Laters!
ik heb de zuil dan ook ontweken om die redenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sta daar heel leuk lees dronkenop met schoonzus en nick met mijn broer en de buurman
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was sowieso een hele foute "Limburgse" bruiloft, inclusief de "surprise" openingsdans en ruziënde + huilende vrouwen bij het boeketgooienquote:
Ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
ooooh ik ga ook boeketgooien voor jullie![]()
Wanneer was dat ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sta daar heel leuk lees dronkenop met schoonzus en nick met mijn broer en de buurman
![]()
![]()
![]()
![]()
No shit sherlock, matigen garpquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tijdens de bruiloft doh![]()
Die videozuil
slechten matigen garpquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No shit sherlock, matigen garp
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:08 schreef Dwyn het volgende:
Ga je even naar het werk om naar de nieuwe set-up van de broodjes te kijken, mag je meteen blijven om te werken.
quote:Bij ons draagt de suite ook suitekledij en niks 'gewoontjes'.
Ben wel blij dat dit totaal geen probleem was voor hun.
Mijn mama stond erop dat de vrouwen een mooi kleed dragen, en de mannen in hetzelfde kostuum.
Alleen vrees ik een beetje voor mijn getuige (mijn nicht)... zij heeft geen mannequin model, en kan haar ook niet echt modern kleden. Een kleed zal ik zeker niet moeten verwachten maaaar... ik en mijn mama gaan met haar shoppen!
Dan zijn we zeker dat er iets deftig uit de bus komt :-)
De ouders van mijn bruidskindjes vonden de kostuums van de suite begrafenisachtig, omdat deze donkergrijs zijn. Euum, de kostuums zijn kei kei mooi! Dus ons antwoord was: dan doe jij maar iets anders aan, je loopt toch niet in de suite ;-)
Das woar! Enquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wel weer extra geld!![]()
Wel nagellak naar de klote.
Geen idee of je dat vooruit kunt vragen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poepdouane mag wel doorwerken![]()
Zou ik kunnen bellen wat het kost? Weet namelijk bijna zeker dat het er ligt, dan zorg ik dat er geld in huis is
heb het wel ooit gedaan met mijn uggs, kon ze me ook vertellen wanneer het kwam enzo maar geen idee welk nummer dat was en of dat van de douane of van tnt wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee of je dat vooruit kunt vragen!
quote:De Douane kan u precies informeren voor welke goederen dit geldt. Meer informatie vindt u op www.douane.nl of via telefoonnummer 0800-0143.
U betaalt vervolgens, buiten de verschuldigde douanerechten, btw en andere invoerheffingen, een bijdrage in de kosten voor het inklaren. Dit zijn de inklaringskosten.
Ja dat gedeelte snap ik wel, maar dequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hier komen er ook wegwerpcamera's op de tafels
Verder alleen gastenboek
Trix: Whaoooo regenboog jurk dingesenPwetty !!
@megamandy: Suitekledij is best normaal in BelgiëWij hebben gevraagd aan mijn familie om géén suite kledij te doen en wij twijfelden ook om de mannen allemaal in zelfde pak te doen (ziet er echt super chic uit); maar daar hebben we vanaf gezien aangezien dat in NL niet normaal is en het dan zo 'verplicht' voelde... En ook omdat er dan een kloof tussen zou zitten tussen extreem chic en normaal chic
quote:Alleen vrees ik een beetje voor mijn getuige (mijn nicht)... zij heeft geen mannequin model, en kan haar ook niet echt modern kleden. Een kleed zal ik zeker niet moeten verwachten maaaar... ik en mijn mama gaan met haar shoppen!
Duochrome jurkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik post 'm lekker toch![]()
[ afbeelding ]
In het zwembad had een vriend van ons een webcam staan waarmee hij elke 4 seconden een foto van het zwembad maakte en daar heeft hij een stopmotion-filmpje van gemaaktHilarisch! Alles staat erop, incl. het badeendjesgevecht enzo
IK zal lief eens vragen het te rippen, kan ik 'm op youtube gooien
Wegwerpcamera's zijn tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hier komen er ook wegwerpcamera's op de tafels
Verder alleen gastenboek
Trix: Whaoooo regenboog jurk dingesenPwetty !!
@megamandy: Suitekledij is best normaal in BelgiëWij hebben gevraagd aan mijn familie om géén suite kledij te doen en wij twijfelden ook om de mannen allemaal in zelfde pak te doen (ziet er echt super chic uit); maar daar hebben we vanaf gezien aangezien dat in NL niet normaal is en het dan zo 'verplicht' voelde... En ook omdat er dan een kloof tussen zou zitten tussen extreem chic en normaal chic
Donderdag eens de douane bellen dan, ben benieuwd of daar net zo'n vrolijke mensen werken als bij DHL of H&Mquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees, dit staat op http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/
[..]
Ja vreselijk he... Het ergste is... Bij de bruiloft van mijn broer; daar zijn we dus ook voor gaan shoppen voor suite kledij.. Mijn andere schoonzus heeft ook geen fotomodel lijf en we zijn een winkel in gegaan (waar ik dus geslaagd was); waar ze meteen tegen haar zeiden dat ze niks hadden voor haar lijf.. Was echt super sneu.. Kind kwam huilend de winkel weer buitenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte snap ik wel, maar deWas vooral om dit stukje:
[..]
Ik ben altijd beste vriendinnen met de klantenservice dame van de H&Mquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Donderdag eens de douane bellen dan, ben benieuwd of daar net zo'n vrolijke mensen werken als bij DHL of H&M
Oh ik heb 1x ruzie gehad met zo'n vrouw die amper nederlands sprak. HOE KOM JE IN JE HOOFD OM ZULKE MENSEN AAN TE NEMEN VOOR EEN KLANTENSERVICE. Kun je beter outsourcen naar Indiaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben altijd beste vriendinnen met de klantenservice dame van de H&MKorting regelen, artikelen ruilen allesssss doen ze voor me.
De suitekledij haal je meestal ook in een bruidswinkel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef megamandy het volgende:
Wat is overigens typische suitekledij? Mannen in pak snap ik wel, maar voor de dames? Sommige mensen gaan echt naar speciale winkels daarvoor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik heb 1x ruzie gehad met zo'n vrouw die amper nederlands sprak. HOE KOM JE IN JE HOOFD OM ZULKE MENSEN AAN TE NEMEN VOOR EEN KLANTENSERVICE. Kun je beter outsourcen naar India![]()
![]()
Veel te sjiek voor mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De suitekledij haal je meestal ook in een bruidswinkel.
Linea Raffaelli is er een voorbeeld van
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/occasion-wear.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |