grapje toch? toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor homohuwelijken betaal je meer btw...
Snap ik, die moeten extra met vel rozen aangekleed wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor homohuwelijken betaal je meer btw...
De betere trouwerijenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BGTes het volgende:
Mijn ma trouwde op een dinsdag met 15 man in de zaal, daarna een barbecue met 150 stuks vlees per soort en fusten vol met bier, lijken wassen
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???quote:De laatste week is er vanalles gebeurd in de familie bij ons.
Mijn grootouders beslisten ineens een foto te laten maken van de gehele familie
Leuk concept op zich, kinderen en hun echtgenoot, kleinkinderen en partner en de achterkleinkinderen
Tot plots: oei, dat zijn er teveel en dus mogen de partners en echtgenoten niet bij op die foto! NIemand in de familie die durfde reageren totdat ik het vertelde tegen mijn hubby en ons mama tegen ons papa
Bam mijn hubby-to-be boos(zijn reactie: naar ons feest komen wel, maar ik op de foto mogen niet, zo gaat da niet he) en mijn pa razend kwaad(bij mijn grootouders denken ze dat ze het zijn omdat ze wat geld hebben en denken dat ze wereld kunnen bevelen), ze voelden zich uitgesloten wat normaal was.
In mijn kwade bui belde ik naar mijn grootmoeder om mijn razernij te uiten en om te zeggen dat dat echt niet kon
Dat zou hetzelfde zijn als ik iedereen in de familie zou uitnodigen zonder partner, want oei ja, dat zou teveel kosten!
Ik wist dat het iets voor jou wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???![]()
![]()
doet me er aan denken.. mijn opa en oma hadden ook zo'n familie foto hangen (wat trouwens makkelijk paste met partnersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met visagieopleiding ook nog?
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef BGTes het volgende:
Lipglans lipstik fail'je mag de vorm wat corrigeren'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met visagieopleiding ook nog?
Ja, maar niet zo ver....![]()
Don't come closer, I might hurt you
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Incantrix het volgende:
Weet je, bij nader inzien zou ik me wél heel graag druk willen maken om zulke dingen. Volgens mij is je leven verbazingwekkend simpel als dít je zorgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |