grapje toch? toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor homohuwelijken betaal je meer btw...
Snap ik, die moeten extra met vel rozen aangekleed wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor homohuwelijken betaal je meer btw...
De betere trouwerijenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BGTes het volgende:
Mijn ma trouwde op een dinsdag met 15 man in de zaal, daarna een barbecue met 150 stuks vlees per soort en fusten vol met bier, lijken wassen
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???quote:De laatste week is er vanalles gebeurd in de familie bij ons.
Mijn grootouders beslisten ineens een foto te laten maken van de gehele familie
Leuk concept op zich, kinderen en hun echtgenoot, kleinkinderen en partner en de achterkleinkinderen
Tot plots: oei, dat zijn er teveel en dus mogen de partners en echtgenoten niet bij op die foto! NIemand in de familie die durfde reageren totdat ik het vertelde tegen mijn hubby en ons mama tegen ons papa
Bam mijn hubby-to-be boos(zijn reactie: naar ons feest komen wel, maar ik op de foto mogen niet, zo gaat da niet he) en mijn pa razend kwaad(bij mijn grootouders denken ze dat ze het zijn omdat ze wat geld hebben en denken dat ze wereld kunnen bevelen), ze voelden zich uitgesloten wat normaal was.
In mijn kwade bui belde ik naar mijn grootmoeder om mijn razernij te uiten en om te zeggen dat dat echt niet kon
Dat zou hetzelfde zijn als ik iedereen in de familie zou uitnodigen zonder partner, want oei ja, dat zou teveel kosten!
Ik wist dat het iets voor jou wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???![]()
![]()
doet me er aan denken.. mijn opa en oma hadden ook zo'n familie foto hangen (wat trouwens makkelijk paste met partnersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HET IS EEN FUCKING FOTO, WHO GIVES A FUCK???![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met visagieopleiding ook nog?
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef BGTes het volgende:
Lipglans lipstik fail'je mag de vorm wat corrigeren'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met visagieopleiding ook nog?
Ja, maar niet zo ver....![]()
Don't come closer, I might hurt you
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Incantrix het volgende:
Weet je, bij nader inzien zou ik me wél heel graag druk willen maken om zulke dingen. Volgens mij is je leven verbazingwekkend simpel als dít je zorgen zijn
Dit is gewoon een clownsmondquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'je mag de vorm wat corrigeren'
Is niet de eerste keer dat ze het zo doet hoor, doet ze al een tijdjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'je mag de vorm wat corrigeren'
onzen bruiloftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BGTes het volgende:
Mijn ma trouwde op een dinsdag met 15 man in de zaal, daarna een barbecue met 150 stuks vlees per soort en fusten vol met bier, lijken wassen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die kan ik zo maken wss
Met bb's voorraad
ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bij een enorme negerfamilie was en dat alle diamanden uit mijn verlovingsring vielen en dat alle negers mijn diamanden gingen stelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ookVooral als ik vaak lees hoe de bruidjes nachtmerries hebben over hun dag
als dat hun enige zorgen zijn; wat een relaxt leventje heb je dan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bij een enorme negerfamilie was en dat alle diamanden uit mijn verlovingsring vielen en dat alle negers mijn diamanden gingen stelen
Ja, I know... ik erger me er ook al langer aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ze het zo doet hoor, doet ze al een tijdje
[..]
ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bij een enorme negerfamilie was en dat alle diamanden uit mijn verlovingsring vielen en dat alle negers mijn diamanden gingen stelen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, I know... ik erger me er ook al langer aan
Jij hebt racisten-dromenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Medestanderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, I know... ik erger me er ook al langer aan
Jongeuh; volgens mij was er 1 iemand die je tegensprakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt racisten-dromen
[..]
Medestander(heb het hier al eens eerder gezegd, toen kreeg ik zoveel onbegrip
![]()
![]()
*kraskras*
[..]
Toch was het traumatischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; volgens mij was er 1 iemand die je tegensprak
Ik vind het er ook niet uitzien namelijk ;maar heb er toen niks over gezegd omdat ik het gezeur beu was
Goeden duren ring danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zaten ineens wel 98 diamanden in ipv 5
EN IK WIL ER OVER KLAGEN OP HET TROUWFORUM MAAR DAT MAG NIET WANT IK GA HEUL NIET TROUWENquote:
Een heel doosje mesjes dan maar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN IK WIL ER OVER KLAGEN OP HET TROUWFORUM MAAR DAT MAG NIET WANT IK GA HEUL NIET TROUWEN![]()
![]()
![]()
![]()
ALLES ZIT TEGEN!![]()
![]()
Mijn reddende engel!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een heel doosje mesjes dan maar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN IK WIL ER OVER KLAGEN OP HET TROUWFORUM MAAR DAT MAG NIET WANT IK GA HEUL NIET TROUWEN![]()
![]()
![]()
![]()
ALLES ZIT TEGEN!![]()
![]()
You are very much welcomequote:
Godsamme heyquote:Hallo iedereen, Aangezien wij pas trouwen op 4/05/2013 kan ik precies niet zo veel meer doen nu. Zaal,kerk en dj liggen vast. Jammer dat alles nu wat stil ligt, of zijn er nog zaken die ik ondertussen al kan doen? Groetjes
quote:vandaag had ik plots een geweldig idee :-)!!
Mijn vriend was om te lachen tegen iemand aan het vertellen dat hij zou trouwen in een hemd zoals JM pfaff met reclame op de kraag. en plots bedacht ik: wat als we nu eens de tafels naar een bedrijf noemen en op elke tafel het logo van dat bedrijf en wat het doet. dus bijvoorbeeld mensen die aan de tafel estee lauder zitten, andere mensen aan de tafel kaneka, ... (allemaal bedrijven in de buurt) en dan vragen wij die bedrijven om te sponsoren en hetgene wie het meeste sponsort krijgt de eretafel :-) !! zo maakt ge misschien nog winst op u eigen trouw :-) !!
ik zou m'n goesting ook verliezenquote:hej bruidjs..
Iedereen moet nu opeens weer lastig beginnen te doen met die laatste 3 weken in het vooruitzicht..
mijn nonkel heeft al een jaar op voorhand gezegd dat hij zal rijden met ik en mijn pa en nu opeens heeft hij geen goesting meer om mee te gaan naar het stadhuis en naar de kerk enzo.. tgggg nu moet ik kijken of hij echt geen goesting meer heeft en anders moet ik nog iemand anders gaan zoeken die tijd genoeg heeft om ons de hele dag te volgen..
dan beginnen de meisjes lastig te doen die moeten lezen in de kerk ze vinden het TEVEEL ??? voor die 3 tekstjes..
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik zou m'n goesting ook verliezen
Joa, en dan zo allemaal gadgets van die bedrijven einz!1!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit klinkt als iets dat ik had kunnen verzinnen
[..]
Ik ook, damnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik zou m'n goesting ook verliezen
Je wilt niet weten hoe gierig Belgen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa, en dan zo allemaal gadgets van die bedrijven einz!1!
Dat een Belg zoiets verzint hey, het is nogal Hollands gedacht
quote:Zoals de titel al zegt: nog 200 dagen!!! :-d En we komen van +/- 750 dagen dus het gaat vooruit!! ;-) Groetjes van een happy bruidje! Evelien
Volgens mij is ze gewoon bezetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
http://beautykoning.com/2(...)s-cynthia/#more-5724
Hall0n, ik trek mijn wenkbrauwen heel hoog op voor elke foto, zodat het lijkt alsof ik heel veel ruimte bij mijn ogen heb
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
Hall0n, ik trek mijn wenkbrauwen heel hoog op voor elke foto, zodat het lijkt alsof ik heel veel ruimte bij mijn ogen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Meer dan freaking 2 jaar!! Dafuqquote:
't is genau een realdollquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Bij deze foto doet mijn gezicht zelfs pijn; wat een neplach
Hoezo, heul natuurlijk toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
http://beautykoning.com/2(...)tines-day/#more-5582
volgens mij heeft ze gewoon zo'n kapkop die ze volsmeert.... je kan toch onmogelijk op elke foto dezelfden kop trekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
http://beautykoning.com/2(...)tines-day/#more-5582
Zij kan hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze gewoon zo'n kapkop die ze volsmeert.... je kan toch onmogelijk op elke foto dezelfden kop trekken
Goeden smiley-impressiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:45 schreef BGTes het volgende:
{ : D
Hoofd kwartslag draaien voor het beste resultaat
Oh echt, it's killing me! Ik kijk ongeveer zoals deze twee smileys, maar dan tegelijkertijd:quote:
3.14quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
lin, wat heb jij gehaald voor PIE vorig jaar?
quote:uitnodiging, maar niet uitgenodigd
hey
nu kome ze bij mij ook af van we zouden graag informatief een uitnodiging naar een aantal mensen sturen, maar deze worden voor niets uitgenodigd, deze mogen natuurlijk wel naar de kerk komen als ze dat wensen. heeft iemand dit ook al gedaan. ideetjes voor de tekst zijn welkom.
bedankt
en die rimpels die ze daarbij op haar voorhoofd krijgt.....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
Da kun je zelf ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Enige wat ik tof vind aan de site is de planning die er op staat en de teller die aftelt tot mijn trouwdag
Nog 66 dagen 12uur 24 minuten .. seconden![]()
Een 7quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
lin, wat heb jij gehaald voor PIE vorig jaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt, it's killing me! Ik kijk ongeveer zoals deze twee smileys, maar dan tegelijkertijd:![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da kun je zelf ook
[ afbeelding ]
I will not be your victim !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen wil ik op mijn nog niet nader te bepalen bruiloft
Dafuqquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:56 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen wil ik op mijn nog niet nader te bepalen bruiloft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het houdt niet op![]()
Serieus?quote:Hey bruidjes,
ik ben begonnen aan de dagplanning en heb dus ff jullie mening nodig of ditallemaal haalbaar is.
6u00: opstaan
7u00: kapper
8u00: make up
8u30: kleed aantrekken
9u15: aankomst familie
9u30: aankomst verloofde
10u15: vertrek gemeentehuis
10u30: dienst gemeentehuis
11u00: viering in de kerk
12u00: buitenkomst dienst
13u00: aankomst feestzaal
13u30: eten
14u45: foto tuin feestzaal
15u30: fotos locatie
18u00 aankomst gasten diner
21u00: aankomst gasten dansfeest
22u00: dessertenbuffet
22u30: openingsdans
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrokquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik schrok ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het houdt niet op![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Vind jou planning toch leuker/beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zat meer aan zoiets te denken voor mezelf.
8:30 wekker
8:40 snooze
8:50 snooze
9:00 opstaan
9:10 koffie
9:20 koffie
9:30 poepen
10:00 make-uppen
10:30 jurk aan
11:00 koffie
11:30 koffie
12:00 opgehaald worden
12:30 lunch met familie
14:30 vertrekken naar gemeentehuis
15:00 trouwen
15:30 vertrekken naar feestzaal
16:00 koffie. Oh, en taartEn champagne want 4 UUR!!!
16:30 handjens schudden
17:30 kanen
19:30 dansen!
05:30 dronken in bed rollen
Is dit haalbaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Goeden planningquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus?
Is dit haalbaar?
Ik zou het toch net anders doen:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus?
Is dit haalbaar?
wil je geen fotos?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus?
Is dit haalbaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]PahahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Foto's doen we wel tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
wil je geen fotos?![]()
haar schema is misschien wel een beetje krapjes (en neurotisch)maar ze heeft wel kerk en
gemeente
(serieus overal op ingaan)
ook een goeien!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het toch net anders doen:
11:00 Wekker
11:30 koffie, poepen, ontbijt
12:00 opgehaald worden, onderweg makeup en haar doen
12:30 lunch met familie, wijn drinken
14:55 KUT WE MOETEN ALLANG NAAR HET GEMEENTEHUIS
15:30 Volgende koppel uitlachen, zeggen dat ze een lilleken jurk heeft, zodat je zeker weet dat jouw huwelijk mooier is dan het hunne![]()
14:45 vertrekken naar feestzaal
16:00 koffie. Oh, en taartEn champagne want 4 UUR!!! Bier en bitterballen
16:30 handjens schuddenTieten knijpen
17:30 kanen, bier
19:30 dansen, bier!
[..]Dafuq!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]je mag niet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
[..]Ik moest hardop lollerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
it's the map in my mind that sends me on my way.
SPOILER: spoiler hunger gamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen drankorgiefestijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:12 schreef Lindytje het volgende:
Eventuele dagplanning:
11.30: opstaan
12.00: bietje eten en roken zo en fok checken
13.00: make-uppen (mijn haar doe ik de avond tevoren wel steil maken al
14.00: nog meer roken
14.30: Naar gemeentehuis
15.00: trouwen
16.00: bier/wijn/baco drinken
17.30: ergens heen waar we kunnen eten
18.00: eten
21.00: natafelen met bier/wijn/baco
0.00: lekker weer een slaapje doen
Lijkt me een mooien planning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hangt af van kapster en visagiste ook![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Jawel, gewoon vanaf 16.00u zo veel zuipen als je kan tijdens het eten en bij het natafelenquote:
Picsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn haar is bruin geworden door the hair doctor van lush
Heb je het wel uitgespoeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Nooooeezzzzzzzquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn (serieuze) planning ongeveer:Ik zou voor mij 45 min rekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hangt af van kapster en visagiste ook![]()
![]()
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je het wel uitgespoeld
Reken dat je ook 20min hebt tijdens kapsel maken he... Of heb je dan alsnog 45min nodig? Want dan pas ik dat ook zo aanquote:
oh, dat kan èchtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan toch make-uppen terwijl de kapster bezig is
Hoe voelt dat nou, ineens een ziel?quote:
Ohja, dan kan het wel denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Reken dat je ook 20min hebt tijdens kapsel maken he... Of heb je dan alsnog 45min nodig? Want dan pas ik dat ook zo aan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
priem, busreis duurt 2,5 uur? Amai!
Nee, dat gaat niet. Niet als de kapster aan priems hoofd staat te friemelen...quote:
Die heb ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, ineens een ziel?
En er staat ontmoeting om 9u45; maar ik heb echt maar 5min nodig om te zeiken en jurk aan te trekken en eigenlijke ontmoeting zal ook maar 5 min zijn; dus er is wel spelingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, dan kan het wel denk ik
Dan kunnen de ogen al een stuk tijdens het haar.. en dan daarna foundation enzo.. nee, dat moet wel lukken
Zit loos moment van 20min bij kapster wanneer mijn krullen er in worden gezetquote:
Komt goed chickiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En er staat ontmoeting om 9u45; maar ik heb echt maar 5min nodig om te zeiken en jurk aan te trekken en eigenlijke ontmoeting zal ook maar 5 min zijn; dus er is wel speling![]()
Ik dacht alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En er staat ontmoeting om 9u45; maar ik heb echt maar 5min nodig om te zeiken en jurk aan te trekken en eigenlijke ontmoeting zal ook maar 5 min zijn; dus er is wel speling![]()
mongolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Van Eindhoven naar Brugge ongeveer
Reken maar uit dus
Hij komt, hij komt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
21-02 2012
Bezorger is met pakje onderweg
Hier met die doos!!!
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hij komt, hij komt!
Straks vind jij dat ene helemaal niet leuk, zit ik jou blij te maken met niks
Ben je er voor jezelf wel uit wat je wil?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:23 schreef BGTes het volgende:
Vanavond naarom te praten. Ik ga zorgen dat ik er fucking sexy uitzie, met flink veel inkijk, zodat hij pijn aan zijn ballen krijgt
Ik wil het niet uitmaken.. maar ik wil hem wel laten denken dat ik dat doe zodat hij een flinke optater krijgt zeg maar. Hem flink door het stof laten gaan. Dat hij me niet for granted neemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben je er voor jezelf wel uit wat je wil?
Ja, en dan zegt hij straks als jij hem laat denken dat je niet verder wil: oké, dan niet... en dan???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik wil het niet uitmaken.. maar ik wil hem wel laten denken dat ik dat doe zodat hij een flinke optater krijgt zeg maar. Hem flink door het stof laten gaan. Dat hij me niet for granted neemt.
Maar dan denk ik weer:
En die LAKJDALSDA kuthoer dan?
+datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
je mot boos op hem zijn, niet op die meid!
Whaaaatquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
je mot boos op hem zijn, niet op die meid!
Ja, datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
Ik ben het wel met Lindy eens. Ga geen stomme spelletjes spelen, dat is nergens voor nodig. Als je een fatsoenlijke relatie hebt kun je ook gewoon tegen hem zeggen dat hij meer moeite voor je moet doen ipv dat gemanipuleer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
en eenwant die kun je ook vast wel gebruiken
O ja dat snap ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
@priem, ik zou gewoon geen 2,5 uur van mijn trouwdag in een bus willen doorbrengen, maar da's persoonlijk
Wat Trix zegt!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef Incantrix het volgende:
Hollands binnen!
BT, moeilijk hoor, maar eerlijkheid werkt denk ik het beste.. Als hij echt om je geeft zou het hem véél meer straffen als je hem uitlegt hoe zeer dit je kwetst en schaadt als wanneer je de jaloerse bitch zou gaan uithangen. Ik herken je verhaal meissie, mijn eerste 3 vriendjes zijn ook allemaal vreemdgegaan en hebben me gedumpt voor een ander en het is echt fucking moeilijk je kwetsbare kant te laten zien nu hij je net zoveel verdriet heeft gedaan, maar als hij niet weet hoe je je écht voelt zal hij nooit weten wat hij precies gedaan heeft en dat hij daarin volwassener moet worden
Bwhehehehe, oepsiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ben het ook wel met de andere dames eens BGTes, hoe moeilijk het ook is.
Krijg net een SMS van KLPD, kennelijk heeft mijn telefoon net 112 gebeld in de lift
ik eis een livecam!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, ik mis nog SHJN up to date houden in je planning. Ik zeg elke twee uur 5 minuten
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoor gesnurk van de bank komen, maar weet niet of het nouis of Sien die daar bovenop ligt
Jambers!quote:
Of allebeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik hoor gesnurk van de bank komen, maar weet niet of het nouis of Sien die daar bovenop ligt
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan doen ze aan synchroonsnurken
Ebayquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
Trix, had jij TD-hollands of ebay-hollands?
Oh, kakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alleen een andere verkoper denk ik, de mijnese heb ik los besteld (maar wel een paar dagen later als jullie volgens mij)..
En jij maar met dat doosje dicht onder je arm gillen "NEE MAN DAT ZIJN MIJN HUWELIJKSJARRATELS JA??!?"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Hier is TD binnen gekomen !! Maar aangezien de collega's meteen schreeuwden van OMG NIET WEER NAGELLAK; durf ik het doosje niet meer open te doen![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
PahahahahNou wellicht dat Lin 's morgen een fotooken met haar telefoon kan maken om hier te plaatsen
Speciaal voor jullie dan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jij maar met dat doosje dicht onder je arm gillen "NEE MAN DAT ZIJN MIJN HUWELIJKSJARRATELS JA??!?"
They said I can be anything; so on my wedding day I want to be a curtainquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
They said I can be anything; so on my wedding day I want to be a curtain
Of het is per ongeluk de jurk van Priemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel tricky he, straks post ik zoiets van omg hoe lelijk en dan is dat iemands droomjurk
Of mijn jurk en dan lach ik en maak ik er grapjes over HAHAHAH....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel tricky he, straks post ik zoiets van omg hoe lelijk en dan is dat iemands droomjurk
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Of het is per ongeluk de jurk van Priem
GMTAquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of mijn jurk en dan lach ik en maak ik er grapjes over HAHAHAH....![]()
[..]
![]()
Pofmouwtjes galorequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
mwa, ik vind niet snel iets ècht lelijk...
In de eighties en nineties daarentegen hadden ze bijna alleen maar lillijken jurken
Die is eng kan de voorkant niet goed opmakenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
jaaaaaaaaaaa http://allesvoorjehuwelijk.nl/ringenkussen-voor-hond-p-2611.html
Samson komt de ringen brengen !!!!!1!!! en dan onderweg moet ie stoppen om dat ding van zich af te krabben en weg zijn onze ringen
Wel mooien extra kleding erbij heur!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
jaaaaaaaaaaa http://allesvoorjehuwelijk.nl/ringenkussen-voor-hond-p-2611.html
Samson komt de ringen brengen !!!!!1!!! en dan onderweg moet ie stoppen om dat ding van zich af te krabben en weg zijn onze ringen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel mooien extra kleding erbij heur!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel mooien extra kleding erbij heur!
[ afbeelding ]
Ah!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:31 schreef BGTes het volgende:
Lindy; ik was dus zo enthousiast over de liner
Een wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontdek ook nu pas het fenomeen "enveloppendoos"
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
En wat zijn sommigen lilik!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn god, dat is iets echtsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jullie gingen toch bedragen omroepen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Bij ons wordt deze door de zaal geleverdNog iets wat wij niet moeten regelen
Goffer !!! *noteert*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar jullie gingen toch bedragen omroepen?Kun je de centjes meteen in je BH stoppen
Gewoon een paypal-account openenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar jullie gingen toch bedragen omroepen?Kun je de centjes meteen in je BH stoppen
Mijn gelliner was net op en ik wilde deze dus kopen als vervangerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah!!
Ik minder
Ik heb al een zwarte gelliner, meerdere zwarte oogpotloden en nog meer eyeliners in het zwart... Als ze nou een ander kleurtje hadden gedaan, was ik blij geweest
Ohmyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een fraaie doos waar mensen hun enveloppe met geld in mogen keilen
Oh, ja, dan is het wel ideaal iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn gelliner was net op en ik wilde deze dus kopen als vervanger
Nouja de bedragen kunnen best oplopen; en waar ga je die anders doen? Je zou je verwonderen hoe vaak geld wordt gestolen op een bruiloftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohmy
Damn, dat er over al zulke dingen na is gedacht
Lege enveloppen in de doos doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
geld jatten op een bruiloft, wat een armoe
Datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
geld jatten op een bruiloft, wat een armoe
Maar je zet toch wel een afzender op de vlop?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lege enveloppen in de doos doen![]()
nee jongeuh, want als Pietje een tientje meer geeft vinden ze hem lieverquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je zet toch wel een afzender op de vlop?
Anders weet het paar toch niet van wie ze wat hebben gekregen?
Of werkt dat niet zo?
Oh, echt ja? Dus je behoort een blanco vlop in die bus te doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee jongeuh, want als Pietje een tientje meer geeft vinden ze hem liever
ik geef meestal 50 euro.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en: hoeveel geld geef je een bruidspaar dan??
Oké! Ik zou zelf ook aan zoiets denken....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef meestal 50 euro.
Maar er zijn mensen die dat zuunig vinden, "want je eet en drinkt toch ook de hele dag op hun kosten???"
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Nee man. Normaal zet je er uiteraard gewoon je naam op of stop je er een kaartje bij. En in NL is dat heel normaal en doet iedereen dat ook
In België wordt dat dus niet altijd gedaan; waardoor je dan niet weet waar het vandaan komtZoals bij mijn broer dus.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef meestal 50 euro.
Maar er zijn mensen die dat zuunig vinden, "want je eet en drinkt toch ook de hele dag op hun kosten???"
Zeer net bedragquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef meestal 50 euro.
Vergeleken met wat wij in enveloppes tegenkwamen is dat nog best gul hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geef meestal 50 euro.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook eens een bruiloft meegemaakt waar je drie drankbonnetjes kreeg bij binnenkomst.
Hmm zal maar niet zeggen hoeveel wij aan onze broer hebben gegeven danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geloof dat ik blij moet zijn met weinig bruiloften in mijn omgeving![]()
Ik krijg ook een beetje jeuk van de geld-cadeautjes en het minimum wat daar aan vast zit...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook eens een bruiloft meegemaakt waar je drie drankbonnetjes kreeg bij binnenkomst.
het ligt er maar net aan wat je zelf te besteden hebt toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg ook een beetje jeuk van de geld-cadeautjes en het minimum wat daar aan vast zit...
Wij hebben allemaal cadeau's gevraagd (in allerlei prijsklassen) maar uiteindelijk kwam meer als de helft met een enveloppe met geld aan. Nouja, whatever, uiteindelijk moesten we een nieuwe tv kopen omdat de van onze vriendengroep gekregen Wii niet op onze tv kon want die was te oud en had geen AV-standquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar ik het meest van onder de indruk was was eigenlijk dat iedereen daar gewoon zat, in die zaal, op het tijdstip waarop wij hadden gevraagd of ze erbij wilden zijn. Meer dan 100 man had gewoon een vrije dag opgenomen, mooie kleren aangetrokken en een langere of kortere reis afgelegd om daar te zijn voor óns!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan wat je zelf te besteden hebt toch?
Ik reken voor een verjaardag van een goede vriend / vriendin ongeveer 25 euro als kado.
Gaan ze trouwen, krijgen ze eenmalig het dubbele. Maar niemand zal je afstraffen als je iets minder geeft. (behalve misschien bruidzilla)
quote:Uw gasten zullen zich groovy voelen wanneer zij deze design glazen onderzetters met vredesteken design ontvangen.
Jongeuh; 50 euro is echt al heel netjes hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ga ook geen honderden euro's geven....
ben al geld zat kwijt aan kleding, vervoer en vrijgezellen als er iemand trouwt.
vinnik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar ik het meest van onder de indruk was was eigenlijk dat iedereen daar gewoon zat, in die zaal, op het tijdstip waarop wij hadden gevraagd of ze erbij wilden zijn. Meer dan 100 man had gewoon een vrije dag opgenomen, mooie kleren aangetrokken en een langere of kortere reis afgelegd om daar te zijn voor óns!
Ik ben dan ook jankend door de trouwzaal gelopen omdat ik daar zó van onder de indruk was..
Dus cadeau's, ja.. Best leukMaar dát moment was één van de bijzonderste van mijn leven
Precies dat !!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waar ik het meest van onder de indruk was was eigenlijk dat iedereen daar gewoon zat, in die zaal, op het tijdstip waarop wij hadden gevraagd of ze erbij wilden zijn. Meer dan 100 man had gewoon een vrije dag opgenomen, mooie kleren aangetrokken en een langere of kortere reis afgelegd om daar te zijn voor óns!
Ik ben dan ook jankend door de trouwzaal gelopen omdat ik daar zó van onder de indruk was..
Dus cadeau's, ja.. Best leukMaar dát moment was één van de bijzonderste van mijn leven
Is toch ook mooi?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb altijd mijn manieren gevonden om met weinig geld toch wat leuks voor elkaar te krijgen.
Kijk, toen mijn ouders zoveel jaar getrouwd waren hadden we ze een weekend weg kunnen geven ofzo... Maar dat paste niet in mijn budget. Dus hebben we een compleet fotoboek gemaakt van hun hele huwelijk. Oude foto's bij hun gejat en gescanned, hele boek in elkaar gezet. Heel veel werk, fractie van het geld, hele blijde ouders
wanne goeiekopert!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
Bij mijn tante was de enveloppedoos jullie swapdoos
herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef Incantrix het volgende:
Werkze!
En ik ga écht even iets anders doen ook, anders heb ik weer een hele dag alleen maar zitten kloten op de laptop
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Vormgeving én tekt
Had tekst doorgegeven en daarna nog een mail achteraan omdat ik iets was vergeten in de tekst.
Daarna uitlijning bij gezet en een photoshop die ik zelf had gemaakt zodat het duidelijk was waar de tekst moet komen te staan; maar ze zijn dus maar van mijn 1ste mail uit gegaan zie ik
Ik heb alle vertrouwen in mijn Linniepinnieminiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef megamandy het volgende:
Trouwens, van die schema's van DE dag. Die trekken allemaal een half uurtje uit voor make-up.
Ok nu ben ik als ik ga werken ook niet langer dan 5-10 minuten bezig, maar voor mijn trouwdag zou ik alles zo perfect willen, ik zou niet genoeg hebben aan een half uur denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mijn Linniepinnieminie
Bwhehehe, kutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in mijn Linniepinnieminie
Dat geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
wijtrouwen.comquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
wat was trouwens die link van het trouwforum
Ligt ook meer aan mijn perfectionismequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb aan een half uur echt wel zat voor perfecte make-up. Gewoon een paar keer oefenen
ik heb nog steeds geen zere voeten
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ligt ook meer aan mijn perfectionismeKan beter iemand inhuren om een perfecte eyeliner te krijgen
En yay voor je voetenWelke heb je aan?
Ik geloof dat ik 21 april al iets anders te doen heb......quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
Linnnnieeeeeepieeniieeeepoetchipoepiedoeppoebliewoopsie
mooiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
begint nu wel te komen trouwens
Gelukkig trouw ik op 28 aprilquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 21 april al iets anders te doen heb......
Da's mooi, want ze trouwt pas de 28equote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 21 april al iets anders te doen heb......
Ohja, kutquote:
Kutfaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Tranen lolllll....![]()
Linniepieniepoetchie toch![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |