Wat jij vindt, moet je naar de politie brengenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef CSSO het volgende:
[..]
flikker toch op, josti. ik vind dat wijf gewoon vies.
Ik heb dat al gehoord, maar via skype niet via walkietalkiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, ik zou mijn lul door 50mtr gebroken glas slepen alleen om jou te horen ruften door een walkie-talkie
Vertel... was het wat je ervan verwacht had?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat al gehoord, maar via skype niet via walkietalkie![]()
![]()
Mij serieus nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef Knaller het volgende:
[..]
Vertel... was het wat je ervan verwacht had?
bohhhquote:
het klonk als een vuvuzelaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef Knaller het volgende:
[..]
Vertel... was het wat je ervan verwacht had?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechter klacht.
Ook al is Michaela niet de mooiste, wij moeten eens leren om achter onze landgenoten te staan, ook in mindere tijden. Die afzeikcultuur moet eens stoppen.
Zet hem op Michaela![]()
laat me raden: jij zit op je zolderkamertje en je moeder heeft je net een kopje thee gebrachtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef CSSO het volgende:
[..]dit wijf zal gewoon nooit een groot toernooi winnen.
nee... laat me raden: jij bent een grote kutkneus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
laat me raden: jij zit op je zolderkamertje en je moeder heeft je net een kopje thee gebracht
ik vind Michaela leuker dan 'dat wijf' in jouw avatar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef CSSO het volgende:
[..]
nee... laat me raden: jij bent een grote kutkneus.
hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind Michaela leuker dan 'dat wijf' in jouw avatar.
Ik vind dat maar een enge gast..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
We moeten gewoon Novak Djokovic nationaliseren, hebben we veel meer aan als die Douglas!
Djokovic fucking baas van allesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
We moeten gewoon Novak Djokovic nationaliseren, hebben we veel meer aan als die Douglas!
Dat wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Sportex het volgende:
Sowieso vrouwensportenTweederangs amateurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |