quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
ping pong
ik doe jai alai
[ afbeelding ]
dat is een soort van squash maar dan met meer mensen en ipv slaan swing je met zo'n ding.quote:
Oja sick manquote:
Er was al tot de conclusie gekomen dat dat waarschijnlijk de drijfveer was ja.quote:
Haar vriend kijk graag naar haarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er was al tot de conclusie gekomen dat dat waarschijnlijk de drijfveer was ja.
ze is ook nog eens viesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef Confetti het volgende:
Krajicek is het schoolvoorbeeld van een lui verwend wijf. Zo kom je dus niet aan de top.
Kijk 1 pagina terug, en trek je conclusie nog eens....quote:
flikker toch op, josti. ik vind dat wijf gewoon vies.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk 1 pagina terug, en trek je conclusie nog eens....
Ow wacht, je bent natuurlijk aan standaard FOK!er met een iq van 150, een model als vriendin, en een geslachtsdeel van 23+cm.
Niks mis met viesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef CSSO het volgende:
[..]
flikker toch op, josti. ik vind dat wijf gewoon vies.
Die 23+ cm is de diameter neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk 1 pagina terug, en trek je conclusie nog eens....
Ow wacht, je bent natuurlijk aan standaard FOK!er met een iq van 150, een model als vriendin, en een geslachtsdeel van 23+cm.
echt he, ik zou mijn lul door 50mtr gebroken glas slepen alleen om jou te horen ruften door een walkie-talkiequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, ik zou mijn lul door 50mtr gebroken glas slepen alleen om jou te horen ruften door een walkie-talkie
Dat was toch aan Dita von Teese besteed?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, ik zou mijn lul door 50mtr gebroken glas slepen alleen om jou te horen ruften door een walkie-talkie
ja, maar dat was 100mtrquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was toch aan Dita von Teese besteed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |