quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ga jij eens in haar plaats tennissen dan, kunnen we lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
wel een knap gezichtje in elk geval.quote:
TS doet niet alsof ze kan tennissen, dus dit is een domme opmerking.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet niet of ze met greenpeace 1,3 miljoen dollar binnenharkt...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:59 schreef starla het volgende:
Pfff...wat een antitalent is dat ook. Lees ik weer op NOS: 'krajicek simpel langs blabla'.
Het volgende bericht is natuurlijk weer: 'krajicek kansloos tegen blablabla'. Hoogste resultaat ooit behaald was al weer 5 jaar geleden, kwartfinaletje op het maagdelijk gras van Wimbledon.
Misschien moet ze gewoon maar abonnementen verkopen op straat voor GreenPeace ofzo, leuk koppie heeft ze daar wel voor. Maar tennissen...
Zij is toch ook al 30 ofzo ? Arantxa Rus niet te vergeten he !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
Ook wel heel typisch gezeik. De beste tennisster die we hebben afzeiken dat ze niet goed genoeg is![]()
Als je van de sport houdt kan je beter nog een beetje trots zijn dat we tenminste nog iemand hebben die blijft vechten.
Motiveren inplaats van afzeiken.
Ze is net 23. En Rus is niet goed genoeg voor de top.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zij is toch ook al 30 ofzo ? Arantxa Rus niet te vergeten he !
Zie het nu, dan heb ik me goed vergist ook in Arantxa, dacht dat zij nog maar 18 ofzo was. Maargoed wel talenten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze is net 23. En Rus is niet goed genoeg voor de top.
Van je humor moet je het ook niet hebben in je leven he TS.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:59 schreef starla het volgende:
Misschien moet ze gewoon maar abonnementen verkopen op straat voor GreenPeace ofzo, leuk koppie heeft ze daar wel voor.
TS voelt zich door Michaela geïntimideerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een sneer uit de pan zomaar uit het niets? waarom?
pff vrouwen en jaloezie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TS voelt zich door Michaela geïntimideerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |