Ik krijg zo een goed beeld van je. Volgens mij ben je een beetje zo:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS begint:
Robert de Niro of Al Pacino
Gangster of Mafia
Thriller of Horror film
Arnold Schwarzenegger of Sylvester Stallone
Communisme of Kapitalisme
Links of Rechts
Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Op je 30e sterven als een belangrijk persoon die nog lang herinnerd zal worden, of op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Zuid-Korea of Noord-Korea
Basisschool directeur of Professor aan hoge universiteit
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Conflicten aangaan of Conflicten vermijden
Alleen beantwoorden indien bovenstaande vragenlijst het nog niet duidelijk maakt:
Bang voor de dood of Bang om écht te leven
Je hebt het niet helemaal goed overgenomenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
Robert de Niro of Al Pacino]/b]
Gangster [b]of[/b] [b]Mafia
Thriller of Horror film
Communisme of Kapitalisme (maar dan wel vanuit het grondpricipe)
Links [/b[][b]of[/b] Rechts
[b] Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Op je 30e sterven als een belangrijk persoon die nog lang herinnerd zal worden, of op je 90e in rijkdom (maar niet zo belangrijk, gewoon een rijk iemand)
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Rommeltje. Opnieuw.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
Robert de Niro of Al Pacino]/b]
Gangster [b]of[/b] [b]Mafia
Thriller of Horror film
Communisme of Kapitalisme (maar dan wel vanuit het grondpricipe)
Links [/b[][b]of[/b] Rechts
[b] Op je 70e sterven in rijkdom of op je 100e in armoede
Werknemer of Werkgever
Amerika of Rusland
Israël of Iran
Regisseur of Acteur
Officier of Soldaat
Seks of Geld
Koning of President
Oorlogsfilms of Westerns
Je mag niets veranderen, dat is vals spelen!quote:
de jouwe ziet er ook niet uitquote:
maar das tong, zijn werk is het maken van zulken lijstjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
de jouwe ziet er ook niet uit
die van tong zijn veel prettiger in te vullen
Ja, bedankt. Ik ben een zeer gewaardeerd lid hier. Zonder mij zou er hier elke dag een zombie apocalypse plaats vinden, ik schrik die bitches af. Dus ja, ik red elke nacht FOK!, een beetje meer waardering is nodig vind ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:14 schreef Glesse het volgende:
Nee dit gaat hem niet worden hier maar toch bedankt voor de moeite computerprobleem want jij probeert er tenminste een beetje Schwung in te houden hierzo...
Dat weet ik wel. Ik lurk hier meer als dat je zou denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik ben een zeer gewaardeerd lid hier. Zonder mij zou er hier elke dag een zombie apocalypse plaats vinden, ik schrik die bitches af. Dus ja, ik red elke nacht FOK!, een beetje meer waardering is nodig vind ik.
Maar krijg ik nie
Wat heeft lelijkheid nou met vrienden te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:17 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik lurk hier meer als dat je zou denken![]()
Maar tegenwoordig, sinds 2:30 vannacht, ben ik niet meer het verlegen muurbloempje met een natte plek in mijn broek dat ik ooit was.
Mijn commentaar was ook niet vervelend bedoeld want ik moet hier vrienden maken omdat dat in de echte leven toch niet lukt en nooit gaat lukken gezien mijn leleikhijd.
Want ik waardeer qualiteitstopics in de nachtelijke uren.
Deze Mannetjen ken ik van de internetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:22 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lieve computerprobleem, ben je er vannacht weer? want dan wil ik wel een goede nachtbagger. Niet zo een als vannacht waar ik zelf alleen maar aan meedoe. maar een nachtbagger die epische ende tof wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat heeft lelijkheid nou met vrienden te maken
Als je echt zo lelijk bent, zoek je toch gewoon lelijke vrienden?
Maar ja, veel vrienden hebben is overschat. Liever een aantal erg goede vrienden waar je op kunt vertrouwen, dan achtienhonderdvijfenzeventig (1875) hyves/facebook vrienden.
Maar gewoon reageren hier, ik ben 's nachts meestal online. Weet niet eens waarom, ben een nachtmens denk ik.
Maar ik hoor de vogeltjes al fluiten, dus het zombie gevaar is weg.
Ey vriend, als we zo gaan beginnen dan kun je het wel vergeten om vrienden te worden met mij!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:25 schreef Glesse het volgende:
[..]
Deze Mannetjen ken ik van de internet
Maar ik wil niet meer foeteren op een plek waar wanden en vloeren samenkomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ey vriend, als we zo gaan beginnen dan kun je het wel vergeten om vrienden te worden met mij!
'Deze Mannetjen', noem jij deze eindbaas een 'Deze Mannetjen van de internet'?
Je weet niet wie dat is? Indien je echt niet weet wie die eindbaas is:
- Ga in foetushouding in een hoekje liggen, met je duim in je mond, en zeg tegen jezelf dat je heel diep moet schamen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik praat nie meer met jou je wee nie wie die man is je ben nie garpig hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:28 schreef Glesse het volgende:
[..]
Maar ik wil niet meer foeteren op een plek waar wanden en vloeren samenkomen.
Ik wil ook een moordmachine zijn, een met scherpe tanden en een He-man tattoeage.
Shit ik heb het verpoepert. En nu?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik praat nie meer met jou je wee nie wie die man is je ben nie garpig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
in een hoekje in foetushouding liggen met 1 duim in je mond en tegen jezelf zeggen dat je je heel diep moet schamen voor je schaampraktijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 05:30 schreef Glesse het volgende:
[..]
Shit ik heb het verpoepert. En nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |