Nee, dat is ook raar. Hoewel jij ws de enige bent die hem kan aanspreken op zijn gedrag tov zijn vriendin?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Mss het volgende:
Verliefdheid klinkt als een heel logische reactie, maar hij is gewoon met een ander meisje aan een toekomst aan het werken. Misschien dat hij die vriendin van mij als een leuk verzetje ziet, maar dat is toch geen reden om mij compleet te negeren?
Ja dat snap ik, hoef ik ook niet te weten hoor. Just sayingquote:Op maandag 20 februari 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een lang verhaal, en ik ga niet over haar situatie uitweiden hier. Maar het is behoorlijk drama daar.
Slaap lekker toekomstig bruidjon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het niet mijn zaak. Ik weet niet wat hij met zijn vriendin heeft afgesproken, en wat hij met mijn vriendin wil gaan doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, dat is ook raar. Hoewel jij ws de enige bent die hem kan aanspreken op zijn gedrag tov zijn vriendin?
I never ever ever like or have liked hugsquote:
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik dan gewoon tweede keus.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
En balen Mss! Misschien als je het even wat tijd geeft? Tis nu nog heel nieuw voor ze natuurlijk, een nieuwe vriendschap.. Als ze wat meer eraan gewend zijn en wat minder te bespreken hebben is er vast snel weer tijd voor jou
trusten kusjekroel endezoquote:
Wat was je autistenscore?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
I never ever ever like or have liked hugs
bwhehe
Je bent eerste keus! Jij was er het eerstquote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik dan gewoon tweede keus.
Kom je naar de meet?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
I never ever ever like or have liked hugs
bwhehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |