Nee, dat is ook raar. Hoewel jij ws de enige bent die hem kan aanspreken op zijn gedrag tov zijn vriendin?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:18 schreef Mss het volgende:
Verliefdheid klinkt als een heel logische reactie, maar hij is gewoon met een ander meisje aan een toekomst aan het werken. Misschien dat hij die vriendin van mij als een leuk verzetje ziet, maar dat is toch geen reden om mij compleet te negeren?
Ja dat snap ik, hoef ik ook niet te weten hoor. Just sayingquote:Op maandag 20 februari 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een lang verhaal, en ik ga niet over haar situatie uitweiden hier. Maar het is behoorlijk drama daar.
Slaap lekker toekomstig bruidjon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het niet mijn zaak. Ik weet niet wat hij met zijn vriendin heeft afgesproken, en wat hij met mijn vriendin wil gaan doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, dat is ook raar. Hoewel jij ws de enige bent die hem kan aanspreken op zijn gedrag tov zijn vriendin?
I never ever ever like or have liked hugsquote:
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik dan gewoon tweede keus.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
En balen Mss! Misschien als je het even wat tijd geeft? Tis nu nog heel nieuw voor ze natuurlijk, een nieuwe vriendschap.. Als ze wat meer eraan gewend zijn en wat minder te bespreken hebben is er vast snel weer tijd voor jou
trusten kusjekroel endezoquote:
Wat was je autistenscore?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
I never ever ever like or have liked hugs
bwhehe
Je bent eerste keus! Jij was er het eerstquote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik dan gewoon tweede keus.
Kom je naar de meet?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
I never ever ever like or have liked hugs
bwhehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
UWV?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Diconnected het volgende:
Meh, buikpijn van de stress en spanning
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom je naar de meet?
Daar wordt niet geknuffeld, alleen tieten geknepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Wat is er dan mopjen? Volgens mij heb ik wat gemist? Of heb je morgen dat gesprek met de shrink?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Diconnected het volgende:
Meh, buikpijn van de stress en spanning
Nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Mss het volgende:
Maar hij is zeker weten niet verliefd op mij. Als je mekaar vijf jaar lang dagelijks spreekt zou je dat wel doorhebben.
Ik word altijd giftig van dat soort reacties, al weet ik dat het een grapjon isquote:
Dat doet mijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Knuffelen om lekker warm te wordenDaarna weer opbokken
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom je naar de meet?
Whahah would love toSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Nee, ik bedoel meer dat dat de reden zķu kunnen zijn van het negeren.. Als hij iets met je vriendin van plan zou zijn ben jij waarschijnlijk de enige die hem erop aan zou kunnen spreken en als je vermoed dat iemand wel eens iets zou kunnen gaan zeggen dat heel erg niet in je straatje past, zeker van iemand wiens woorden je waarschijnlijk ook nog eens erg raken, is het dan misschien niet makkelijker om dat uit de weg te gaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het niet mijn zaak. Ik weet niet wat hij met zijn vriendin heeft afgesproken, en wat hij met mijn vriendin wil gaan doen.
Feit is dat het een hele complexe relatie is, en hij het toch keer op keer met haar probeert omdat hij zoveel om haar geeft. Daarom kan ik dat niet helemaal rijmen met verliefd zijn op mijn vriendin. En al helemaal niet met het negeren van mij, omdat ik diegene ben met wie hij dat soort dingen júist bespreekt.
You're toxic I'm slipping underquote:Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik word altijd giftig van dat soort reacties, al weet ik dat het een grapjon is, maar mensen die conclusies trekken zonder na te denken
Je hoeft natuurlijk geen mongool te zijn om niet van aanrakingen te houden
Autisten zijn geen mongolenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik word altijd giftig van dat soort reacties, al weet ik dat het een grapjon is, maar mensen die conclusies trekken zonder na te denken
Ditquote:Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doet mijn![]()
Zijn koude poten aan mij opwarmen, daarna moet ik oppleuren want ik ben een kacheltje
Zullen we dan luchthuggen?quote:
En je hoeft geen mongool te zijn om autist te zijn lieverdquote:Op maandag 20 februari 2012 23:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik bedoelde mongool niet in relatie met het eerder geschreven autistquote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Autisten zijn geen mongolen
Ik hou niet van aanraking met willekeurige mensen, maar met speciale is het fijn
Ja misschien wel, maar toch vind ik het raar. Aan de ene kant wil ik hem misschien wel aanspreken, maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat dat de reden zķu kunnen zijn van het negeren.. Als hij iets met je vriendin van plan zou zijn ben jij waarschijnlijk de enige die hem erop aan zou kunnen spreken en als je vermoed dat iemand wel eens iets zou kunnen gaan zeggen dat heel erg niet in je straatje past, zeker van iemand wiens woorden je waarschijnlijk ook nog eens erg raken, is het dan misschien niet makkelijker om dat uit de weg te gaan?
Dan is het helemaal niet relevant hoe jij daarin staat, dan gaat het vooral om hoe hij dénkt dat jij daarin staat..
+1quote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WORD GEBRUIKT DOOR NICKO ZIJN KOUDE VOETEN![]()
![]()
Haha ik begreep het welquote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik bedoelde mongool niet in relatie met het eerder geschreven autist
Jaaa met 3 van die zoenen die in de lucht eindigenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zullen we dan luchthuggen?![]()
![]()
Strange I iz
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaaa met 3 van die zoenen die in de lucht eindigen
Zomerquote:
Huilen omdat ik er niet benquote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet een lijstje maken![]()
1. Cinnamonchallenge met Lindy
2. Luchthuggen met P-A
3. I'M FORGETTING SOMETHING
Tuurlijk, is het ook.. Ik zeg ook niet dat het niet raar is, maar wel dat mensen soms zo erg dingen niet willen horen dat ze hele rare sprongen maken. En het is maar een theorie, ws zit ik er mijlenver naastquote:Op maandag 20 februari 2012 23:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar toch vind ik het raar. Aan de ene kant wil ik hem misschien wel aanspreken, maar ik weet ook niet wat ik moet zeggen.
Net zoals Jenna Marbles omdat haar bodem niet in de pan past? Huuuuuuuuuuuuuuuu Huuuuuuuuuuuu Huuuuuuuuuuquote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huilen omdat ik er niet ben
Fixedquote:Op maandag 20 februari 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet een lijstje maken![]()
1. Cinnamonchallenge met Lindy
2. Luchthuggen met P-A
3. Eat aaaaall the NOMS!!
Goeden fixquote:
And now we panic. heeuuuuu heeuuuuuquote:Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zoals Jenna Marbles omdat haar bodem niet in de pan past? Huuuuuuuuuuuuuuuu Huuuuuuuuuuuu Huuuuuuuuuu
BE NICE!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
And now we panic. heeuuuuu heeuuuuu
Wat neem je mee danquote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BE NICE!
Anders krijg je niks van mijn overheerlijke noms
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef Mss het volgende:
Maar hij is zeker weten niet verliefd op mij. Als je mekaar vijf jaar lang dagelijks spreekt zou je dat wel doorhebben.
Zeg ik nog lekkor niet. Dat word een verassing. Ik kan wel alvast vertellen dat er hemelslicht uit mijn tupperwaredoosch komt zodra ik hem open en halelujagezangquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben mijn leven op dit moment gewoon zo ontzettend zat dat ik niet meer weet waar ik het moet zoekenVanochtend ook bij m'n diabetesverpleegkundige ontzettend zitten huilen omdat ik dus gewoon niet meer weet hoe ik alles moet doen... Er is gewoon een thunderstorm bezig in m'n hoofd en ik word er gek van
ga dus over 2 weken ofzo bij de maatschappelijk werker praten en dan ook waarschijnlijk bij de psycholoog omdat ik gewoon nu zoveel angsten heb en zoveel andere shit
En ik kreeg een liefdesverklaring van m'n beste vriend toen ik het uitmaakte met m'n vorige vriendje voor m'n huidige vriend. Wist echt niet wat ik er mee aan moest..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeik heb een jongen leuk gevonden vanaf de brugklas en dat heb ik verteld toen ik in de 5e zat. Hij wist van niets, maar hij wilde toen niets met mij. Toen ben ik echt ziek geweest
![]()
Daarna in de 6e (voor hem, ik ben toen overgegaan naar havo) vond hij mij toch leuk en toen heb ik hem afgewezen omdat ik onze vriendschap niet meer kwijt wilde / niet meer zo gekwetst wilde worden. Nu zijn we goede vrienden, heb hem afgelopen zomer verteld dat ik hem al vanaf de brugklas leuk had gevonden en hij heeft dat nooit geweten.
Dus het kan best dat dit nooit opgemerkt is
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeg ik nog lekkor niet. Dat word een verassing. Ik kan wel alvast vertellen dat er hemelslicht uit mijn tupperwaredoosch komt zodra ik hem open en halelujagezang
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
MUHAHA.. MUHAHAHA.. MUHAHHAHAHAHHA NIEUWSGIERIGE SPEES IS NIEUWSGIERIG!
He wijffie toch wat klotequote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben mijn leven op dit moment gewoon zo ontzettend zat dat ik niet meer weet waar ik het moet zoekenVanochtend ook bij m'n diabetesverpleegkundige ontzettend zitten huilen omdat ik dus gewoon niet meer weet hoe ik alles moet doen... Er is gewoon een thunderstorm bezig in m'n hoofd en ik word er gek van
ga dus over 2 weken ofzo bij de maatschappelijk werker praten en dan ook waarschijnlijk bij de psycholoog omdat ik gewoon nu zoveel angsten heb en zoveel andere shit
Nu gaat Spees krassen dankzij jouquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu gaat Spees krassen dankzij jou
I leave a markquote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu gaat Spees krassen dankzij jou
quote:
Trusten *luchtkus doet*quote:
Ik weet eigenlijk eerlijk gezegd heul niet wie jij bentquote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik weer.Ging snel Be Pool lakken. Ik ben er nog niet over uit of ik 'm leuk vind.
Maybe in the sunlight!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik weer.Ging snel Be Pool lakken. Ik ben er nog niet over uit of ik 'm leuk vind.
Het zal ook beter voor je zijn als je echt hulp krijgt en iemand hebt waar je gewoon mee kan praten zonder meteen een oordeel te krijgen of regimes waar je je aan moet houdenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het idee dat ik moet kotsen.
Ik ben een vlaag.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk eerlijk gezegd heul niet wie jij bent![]()
Way ahwad of you therequote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het idee dat ik moet kotsen.
me neitherquote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk eerlijk gezegd heul niet wie jij bent![]()
Klopt. Laten we het maar hopen dan!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maybe in the sunlight!Heb ik ook met zoveel lakjes hoor, denk ik savonds 'meh' en dan overdag
Wat is je cupmaat?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een vlaag.Ik post om de x tijd mn nagels. Maar ik wilde hier eens koekeloeren.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En ik kreeg een liefdesverklaring van m'n beste vriend toen ik het uitmaakte met m'n vorige vriendje voor m'n huidige vriend. Wist echt niet wat ik er mee aan moest..
Best wel jaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Liefde is eigenlijk gewoon heel erg kut
Behalve als je iemand hebt
Goeie welkoms vraag.quote:
Nicequote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goeie welkoms vraag.![]()
Grote C, kleine D. Ligt aan de bh verkoper.
Als je het maar niet tegelijk doetquote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik ga proberen te pitten chix, of nog even kotsen.. Mijn lijf heeft nog geen beslissing genomen![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik ga proberen te pitten chix, of nog even kotsen.. Mijn lijf heeft nog geen beslissing genomen![]()
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Voor nuquote:
Ik ga gewoon slapen met mijn hoofd over de rand en de emmer eronderquote:Op maandag 20 februari 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk doet![]()
![]()
Ik hoor die stemmen ook gewoon in mijn achterhoofd als ik die plaatjes ziequote:
Spannend. Mijn SHJN SC doping.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor nu![]()
Autistenscore komt later wel
Eerst kotsen! Want als je eenmaal ligt te slapen en je moet dan als verrassingsaanval je nest uit om te kotsen..is geen pretje!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Bommm bommmm, zure bommm!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leven is een zure bommmmmm
Ja, ik zat té veel in KLB SC. Ben inmiddels afgekickt zonder schuimbekken en heb mijn sociale leven weer opgepakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wolvendagen, jij post toch veel in ONZ of KLB? Daar ken ik je volgens mij van. Althans kennenDaar zag ik je wel eens
Bwhehehe een leven srsly?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zat té veel in KLB SC. Ben inmiddels afgekickt zonder schuimbekken en heb mijn sociale leven weer opgepakt.
Slaap lekker liefjonquote:Op maandag 20 februari 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga afsluiten, roken, sapje opdrinken, hopelijk ook nog kosten en daarna even lezen en dan slapen. Hopelijk tot een uur of 10.
Trusten maisjes
needz!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
Die naamplaatjes ook bij Pittige Tijden
Ik heb de dvd-box
Ik zie trouwens nu die foto in het SHJN topic, maar ik denk dat die Orly in je hand ook niet echt meehelptquote:
Not quite huh.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu die foto in het SHJN topic, maar ik denk dat die Orly in je hand ook niet echt meehelpt
Ja die is zeker prettyquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not quite huh.Wilde mn tipjes spongen met die maar heb het niet gedaan en toen dacht ik ah fijn flesje voor de foto.
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga afsluiten, roken, sapje opdrinken, hopelijk ook nog kosten en daarna even lezen en dan slapen. Hopelijk tot een uur of 10.
Trusten maisjes
Wow, ingewikkelde zinquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
AH!
Ein-de-lijk is dat irritante pluisje uit mijn sjaal uit mijn oog. Wat een verlichting.
Oooh, irritant is dat he!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
AH!
Ein-de-lijk is dat irritante pluisje uit mijn sjaal uit mijn oog. Wat een verlichting.
quote:
Bitchslapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, irritant is dat he!
Over ogen gesproken, ik heb ruzie met de kat gehad.Zat hem een beetje te klieren, en meestal doet hij dan niet zoveel, behalve proberen weg te komen. Nu sloeg hij me opeens in m'n gezicht, en raakte dus mijn oog. Daar schrok ik gigantisch van, dus toen pakte ik hem vrij hard aan. En nu heb ik een rode streep over m'n pols lopen.
Slaapzequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Even kijken of je nog bij de les bent
Whie! Bijna 10.000 posts
Is that a ghappy or sad moment?![]()
Nu slapen![]()
Whut. Zo lang zit jij heel nog niet op Fok!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Even kijken of je nog bij de les bent
Whie! Bijna 10.000 posts
Is that a ghappy or sad moment?![]()
Nu slapen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook slapen maar ik heb pittige tijden ontdekt op youtube
Slaapze alvastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
De FransBauerKabouterBuster![]()
Ok, ik ga nog even buiten stuiteren met hont en dan kijken of ik in slaap kan komen![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tijd voor slaap! Morgen een dagje Amsterdam.
Truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar weer eens poging tot slapen doen![]()
Goedemorgen alvast voor wie er na mij gaat posten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Heel bizar whehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet naast mijn collega van net geen 1.60
nee gatverdamme smerig wijfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Gut wat zijn er veel mensen ziek zeg. M'n facebook staat er vol van en ook veel zieke kinderen op de BSO.. Beterschap aan iedereen die het nodig heeft
En SQ, te laat als in viesbah? Snel weer naar huis op de stelten?
Ik ging net even in al mijn onschuld op buienradar kijken en zelfs daar lipglans-ads![]()
Hey, kan gebeuren, we're all humans herequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gatverdamme smerig wijf
Ik lollerde
selectief lezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, kan gebeuren, we're all humans here
Maar zin nog een keer gelezen, je bent te laat op het werk omdat je zo lang op den troon gezeten hebt! (ik las dus vanmorgen al een uur gezeten en nu te laat om te troon te halen)
ik ben echt een vergeetachtige kutaapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Slecht verhaal, SQ! Ennuhm, had je nog voor me gekeken? Niet dat ik vandaag nog bij de sephora of whatever kom, magoe![]()
En terwijl ik typ zie ik geel, roze, paars, blauw, groen, oranje..
Mopjen, je hebt het tegen míj he? Miss dubbele-afspraken-is-my-middle-namequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt een vergeetachtige kutaap
Spank mij!![]()
x
pehehe, het is een dertigplus ziektequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mopjen, je hebt het tegen míj he? Miss dubbele-afspraken-is-my-middle-namesrsly, het geevnie
Maar dat spanken he?![]()
We worden ouwe mottenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe, het is een dertigplus ziekte![]()
Spanken mag, wel op de weke delen gerne
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
schaar heeft in de databank staan dat Trix 31 is maar dat is heul een hoax
Bier is het zeik van den Duivel!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:16 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
1 dag carnavallen: +1.7 kilo![]()
Beterschap trix en kip!!
Hier ligt ook een zieke thuis op de bank... En ze moet eigenlijk vanavond om 19u de bus in om met school op wintersport te gaan....Op deze manier gaat dat niet lukken...
Ja, echt!! Geen bier meer voor mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bier is het zeik van den Duivel!
En ahw! Arm Liesje! Heeft ze het zwaar te pakken??
Zal ik doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Awwww LiesWens haar maar beterschap
Ik had het vorige week... 3 a 4 dagen duurt het ongeveer
![]()
oeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt!! Geen bier meer voor mij
Ja... ze ligt te rillen onder een dekentje op de bank, wordt misselijk van mijn heerlijk gemaakte kopje thee en is al minstens 10x naar den porseleinen troon geweest
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:23 schreef Lindytje het volgende:
'Je krijgt beterschap van Priemke!'
- *stilte* Euj *stilte*Ik denk dat ze er blij mee is
Nee, ik vrees er ook voor.....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeidat ziet er niet goed uit voor de wintersport
beterschap voor dr!
quote:ik ben op zoek naar een fotograaf in (of in de omgeving van) amsterdam... ik heb een heel vet idee voor een shoot... met extreem velle kleurtjes.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Quote van een modellen-fotografen-FB-groep waar ik in zit:
[..]
Had jij ook buikgriep dan? Ik dacht gewone griepquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Awwww LiesWens haar maar beterschap
Ik had het vorige week... 3 a 4 dagen duurt het ongeveer
![]()
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
schaar heeft in de databank staan dat Trix 31 is maar dat is heul een hoax
vel rosenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Quote van een modellen-fotografen-FB-groep waar ik in zit:
[..]
och, ik zie hier ook regelmatig "fotograven" voorbij komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:32 schreef Lindytje het volgende:
Er zijn dus echt mensen die dat zeggen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, ik zie hier ook regelmatig "fotograven" voorbij komen
Ben even aan het kijken hoe ik dat leuk kan doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef Loqi het volgende:
Heu, schaar! Mag ik in het bloglijstje als gastblogger bij Debs?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:23 schreef Lindytje het volgende:
'Je krijgt beterschap van Priemke!'
- *stilte* Euj *stilte*Ik denk dat ze er blij mee is
Eerste dag was het vooral voortdurend rennen geblazenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had jij ook buikgriep dan? Ik dacht gewone griep
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben even aan het kijken hoe ik dat leuk kan doen
Ja, dat!!! Tssss....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Iedereen weet toch dat het 'fotograafs' is?
Is dat het trouwtopic van Fok of bestaat hier een apart forum voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
En te grappig... Ik zit weer op het trouwforum wat te kijkenvan de 10 posts die ik heb gelezen zijn er 9 waar hysterische wijven bezig zijn
"omg mijn nicht heeft net gezegd dat ze ook gaat trouwen en een maand eerder dan ons !!!! Nu wil ik alles van haar weten zodat ik ze kan overtreffen!!!"
Ok het wordt er niet letterlijk zo gezet; maar zo komt het wel over.
Belgen![]()
![]()
Feesten en elkaar moeten overtreffenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
En te grappig... Ik zit weer op het trouwforum wat te kijkenvan de 10 posts die ik heb gelezen zijn er 9 waar hysterische wijven bezig zijn
"omg mijn nicht heeft net gezegd dat ze ook gaat trouwen en een maand eerder dan ons !!!! Nu wil ik alles van haar weten zodat ik ze kan overtreffen!!!"
Belgen![]()
![]()
O nee een compleet apart forumquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat het trouwtopic van Fok of bestaat hier een apart forum voor?
bridezilla atack! niet alleen bij belgen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Belgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Iedereen weet toch dat het 'fotograafs' is?
En ze zet er dan nog bij dat ze nooit echt close is geweest met haar nicht; maar dat ze nu probeert uit te vissen hoe ze het doet.. Maar dat de nicht niks los laat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Feesten en elkaar moeten overtreffen![]()
Ik snap dat nooit!
LINK!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee een compleet apart forumVond het wel handig voor informatie; maar de meesten zijn zo'n bridezilla's dat ik hun posts alleen maar '
' kan lezen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Belgen Bruidzilla's![]()
![]()
fotograaferingen!!quote:
wijtrouwen.com; alleen kan je geen antwoorden lezen als je niet geregistreerd bentquote:
net als van die drachtige vrouwen foraquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee een compleet apart forumVond het wel handig voor informatie; maar de meesten zijn zo'n bridezilla's dat ik hun posts alleen maar '
' kan lezen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wijtrouwen.com; alleen kan je geen antwoorden lezen als je niet geregistreerd bent
oh, maar ik mag me nu registrerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wijtrouwen.com; alleen kan je geen antwoorden lezen als je niet geregistreerd bent
Als daar een jongen werkt die Coen heet, moet je hem even de groeten doen van Tessaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
door al dat gepoep ben ik wel mijn appel ende grapefruit vergeten
Gelukkig Appie to go op het terrein
quote:in een vorige post heb ik al een keertje uitgelegd dat ik niet zo happy was dat mijn nicht plots aankondigde dat ze ook ging trouwen en dat nog VOOR mij. ik heb het een tijdje naast mij neergelegd maar nu komt haar huwelijk dichterbij en beginnen zo de eerste echte dingetjes te komen.
Zo is ze gisteren aan alle tantes en nonkels persoonlijk de uitnodiging komen afgeven. Wat in mijn ogen zoveel betekent als dat ik niet anders dan hetzelfde kan doen anders zou ik grof overkomen. Ik zeg niet dat ik het niet wil doen, maar ik wil graag de keuze gehad hebben.
Een ander ding waar ik ook mee zit is dat zij geen receptie doet en iedereen voor een diner en avondfeest uitnodigt. Nu dat kunnen zij sowieso niet, plus ik wou ook alleen maar een dichte kern uitnodigen voor het diner en dan de rest allemaal voor het avondfeest. Mijn ma is daar een beetje tegen en nu wordt haar argument dus nog eens gevoed door het feit dat mijn nicht dat dus ook niet doet :-s
argh ik word er gek van, gewoon GEK. En ik kan gewoon niet helpen van te vergelijken. Ik heb al geprobeerd met haar wat closer te worden zodat ik ook wat meer inzicht krijg in wat zei gaat doen met haar huwelijk maar ik krijg bijna geen reactie terug en ze is heel afstandelijk :-(
Ik lees maar gewoon mee.. Af en toe post ik eens een normaal antwoord op een normale post; of als ik echt iets wil weten of tips wil.. maar de meeste posts zijn echt.. najaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar ik mag me nu registreren
Niet dat ik dat doe, want dan ben ik binnen een halve dag aan het rellen wss
quote:
you know you want toquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar ik mag me nu registreren
Niet dat ik dat doe, want dan ben ik binnen een halve dag aan het rellen wss
jeuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
Wacht; de post.
Als titel 'natuurlijk' competitie gevoel
(hier moest ik al om lolleren)
[..]
WAT EEN GROOT PROBLEEM!quote:Hallo bruidjes, ik zou even jullie mening willen weten, en vooral advies vragen... Laatst reed ik voorbij de bruidswinkel, en wat zag ik?? Mijn jurk die in de etalage hangt! Ik ben speciaal nog eens blokje om gereden om zeker te zijn, en ja! Ik kan daar echt niet mee lachen.... Nu is het weer nog niet zo fameus, maar wat als de zon écht begint te schijnen? Dan kan dat toch verkleuren? En al 't stof dat er kan opvallen? Ik heb al naar de winkel gebeld om te vragen of het mijn jurk was, en ze verzekerden van niet, maar het was een uniek stuk! Dat model met die kleur etc. was uniek in België zeiden ze. Dus ze gaan er dan toch geen 2 van besteld hebben? Ik voel me echt ambetant nu, en weet echt niet wat ik moet doen. Ze kunnen natuurlijk altijd zeggen wat ze willen.
]
Exactlyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt de reacties niet eens echt nodig om lol te doen
[..]
WAT EEN GROOT PROBLEEM!
teeheequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT EEN GROOT PROBLEEM!
sowieso, geloven dat jouw jurk uniek is in een heel landquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT EEN GROOT PROBLEEM!
Meesten zijn ook echt belgen daar. Merk je ook doordat velen posten dat het feest cadeau wordt gedaan door beide oudersquote:
En het weer is niet fameusquote:
WUT?quote:Nu zit ik een beetje vast met de tafel indeling:
we hadden eerst in gedachten om de gasten een naamkaartje te geven met hun naam , tafel nummer
en een titel van een liedje op.
En als deze werd afgespeeld zoude ze naar hun tafel kunnen gaan.
Dus belgië = gelijk aan Amerika qua trouwen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meesten zijn ook echt belgen daar. Merk je ook doordat velen posten dat het feest cadeau wordt gedaan door beide ouders
Waardoor ze dus stressen over kleine kutdingen zoals de juiste vel rozen kleur bloemen of whatever
quote:
quote:
quote:Dag Collega-bruidjes,
Zoals de titel zegt zouden we graag de tafels aan gasten toewijzen via titels van films. We geven alle gasten bij de aankost op het avondfeest dan een zogenaamd 'filmticketje' waarop de aanduiding van de zaal staat (wat refereert naar de tafel waar ze aan dienen te zitten) en de vermelding van de film die ze zogezegd gaan kijken. Op de tafel staat dan een zogenaamd plot van de film. Het is de bedoeling dat we aan de hand van de filmtitels of de inhoud van de film, ons leven vertellen. Bv. From Paris with love verwijst dan naar het feit dat we elkaar in Parijs leren kennen hebben.
Ouwe manier van trouwen hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus belgië = gelijk aan Amerika qua trouwen?
mygawd
Omgquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze is hier niet eens uniek in, het kan nog veel gekker![]()
[..]
Er zit iets heeeeeel moois inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whooo, de mijne komt ook vandaag als het goed is
Well thanks for sharing!quote:Ik wil toch even graag meedelen dat wij wel in de kerk trouwen!! Wij geloven beide in God, ookal zijn er de laatste tijd zo schandalen geweest rond de kerk... Ik dank God nog iedere avond dat wij elkaar zijn tegen gekomen en vind dat wij op zijn minst dan in Zijn huis met Zijn zegen elkaar het ja-woord moeten geven.
Misschien geloof jij niet in God, maar God gelooft wel nog in jou!!
OMG!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze is hier niet eens uniek in, het kan nog veel gekker![]()
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Well thanks for sharing!
Tevens goed topic 14.gif
Wat fijn, dat god nog in mij gelooftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Well thanks for sharing!
Tevens goed topic 14.gif
dm meeeeeeeequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef BGTes het volgende:
Ik wil het vertellen maar ik wil het niet verpesten
uh ja, fijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Well thanks for sharing!
Tevens goed topic 14.gif
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ik wil het weten!!! Nee, toch niet, ja, toch wel!! Nee... jaaa!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef BGTes het volgende:
Ik wil het vertellen maar ik wil het niet verpesten
Serieus, ik kan begrijpen dat als je zelf zwanger wil worden dat het een beetje steekt als het een ander wel lukt.quote:Toch even mijn gevoelens delen. Mijn beste vriendin en getuige is zwanger. Ik ben superblij voor haar, maar tegelijk ben ik wat teleurgesteld, ik had gehoopt ongeveer rond dezelfde periode zwanger te worden(als moeder natuur het toeliet)en ik heb ook schrik dat ze zich anders gaat gedragen nu bij mijn vrijgezellen en trouw. Ze is een supervriendin en op huwelijken was het onze gewoonte een beetje tipsy te worden en de sterren van de hemel te dansen. En ook een heel klein beetje omdat ik nu de spotlights moet delen...Maar mijn grootste gevoel is uiteraard blijdschap voor haar!
Goeien bridezilla'squote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg een beetje kots in mijn mond van die trouwhetzes
Want als je op vrijdag trouwt komt er niemand?quote:Hallo,
Groot dilemma!!! We hebben eindelijk een zaal gekozen, maar er zijn geen zaterdagen meer vrij in september-oktober 2012.
Dus ofwel voor een vrijdag gaan in september 2012
ofwel mei 2013 (en ik wil zo lang niet wachten...)
Wat zijn de ervaringen met trouwen op een vrijdag? Een lege kerk lijkt mij ook maar niets....
Ja ook iets relevants voor dit topic, maar het is absoluut niet mijn kleur. En een fullsize iets nogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil het weten!!! Nee, toch niet, ja, toch wel!! Nee... jaaa!!!
DAMN!
Dat ze die doos snel brengen
En zitten er meer mooie dingen in dan alleen die ene?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, ik kan begrijpen dat als je zelf zwanger wil worden dat het een beetje steekt als het een ander wel lukt.
Maar je druk maken omdat ze nu niet dronken kan worden op je bruiloft
Spannendquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ook iets relevants voor dit topic, maar het is absoluut niet mijn kleur. En een fullsize iets nogen twee kleine dingen waar ik niets aan heb
MAAR!
Hij was de 13 euro waard voor mij
In België is dat niet zo gewoon. Maar het komt nu wel meer opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want als je op vrijdag trouwt komt er niemand?
Werkt dat zo?
Ohnoes!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, ik kan begrijpen dat als je zelf zwanger wil worden dat het een beetje steekt als het een ander wel lukt.
Maar je druk maken omdat ze nu niet dronken kan worden op je bruiloft
Nee, want dan gaat iedereen gewoon werken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want als je op vrijdag trouwt komt er niemand?
Werkt dat zo?
Jongeuh; ik heb al vrij gevraagdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel fijn dat ik nu weet dat er niemand komt als je op vrijdag trouwt, dit gaat ons zeker veel geld besparen. Dankuwel wijtrouwen.com!
Ik ben altijd vrij op vrijdagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel fijn dat ik nu weet dat er niemand komt als je op vrijdag trouwt, dit gaat ons zeker veel geld besparen. Dankuwel wijtrouwen.com!
Wij trouwden op een donderdagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wij op woensdag nog rustigerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij trouwden op een donderdagKun je nagaan hoe rustig het bij ons was!
Jepquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, extra fust bestellen voor den podten
GEEN HOND JONGEH!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij trouwden op een donderdagKun je nagaan hoe rustig het bij ons was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |