Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is sowieso verboden..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
Thuis of van hetzelfde IP klikken brengt je CPC ook flink omlaag.
Ik zou zeggen 99.9% pakkans. Het is zonde van je adsense account, dus vooral niet doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Hoe groot is de kans dat je hiermee gepakt wordt:
Je hebt een lijst met 1000 proxies.
Je maakt een script die die 1000 proxies jou site 1x per dag laat bezoeken.
Van die 1000 hits laat je 1% klikken op je ads.
Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Niet dat ik van plan ben zoiets te doen, ben gewoon benieuwd hoe Google dit aanpakt.
Ik kan me voorstellen dat je een dergelijk project niet doet met een website in een niche waar de CPC 20 cent is maar eerder richting de 2 euro.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en dan heb je een cpc van 20 cent en pak je 2 euro
Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
nee man, t wordt tijd voor een geupdate brief in de opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een pakkans van een goede 95% zeker. Zonde van je tijd, het eerste wat ik leerde was dat google absoluut niet achterlijk is als het gaat om dit soort praktijken.
Als de ip-adressen van die proxy's nog nooit op een andere website met adsense is geweest valt het ook op. Google heeft zo enorm veel informatie (ook van andere websites), dat ze dat soort dingen makkelijk kunnen opsporen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Waar baseren jullie de 95% en 99.9% op? Onderbuik gevoelens? Ervaring?
Er zit dan toch altijd een patroon in het klikgedrag? Hoe wilde je dat omzeilen? Oftewel: onmogelijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef YazooW het volgende:
Het is Google. Daarnaast ken ik legio mensen met een Adsense ban om variėrende redenen. Is er ook maar een verdenking dan blokkeren ze je Adsense en moet je hemel en aarde bewegen om je account weer terug te krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef xaban06 het volgende:
Allemaal geen antwoord op mijn vraag. Natuurlijk is er een kans dat Google het (snel) door zal hebben, misschien is de kans zelfs groot, dat weet ik niet. Het ging mij meer om cijfertjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is geen ijzersterk plan en we hebben het wel over Google he, die heeft echt zo gigantisch veel informatie. Die hebben hier echt wel aan gedacht.
Wat Geo4kant ook al zegt, je kan de ING ook niet oplichten dmv valse betalingen oid. te doen, je kan google ook niet makkelijk een poot uit draaien.
Nee, aangezien het ook niet bekend is hoeveel fraudeurs er niet worden gepakt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die kan niemand toch geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |