quote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef Rebbedebje het volgende:
MJ opdracht!
Ik wil ook
La Toya daarentegen hoef ik niet te ontmoeten
quote:
Lisa heeft in Celebrity Rehab gezeten.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom verwar ik Liza met degene die bij Dr Phil was voor de meth verslaving, dat is dus niet dezelfde
Ik begin Liza ook steeds leuker te vinden en Bianca heeft het voor zichzelf verpest door niet in dat bad te gaan zitten. Wat een diva-gedrag. Stom van haar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef ato het volgende:
Alexandria en Angelea lelijk?
Ik vind Liza wel steeds leuker worden, wat een trut is die Bianca ook zeg.
Hoe kan je je eigen glazen zo ingooien??
Ik vind Domenique ook een mooie meid en als top model overkomen..
a.s zondag HH om 6 uurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb al 2 uitzendingen gemist omdat ik het was vergeten.Je kunt die van vorige week zeker nergens meer (gratis) terugkijken?
na de finale opnames had ze op haar twitter of facebook gepost dat ze had gewonnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is er met angelea dat ze gediskwalificeerd is?
Had ze eigenlijk ook gewonnen dan in eerste instantie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
na de finale opnames had ze op haar twitter of facebook gepost dat ze had gewonnen
ik denk het welquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had ze eigenlijk ook gewonnen dan in eerste instantie?
Heb dit hele seizoen een tijdje terug al online gezien trouwens
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
bump a.s maandag komt cycle 16 , amerikanen vs britten
zaterdag of zondag wordt het herhaald denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Nog herhaling op bv zaterdag neem ik aan?
Gezien ik het uiteraard weer niet kan zien op maandag
hoi lekker dingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef ato het volgende:
De Amerikaanse meiden krijgen alles wel beter en vrouwelijker.
Komop zeg Eltohn John, John Lennon vs een pocahontas en madonna?
quote:
Nee, ik vind het ook tot nu toe ook niet echt geweldig. Het is een modellenwedstrijd en geen landencompetitie...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef ato het volgende:
Ik weet niet of ik de formule leuk vind, Amerika tegen de britten..
Ik vond het helemaal niet spannend. Wat een zooi. Denk niet dat ik verder kijk. Over smaak valt (niet) te twistenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is wat Tyra het liefst wil. Hoe meer chaos hoe spannender het voor tv wordt.
hallo patatje van mequote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef ato het volgende:
Louis is de boze maar wel de mooiste denk ik..
Ik zal ook bang van die ene vrouw worden die PR manager wat een kenau zeg..
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef ato het volgende:
Het is maar goed dat ze weg gaat..
Jammer zij was ook weer de mooiste (de mooisten vliegen er uit)
quote:
Die Louise heeft alleen haar gezicht mee die vanwege de haarstijl en waardoor ze dus erg op onderstaand voormalig topmodel van weleer lijkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef ato het volgende:
Louis is de boze maar wel de mooiste denk ik..
Ik zal ook bang van die ene vrouw worden die PR manager wat een kenau zeg..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |