Ja, ze was wel slim, maar tevens dom om steeds weer te proberen de controle te houden. Dat waren ze natuurlijk zat en dus kon ze gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef ato het volgende:
Hahahaha en ik vond Alexandria weer leuk, tuurlijk een bitch maar een slimme..
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar toch...Molly?quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef ato het volgende:
Nou laat Molly winnen dan maar, hopenlijk heeft zij nog vriendelijkheidscursussen gevolgd.
Of dat hannah ons gaat verrassen met spetterende foto's en catwalks.
Maar please geen enge Brittany (mijn gevoel zegt dat zij het wel wordt blegh..)
Ik vind zowel Molly als Brittany erg goed, denk dat Hannah niet opgewassen is tegen de gemene dingetjes in de modewereld.quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef ato het volgende:
Ja Molly dan Lavenderr. wie hoop jij dat er wint?
Volgens mij vind jij Brittany niet zo leukquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef ato het volgende:
Ik hoop Hannah nu...hmmm
Met molly kan ik ook leven..
Maar ik vond het hannah wel meest gegund. Finale gaat dus zeker tussen Brit heks en Molly zuurpruim ..
Ze komt van een trailerpark, dus een sterk overlevingsinstinct en waarschijnlijk een ingebouwd gevoel van zich steeds te moeten waarmaken. Beide dingen kunnen haar helpen maar ook tegen haar werken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef ato het volgende:
Ik haat haar sorry, misschien kan ik ndat niets over haar zeggen. en kan in werkelijkheid een hardstikke leuke meid zijn.
Maar op tv: Ik vind haar zo in een slachtofferrol zitten, alles is slecht behalve haarzelf. Zij gaat over lijken heb ik he gevoel, zo'n meisje dat ik vroeger al wilde slaan.. :-)
Ann vond ik verschrikkelijk. Een bezemsteel heeft nog meer charme.quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef ato het volgende:
Nee ik vind haar niet leuk en zeg ik het nog zo netjes (erg he).
Ik vond de winnares van verleden jaar ook niet zo anti phatie als bij Brit..
Omdat ik probeer te kijken naar wie het meest geschikt is, en ik denk dat Brit en Molly wel geschikt zijn, maar dat Brit téveel bezig is met zich inleven terwijl het bij Molly vanzelf lijkt te gaan. En Hannah? Tja, die is zo overemotioneel, denk niet dat die het zou trekken allemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef ato het volgende:
Waarom? Al die vrouwen zijn op hannah na vreselijk?
Daarom vond ik Alex nog wel leuk , maar ik merk dat ik meer een zwak heb voor Molly. Maar die heeft heel wat te incaseren hoor. Leven is niet makkelijk..
Ik ook!quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef ato het volgende:
hahahahah ik geloof dat ik Molly leuk ga vinden!
Ja, toch Brittany. Vind wel dat ze het verdiend heeft hoor, al gunde ik het Molly ook wel. Brittany vind ik een mooier sprekender gezicht hebben.quote:
quote:
hihihihiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen maar....ja duh
Ik heb 1 seizoen gemist dus wel weer eens zin in!quote:
Die moet zijn haar weer zo kort doen als eerstquote:
sowiesoquote:
die kijkcijfersquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
Het zeventiende seizoen van America’s Next Top Model, een heuse ‘all stars’-editie, is maandag met 211.000 kijkers van start gegaan op RTL 5. Daarmee was ze het op een na minst bekeken programma op een top tien-zender om half negen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. In de all stars-editie keren deelneemsters uit eerdere seizoenen van de modellenwedstrijd terug om nog eenmaal een gooi te doen naar de prestigieuze titel America’s Next Top Model.
Bron
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het er wasIk zie het net pas ergens voorbijkomen.
die kijkcijfersquote:Op maandag 8 juli 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
[/sub]
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het er wasIk zie het net pas ergens voorbijkomen.
Die herkende ik eerst echt nietquote:
QFT.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef MissJ het volgende:
als ik zo'n foto zou zien van zo'n vies vretende chick, zou ik dus juist géén trek meer hebben in zo'n hotdog hoor
whehehe daar gaat zijn haar!quote:
Hij is sowiesoquote:
Zij ook nietquote:
Bij dit programma is het nog erger, omdat de kandidates die de eerste keer al te oud waren (voor modellenbegrippen, dan), nu helemáál hoogbejaard zijn opnieuw: voor modellenbegrippen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
Die All-Stars-seizoenen vind ik bij elk programma een misser. ANTM, Project Catwalk, Celebrity Apprentice ... een All-Stars-versie is als een opgewarmde maaltijd. Seen it, done it, got the T-shirt and it doesn't fit anymore.
Ik heb dit seizoen dan ook met een half, ongeïnteresseerd oog op realitytvfan bekeken.
Die komt er, als het goed is zijn de opnames al bezig, maar ondanks dat de Amerikaanse versie het er te dik bovenop legt is de Nederlandse versie ook een grote nepperij. Naast dit hebben ze bij HNTM of voor mij part BNTM (Benelux) nog e.e.a. goed te maken n.a.v. dit laatste debacle.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef female81 het volgende:
Bij dit programma is het nog erger, omdat de kandidates die de eerste keer al te oud waren (voor modellenbegrippen, dan), nu helemáál hoogbejaard zijn opnieuw: voor modellenbegrippen.
In de 'echte' wereld zijn ze zelden ouder dan 18, als ze als model ontdekt worden.
Deze serie kijk ik verder niet, ik vond ANTM sowieso al steeds nepper worden. En dit All Stars-concept wordt me net teveel, zeg maar. De Nederlandse ga ik nog wel volgen, als 'ie komt.
Ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |