Allah bestaat nietquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij zo'n meid kan ik maar 1 ding zeggen:
MASHA'ALLAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid tabarkallah!
Dood cummings op der face! PAH PAH PAAAAH!
Ben je gek ofzo, op zo'n mooie chick kan je niet op z'n gezicht cummenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Daar praat je zo toch niet over, daar moet je de liefde mee bedrijvenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit te ver voor je, Sala?
Wtf, die tat op d'r bilquote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Bij zulke schoonheden moet dat, merken die handel met je DNA!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, op zo'n mooie chick kan je niet op z'n gezicht cummen
Ja man gaat te verquote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
*Hands up*quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
Hand up als je vriendin een squatcat is.
True!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bij zulke schoonheden moet dat, merken die handel met je DNA!
Of niet, want nu word je gepijnigd met het idee dat je geen pussies meer mag grabbenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnevallen.
KLB SC danquote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Nou dit was em dan, mijn laatste post in deze spreid hier je seksualiteit ten toon en doe net alsof je lesbisch bent SC, ik trek t niet meer. Sorry als ik iemand offend zo maar het is nou eenmaal zo
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Nou dit was em dan, mijn laatste post in deze spreid hier je seksualiteit ten toon en doe net alsof je lesbisch bent SC, ik trek t niet meer. Sorry als ik iemand offend zo maar het is nou eenmaal zo
val zelf niet op vrouwen, maar vrouwen kunnen gewoon heel sexy zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
OMG ZO LIEFquote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar laten huilen
Doe niet zo emo.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
hallooo se syn allemala lesbies hoowr, dit s ene open samenlefing waa die dinegn kunnequote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Vind jij dit nog sexy dan chrizje?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |