quote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Anonym1983 het volgende:
Zeikerds in Almere
Je schijnt overal commentaar op te hebben maar waar woon je zelf eigenlijk? pauper
niet haten op Z-Hollandquote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Limburg![]()
Limburg is het nieuwe Holland. Alleen even wachten tot de dijken doorgestoken worden.
Dat is het beste waar je mee kunt komen?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lach maar, ik woon dan wel in Limburg maar ik heb tenminste wel lekkere koffie en gevulde kano.
Het verschil niet kennen tussen een taal en dialect/accent.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Denken dat Brabants en Limburgs dezelfde taal is.
Met een gevulde kano is het lastig roeien.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lach maar, ik woon dan wel in Limburg maar ik heb tenminste wel lekkere koffie en gevulde kano.
Dat zeg je niet meer als je eenmaal Limburgse koffie met een kano heb geproefd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is het beste waar je mee kunt komen?
Dit klopt wel, Limburg is een provincie gevuld met zure 50+ers en dat zeg ik als geboren en getogen Limburgerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Zero17 het volgende:
Limburg.
De gemiddelde bewoner verdient die omgeving niet.
Paapse hypocriete kleuterneukende xenofobische pvv'ers dat het zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |