Debs misschien maar pakketman was alleen aan de deur geweestquote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Oh, had er iemand van het weekend eigenlijk al de Hollands van Ebay binnen? Ik ga namelijk niet het hele weekend teruglezen.
ik nog niet, ik dacht eerst van wel maar dat was omdat ik vergeten was dat TD eraan kwam. Ik hoop dat ze snel komenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Oh, had er iemand van het weekend eigenlijk al de Hollands van Ebay binnen? Ik ga namelijk niet het hele weekend teruglezen.
meestal wel, maar soms niet, je kunt online inloggen en kijken wat de status isquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef megamandy het volgende:
Krijg je van TD ook een shippingmail eigenlijk? Paypal heeft wel het geld overgemaakt maar daarna heb ik niets meer van TD gekregen.
Niet altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef megamandy het volgende:
Krijg je van TD ook een shippingmail eigenlijk? Paypal heeft wel het geld overgemaakt maar daarna heb ik niets meer van TD gekregen.
Oja slim, daar denk ik dus weer niet aanquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meestal wel, maar soms niet, je kunt online inloggen en kijken wat de status is
Ooh hoe het bij haar kont zitquote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
er is toch nog steeds wel een hoop lelijkheid te koop
[ afbeelding ]
En Prinsessenjurkquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel een merk dat ook vollere modellen gebruikt
[ afbeelding ]
Ik vond die beurs 1 hele grote teleurstellingquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
Oeh SQ dan moet je ook naar de Love&Marriage beurs in het Beursgebouw
Ben ik heen geweest met mijn tante, wat een kippen lopen daar rondEn bij de modeshow allemaal joelen bij de mannelijke modellen en wild worden als ze iets in het publiek gooien van snoepjes
mhehehe.
Maar mijn tante heeft daar ook de afspraak gemaakt om voor een jurk te gaan kijken en toen kreeg ze een roos![]()
En gratis taart proeven
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie chickquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel DE trouwjurk gezienquote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond die beurs 1 hele grote teleurstelling![]()
We zijn er naartoe geweest in den bosch...
Meeste standjes waren of trouwringen of fotograven... De standjes met jurken waren alleen maar lelijke jurken en uiteindelijk waren we het na 1 uur al beu en zijn we niet eens gebleven voor de modeshow
Deze jurk is wel mooiquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
de tering lin, sletjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai! Al 7 bier op, lijken wassen
Ben je verkleed als gabber?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die werd toen ook gedisplayed.. En al die meiden helemaal lyrischquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heb ik wel DE trouwjurk gezienBovenstuk vol met glitters en dan een hele mooie rok van tule. Prachtig! Het klinkt zo kitsch altijd als ik uitleg maar ik was echt verliefd
![]()
Stond verder ook veel rotzooi inderdaad, maar het is voor mij een soort terrasje zittenEn al die prullaria van die geschenkdingen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft heul niet hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
de beurzen zijn hier pas in het najaar weer
Kennelijk is het heel normaal om twee jaar vooraf te plannen
Ook van Ann en John in Eindhoven?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die werd toen ook gedisplayed.. En al die meiden helemaal lyrischIk vond het zooo vreselijk
Bwahahaaha omgquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foute kampertquote:Op maandag 20 februari 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben je verkleed als gabber?
Jupquote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook van Ann en John in Eindhoven?
LOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw make-up! Prachtig!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond die van Kate pràchtigquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso, bruidsjurken van koninklijke huwelijken. Volgens mij hebben die alleen als doel om zo min mogelijk huid te laten zien. Stof tot aan den nek
Ik ookquote:
secksay!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, heeft Lipglans nou hetzelfde jurkje gekocht als Masja?
Maar daar zag je nog wel een beetje tiet toch?quote:
Pehehe.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar het lijkt bij haar wel iets beter te vallen. Iig is het een jurkje met een niet zo geweldige pasvorm.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
En bij haar zie je ook al dat het zo lelijk plooit
ik ook, steampunk is zo vetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef megamandy het volgende:
Zo wil ik trouwenEn mijn vriend krijg ik ook wel zover
quote:Mascha
20.02.2012
@ 09:23
Hee zelfde jurkje! Valt hij bij jou ook zo wijd? Nu opletten dat we hem niet tegelijk dragen, lol
Beantwoorden
Miss Lipgloss
20.02.2012
@ 09:25
Haha lol!! Ja hij valt heel wijd, heb een S en is nog wijd
Ooh dus dat is steampunk? Echt geweldig!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ook, steampunk is zo vetmaar
wil t niet
euh, zatquote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; al een 'merk' gevonden die je wel aanstaat qua trouwjurken??![]()
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dus dat is steampunk? Echt geweldig!
Oooh geweldig!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef Loqi het volgende:
[..]ik ga meerdere keren per jaar steampunk verkleed naar fairs enzo
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
euh, zat
Productief, ik ben het totaal niet vandaag
Omdat het leuk blijftquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwdingesen zijn leuk jongeuhhhhhh![]()
Waarom zit ik nu ook steeds trouwjurken te kijken; ik heb de mijnen al
Doe eens een linkje danquote:Op maandag 20 februari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Op internet ziet mijn jurk er zo lelijk uit![]()
Kuch.....
Ik vind dat je het ons nou wel kan laten weten hoor...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Op internet ziet mijn jurk er zo lelijk uit![]()
Kuch.....
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat je het ons nou wel kan laten weten hoor...
We zijn toch onwijs je beste vriendinnen en je gehele sociale leven?
Echt hequote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die maggie sottero echt mooi spul hebben
Ik hoopte dat ze er in zou trappenquote:
Volgens mij had mijn tante daar ook de jurk vanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehe echt nietquote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze er in zou trappen
Als ik een 'normale' trouwjurk had gekocht was het er ook zo1 gewordenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ze verkopen het dus ook in Geldropquote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn tante daar ook de jurk vanWeet wel dat ze de jurk in Boxmeer heeft gekocht.
Nope; ze hebben er een deel.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze verkopen het dus ook in Geldrop
Priem, hebben ze daar de hele collectie?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
Nu wil ik een complete steampunk trouwerij
huishoudbeursquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef mirannie het volgende:
Is er al iemand op de huishoudbeurs geweest? Zijn er nog leuke nagel stands?
huishoudbeursquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef mirannie het volgende:
Is er al iemand op de huishoudbeurs geweest? Zijn er nog leuke nagel stands?
Dat dacht ik dus ookquote:
kijk anders hier even:quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef mirannie het volgende:
Haha, ok, ik vind het wel leuk. Vorige jaren zag ik hier ook allemaal tips voorbij komen over bepaalde stands waar je moest wezen, vandaar dat ik het hier kwam vragen...
Vet!!!!quote:
niet quoten aub!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loqi op 20-02-2012 16:58:01 ]Knoei
dank je wel!!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
kijk anders hier even:
http://www.huishoudbeurs.nl/Pages/Deelnemers.aspx
Ik heb heul niet zo goed onthouden wie wie wasquote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
loqi wat kijk je streng
[..]
je hebt d'r ontmoet man
sorryquote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
loqi wat kijk je streng
[..]
je hebt d'r ontmoet man
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
loqi wat kijk je streng
[..]
je hebt d'r ontmoet man
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ow en skjoe... Er is een (kleine) kans dat ik in juni ook niet naar de meet ga kunnenVolgens mij doet mijn familie het expres; ik zweer het
Staat nog niet vast; maar opa wordt 90 en wil wellicht eind juni gaan uiteten met de familie...... Ze zijn nog aan het kijken qua datum.. Maar ik zie het wel weer gebeuren iig
Ik mag gewoon naar geen ene completen meet van het universum
Laat eens zien? als je wilt natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Loqi het volgende:
meet juni?![]()
en ik kan ook wel lachen op fotos hoorheb nog een plaatje gevonden van t hele kostuum
Dan zeg je gewoon dat je dan niet kan, dat dit al een half jaar gepland staat.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ow en skjoe... Er is een (kleine) kans dat ik in juni ook niet naar de meet ga kunnenVolgens mij doet mijn familie het expres; ik zweer het
Staat nog niet vast; maar opa wordt 90 en wil wellicht eind juni gaan uiteten met de familie...... Ze zijn nog aan het kijken qua datum.. Maar ik zie het wel weer gebeuren iig
Ik mag gewoon naar geen ene completen meet van het universum
Ja maar ik zag alleen de bovenkant of doet mijne computer nou weer raar.quote:
staat nu andere inquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ik zag alleen de bovenkant of doet mijne computer nou weer raar
30 juni bij Skjoe als ik mij niet vergisquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Loqi het volgende:
wanneer is de juni meet daahaan? dat heb ik helemaal gemist
[..]
staat nu andere in
Ja ik kijk even. Als de volgende datum (dat iedereen kan) pas in augustus is ofzo; ga ik toch echt gaan eten.. Opa wordt er niet jonger opquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je dan niet kan, dat dit al een half jaar gepland staat.
Ik wed dat mijnen vent wel gekke bekken gaat trekkenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem en SQ, gaan jullie dit doen op jullie huwelijk?![]()
Yes!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
30 juni bij Skjoe als ik mij niet vergis
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
Goe.. Ik ga naar huis.. Op deze ontzettend product-volle dag geweest zijnde kuch
Had de info van Milka dit weekendquote:
met bbq?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes!
Mega garden party midzomermeet
same here. Morgen ga ik Fok en trouwsites negerenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
Goe.. Ik ga naar huis.. Op deze ontzettend product-volle dag geweest zijnde kuch
Zullen je buren leuk vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Als het lekker weer is kunnen we hier ook bbq-en op balkon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ik kom niet, moet werkenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:03 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zullen je buren leuk vinden
Doen we altijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elektrische bbq!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Zag het al helemaal voor me met kolen en dan die lucht die er van af komt en al die rookquote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Doen we altijd hoorelektrische bbq!
Neuhhh dat gaat niet lukken in een flatquote:Op maandag 20 februari 2012 17:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zag het al helemaal voor me met kolen en dan die lucht die er van af komt en al die rook
werk zequote:Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef BGTes het volgende:
Ik ga maar richting mijn werk.
Doeg damons en bedankt voor het luisteren
is wel tof als je dan toch je haar in van die broodjes draaitquote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef megamandy het volgende:
Ok, mijn plan om als Prinses Leia te gaan met carnaval volgend jaar komt te vervallen, ik ga een steampunk kostuum bijelkaar sprokkelen komend jaar
Ja moet ik dan even kijken, ik hou van krullenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
is wel tof als je dan toch je haar in van die broodjes draait
JOAHHH!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Wij doen wel altijd met kolen bbq-en op balkonquote:Op maandag 20 februari 2012 17:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zag het al helemaal voor me met kolen en dan die lucht die er van af komt en al die rook
Goed cadeau!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:36 schreef Loqi het volgende:
wij hebben heul geen bbqmaar is een goed mannencadeau en
is in de zomer jarig
![]()
ik heb trouwens een kattentand gevonden
Haaiekattersquote:Op maandag 20 februari 2012 17:40 schreef Loqi het volgende:
Kheb eens in de bekjes gekeken, ze hebben nu bijna overal dubbele hoektanden omdat de oude er nog niet uit zijnevil bekjes
oeh gefelie!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Papa is vandaag trouwens 50 geworden!
Proficiat!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwhehehe dank! En goeden gifquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Dit jaar behoorlijk druk met feestjesTrouw... broer wordt 30.. opa wordt 90... Andere oma wordt 80... Pa gaat in juni in de vut...
![]()
Party all year long !!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
Congrats uft!
Oh, en die echo met punctie he? Er zijn nog 2 opties over: ontsteking of kankerde artsen achten de kans klein dat het het laatste is gezien mijn leeftijd, maar ik knijp 'm eigenlijk toch wel een beetje
Dat klinkt eng Trix...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
Congrats uft!
Oh, en die echo met punctie he? Er zijn nog 2 opties over: ontsteking of kankerde artsen achten de kans klein dat het het laatste is gezien mijn leeftijd, maar ik knijp 'm eigenlijk toch wel een beetje
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
Congrats uft!
Holy............quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
Congrats uft!
Oh sorry mop! Ik haal de dingen indd door elkaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg dinsdag de uitslag van de punctie die ze nu gedaan hebben.. Uft, dit is niet in de baarmoeder, herinner je je mijn hamsterwang nog? Gaat om een klier langs mijn kaak die al 2 maanden opgezwollen is
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn neefje van 10 speelt 'kut' op WF
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor Priem en Skjoe
http://www.lovemaegan.com/2011/06/diy-wedding-bouquets.html
ik wil gewoon alleen rode rozenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor Priem en Skjoe
http://www.lovemaegan.com/2011/06/diy-wedding-bouquets.html
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ben niet zo ne do-it-selver
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ben niet zo ne do-it-selver
Die staat er ook bijquote:Op maandag 20 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil gewoon alleen rode rozen
Ja datquote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef megamandy het volgende:
[..]Herkenbaar. Maar meer omdat het mij nooit lukt zoals ik het in mijn hoofd heb
Iedere keer die teleurstelling
Pfff verschrikkelijke, al die dingen tegelijkertijdquote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg volgende week dinsdag de uitslag van de punctie die ze nu gedaan hebben.. Uft, dit is niet in de baarmoeder, herinner je je mijn hamsterwang nog? Gaat om een klier langs mijn kaak die al 2 maanden opgezwollen is
En ja, ik voel me ook lichtelijk nerveus nutnt dacht ik dat het wel losliep, maar ben vandaag echt geschrokken..
Heb je 'm goed geinstrueerd?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief gaat mijn boeket uitzoeken![]()
Jaquote:
O die gereedschappen zou ik wel allemaal kopen, alles of nietsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datEn dan heb ik weer niet de goeden spullen en gereedschappen enzo
Awwww Wimquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor wie geen Feestboek heeft
[ afbeelding ]
![]()
En dit was liggen op commando, wat hij nog niet kon toen hij hier kwam![]()
(en ik heb hem maar een heul klein beetje omgekocht met noms)
Die potenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wim is een blaffend schaapquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Met giraffen-benen en leeuwenpotenquote:
Hont heet ook heul geen Wimquote:Op maandag 20 februari 2012 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik jullie steeds Wim zie roepen moet ik aan het neefje van mijn vriendin denken, die heet ook Wim. Maar ze mogen geen Wimpie zeggen want dat is een downey ofzo
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dit is voor carnaval, neem ik aan?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hont heet ook heul geen Wim
En ik kan het niet zienquote:
You haz le uitslag?quote:
Smoootthhhquote:Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
Zo even heel lang gedouchten mijzelf ontdaan van al het haar dat overbodig was
Jep.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
You haz le uitslag?
(mooien zin wel)
En daarna lekker insmerennnnn dus nu superzachtquote:
Smooth AND softquote:Op maandag 20 februari 2012 19:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En daarna lekker insmerennnnn dus nu superzacht
Ik heb de uitslag.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Whie, ik heb mijn vriend volgens mij al omgehaald om een steampunk trouwerij te hebben
Vanmiddag wel, dus ik denk niet dat daar wat nuttigs uit gaat komen nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut, lindy is carnavallen of niet?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, dus ik denk niet dat daar wat nuttigs uit gaat komen nu.
Hehehehe.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet een verslag inleveren en ik ben benieuwd hoe zij dat vorig jaar heeft opgesteld
Ik weet het.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, moddolsfinale... Wint het kutwijf met den lelijke tandenspleet, of wint de kansloze autist-giraffe die aldoor aan het jenken is?
![]()
![]()
Ik ga voor de tandspleet, hoewel E.T. het waarschijnlijk toch wordtquote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, moddolsfinale... Wint het kutwijf met den lelijke tandenspleet, of wint de kansloze autist-giraffe die aldoor aan het jenken is?
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
zolang jullie je muil maar houden tot voorbij de uitzending
Beter om iets te wachten en alles naar je zin hebben dan overhaasten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
en het gaat toch volgend jaar worden... Dit jaar is echt te kort dag
puppyyyyyyyquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef megamandy het volgende:
Whie, ik heb mijn vriend volgens mij al omgehaald om een steampunk trouwerij te hebben
Ik heb hem verteld dat hij een hoed mag dragen en een stokquote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
puppyyyyyyy
[..]hier is de 'discussie' ook weer open
Oeh, palindroomachtig.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
na ampel beraad komen we op 31 mei uit.
Efficiency, we haz it
Heel hip en groen endezoquote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
efficient, milieuvriendelijk en kostenbesparend
Muhahaha... Muhaahhahahahahaquote:
Ik ben voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil dat ze allebei verliezen, is dat te doen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil dat ze allebei verliezen, is dat te doen?
Dat !!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan zegt Tyra "you both suck" en dan komt den pot op het podium en blijkt dat zij heeft gewonnen
holy fuckquote:Op maandag 20 februari 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
En ik blijf die adamsappel zien bij Ann
ZAG JEMMM !!!!!quote:
Maar ze vind zichzelf ook zo goedquote:Op maandag 20 februari 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik vind op zich dat chelsey wel mag winnenZij wist ook het meest qua designers en fotograven. Vind ik wel belangrijk als je model wil worden.
Maar ik gok nog steeds dat het Ann wordt
Ik vind mezelf ook erg goedquote:Op maandag 20 februari 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ze vind zichzelf ook zo goed
What haz been seen...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohai
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vriendlief ziet hem nu ook voortdurend
Whaaaaoooo !! Over modellen gesproken. Mijn foto's van de shoot staan online
Shoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohai
Leg uit!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ohai pwetty eyes on a lovely face!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohai
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
DAT!!!quote:
Je lijkt wel liefquote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Had al vaker gezegd dat ik dat wel heeeeeel graag eens wou doenMaar ja; zij zit in Bels
Dus das moeilijk te combineren
Met je mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohai!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Yes pleasequote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
Hier borrelen ideetjes op van een shoot met PG en Debss samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |