Debs misschien maar pakketman was alleen aan de deur geweestquote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Oh, had er iemand van het weekend eigenlijk al de Hollands van Ebay binnen? Ik ga namelijk niet het hele weekend teruglezen.
ik nog niet, ik dacht eerst van wel maar dat was omdat ik vergeten was dat TD eraan kwam. Ik hoop dat ze snel komenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Mss het volgende:
Oh, had er iemand van het weekend eigenlijk al de Hollands van Ebay binnen? Ik ga namelijk niet het hele weekend teruglezen.
meestal wel, maar soms niet, je kunt online inloggen en kijken wat de status isquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef megamandy het volgende:
Krijg je van TD ook een shippingmail eigenlijk? Paypal heeft wel het geld overgemaakt maar daarna heb ik niets meer van TD gekregen.
Niet altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef megamandy het volgende:
Krijg je van TD ook een shippingmail eigenlijk? Paypal heeft wel het geld overgemaakt maar daarna heb ik niets meer van TD gekregen.
Oja slim, daar denk ik dus weer niet aanquote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meestal wel, maar soms niet, je kunt online inloggen en kijken wat de status is
Ooh hoe het bij haar kont zitquote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
er is toch nog steeds wel een hoop lelijkheid te koop
[ afbeelding ]
En Prinsessenjurkquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel een merk dat ook vollere modellen gebruikt
[ afbeelding ]
Ik vond die beurs 1 hele grote teleurstellingquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
Oeh SQ dan moet je ook naar de Love&Marriage beurs in het Beursgebouw
Ben ik heen geweest met mijn tante, wat een kippen lopen daar rondEn bij de modeshow allemaal joelen bij de mannelijke modellen en wild worden als ze iets in het publiek gooien van snoepjes
mhehehe.
Maar mijn tante heeft daar ook de afspraak gemaakt om voor een jurk te gaan kijken en toen kreeg ze een roos![]()
En gratis taart proeven
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
wel een merk dat ook vollere modellen gebruikt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |