quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je top doet het ook goed op een fullstack.
Tot morgen
Zijn die nu zo duur joh?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef Partingglass het volgende:
Damn ik zit met een dilemma. Ik krijg uit de scheiding een redelijk bedrag als uitkoopsom van het huis. Nu wilde ik daar voor mezelf een basgitaar voor kopen niet van yet hele bedrag maar gewoon een mooie bas als kado aan mezelf.
Nu heb ik een verkoper gevonden die zeg maar de holy grail van de model te koop heeft alleen gaat me dat omgerekend bijna 4 kosten en minder holy grail model kom je op zeg 2 uit en zou ik nog een andere leuke kunnen kopen.
Ik weet het geeoon niet wat te doen en eigenlijk heb ik al teveel bassen dus vraag me zelfs af of ik er veel op ga spelen.
Voor het eerst in mijn leven vraag ik me af of überhaupt wel een bas moet kopen nog. Volgens mij word ik ziek.
in 73 hebben ze nog de features van de eerste serie zeg maar maar wel al de "nieuwe" pick-up plaatsing wat ze een van de meest gewilde uitvoeringen maakt. Ze zijn er niet heel veel. En je raad het al, als Lefty is die keuze helemaal beperkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zijn die nu zo duur joh?
Ik heb voeger ook op Rickenbackers gespeeld ook van die haeietand inlays met bindings.
En dubbele halspennen geweldige bassen (ik was niet de eigenaar maar ik speelde er af en toe op).
Maar des tijds kon je ze voor 1000 gulden ongeveer tweedehands nog voldoende vinden in goede staat (is wel een jaar of 20 terug al weer).
1 van 2 maple glo uit dat jaar lefty.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item2a1a1028e6
Die prijs![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef Partingglass het volgende:
[..]
1 van 2 maple glo uit dat jaar lefty.
Nee als ik iets door verkoop heb ik er eigenlijk nooit meer spijt van. Ik heb zonder te overdrijven echt honderden gitaren gehad en ik geloof dat ik van 3 zoiets heb gehad van goh dat was niet super slim en van een amp heb ik dat gehad. Van de andere kant heeft die verkoop mede gezorgd voor de huidige collectie.
Als het geld er is de verkoper nog eens mailen of hij er nog is (als hij verkocht is het probleem opgelost) En dan kijken wat wint mijn liefde voor vintage en zeldzaam of common sense.
thx voor meedenken
Voor in de open haardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je dan ook met die ouwe meuk
Tsja dat vraag ik me regelmatig af. De een verzameld postzegels de ander basgitaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je dan ook met die ouwe meuk
Ik heb onlangs nog een OLP Silo gekocht via gitaarmarkt. Een heel prettig spelende gitaar. De butsen tasten het speelcomfort niet aan. Als je tweede hands koopt kan je geen 100% eisen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
hoeveel waarde verliest een stratocaster wanneer er een aantal deuken en veel krassen in de body zitten?
En zorgen dat je genoeg ruimte hebt om het allemaal op te bergen (maar nog wel binnen handbereik).quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef Partingglass het volgende:
GAS moet je bedwingen. Je moet in je hoofd een lijstje maken met wat je ooit nog eens wil hebben en daar naar toe werken. Als je, je laat leiden door GAS kop je vaak te duur of tegen de exacte marktprijs. Gewoon kijken wat op je pad komt en koopjes afwachten dat is voor mij de sport.
Die ruimte is nu een beetje probleem. In mijn huis (waar mijn ex nu woont) had ik een aparte gitaarkamer met de muren rondom vol hangend en 5 grote gitaar rekken op de grond. Im mijn 1 slaapkamer-appartementje houd dat in. Dat ik een slaapkamer heb met best wat gitaren erin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
En zorgen dat je genoeg ruimte hebt om het allemaal op te bergen (maar nog wel binnen handbereik).
Dit, of er natuurlijk voor zorgen dat je genoeg oude GAS-aankopen verkoopt om nieuwe GAS-aankopen te kunnen bekostigen ;-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef Partingglass het volgende:
GAS moet je bedwingen. Je moet in je hoofd een lijstje maken met wat je ooit nog eens wil hebben en daar naar toe werken. Als je, je laat leiden door GAS kop je vaak te duur of tegen de exacte marktprijs. Gewoon kijken wat op je pad komt en koopjes afwachten dat is voor mij de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |