Noem 'm "Unique Rare Vintage Stratocaster" en vraag er het dubbele voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
hoeveel waarde verliest een stratocaster wanneer er een aantal deuken en veel krassen in de body zitten?
Zeg dat het een *Relic* is of dat het een *Vintage Modified* is, dan niet, anders... 30 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
hoeveel waarde verliest een stratocaster wanneer er een aantal deuken en veel krassen in de body zitten?
Ligt eraan, is ie van Rory Gallagher geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
Twee tientjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
quote:
Pics!quote:
Ookquote:
Ok!quote:
JAquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Braddie het volgende:
Wat voor een acoustische is het Dean? Toevallig zo een met snaren?
Fuck yeah!quote:
Ze doet het zo relaxed en achteloos, af en toe ook nog ff headbangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Netjes! Die heeft er ook tamelijk veel plezier in zo te zien. Als ik dat nummer op gitaar zou proberen te spelen zou ik er al veel moeilijker bij kijken, laat staan als ik dat zou willen drummen...
Geweldig nummer trouwens. Dat middenstuk met die tegendraadse ritmes snap ik nog steeds niet...
Tof dingquote:
Ze speelt hem volgens mij niet helemaal goed maar komt heel erg dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze doet het zo relaxed en achteloos, af en toe ook nog ff headbangenInderdaad ook echt een tof nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |