Ik vind bas spelen zittend juist prettigerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind staand spelen veel fijner dan zittenmaar dat komt misschien omdat ik bass speel..
Ik doe dat alleen als ik echt een nummer goed moet oefenen, maar hij glijdt altijd van m'n schootquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind bas spelen zittend juist prettigerkomt omdat ze vrij zwaar zijn, en ik al met wat overgewicht kamp, dus dat is extra belastend voor m`n rug
En ook alweer keurig volgens de vier akkoorden van de Axis of Awesome.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Scary_Hairy het volgende:
Deksels, die Michel Telo heeft maar liefst 183 miljoen hits met 1 liedje. 1 filmpje schieten met gehuurde modellen in een nachtclub en de kassa rinkelt. Mijn dochters zijn ook al weg van het nummer.
Vraag eens of ik jaloers ben ?
Tja moeilijk doen als het makkelijk kan hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En ook alweer keurig volgens de vier akkoorden van de Axis of Awesome.
Ik ook, geen last vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind bas spelen zittend juist prettigerkomt omdat ze vrij zwaar zijn, en ik al met wat overgewicht kamp, dus dat is extra belastend voor m`n rug
Geen idee of het is aangekomen, heb nog niet in mijn inbox gekeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:59 schreef Braddie het volgende:
Brother, ik had je nog een berichtje gestuurd eergister, niet aangekomen?(Inbox doet een beetje raar)
Zeker weten hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben ff lekker keihard met RATM aan het mee rammen altijd lekker
Kutmuziek, maar wel lekker om mee te raggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef Narasan het volgende:
[..]
Zeker weten haha.
Ik ben zojuist klaar met het uploaden van een nieuwe cover:
Dimmu Borgir - The Mourning Palace.
Verkapt, ik ben jarig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
De laatste 2 dagen geen gitaar aan geraakt. Ziek in bed![]()
Geweldige manier om je verjaardag door te brengen![]()
*Vindt ik niet leuk-knop*.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
Netjes! Die heeft er ook tamelijk veel plezier in zo te zien. Als ik dat nummer op gitaar zou proberen te spelen zou ik er al veel moeilijker bij kijken, laat staan als ik dat zou willen drummen...quote:
Fan herte lokwinske!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
Gefeliciteerd en beterschap!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:40 schreef brother52 het volgende:
x2.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkapt, ik ben jarig.
Toch gefeliciteerd![]()
Nee, dat is omdat je geen lamme zak bentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind staand spelen veel fijner dan zittenmaar dat komt misschien omdat ik bass speel..
Heb ff meegespeeld met wat U2 tracks!(Spaanse gitaar)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:22 schreef Narasan het volgende:
En. Wie heeft er vandaag al een heerlijk potje Gerocked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |