Dit, mijn pols is te stijf voord dat soort bewegingen of ik moet mijn gitaar op redneck hoogte hangenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik speel nu bijna een jaar en speel eigenlijk alleen maar zittend. Staand lukt alleen als ik echt hele simpele akkoorden hoef te spelen
Oefenen oefenen oefenen. Ik dacht ook dat ik geen g vorm barre kon spelen of een c vorm barre, schijn ik toch wel te kunnen tot grote ergernis van mijn duim voor een weekjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit, mijn pols is te stijf voord dat soort bewegingen of ik moet mijn gitaar op redneck hoogte hangen
Barre akkoorden lukt allemaal wel. Ik heb alleen moeite met de barre akkoorden op de alternatieve manier beet te pakken. En die is wel erg relax met overpakken naar andere akkoorden.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen. Ik dacht ook dat ik geen g vorm barre kon spelen of een c vorm barre, schijn ik toch wel te kunnen tot grote ergernis van mijn duim voor een weekje![]()
Het word vanzelf wel soepeler en gaat beter.
Holy grail kopen en een paar andere bassen wegdoen? En anders gewoon eerst ff testen. Je zal de eerste niet zijn die een goedkoper model fijner vindt klinken en spelen dan het zogenaamde vlaggenschip.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef Partingglass het volgende:
Damn ik zit met een dilemma. Ik krijg uit de scheiding een redelijk bedrag als uitkoopsom van het huis. Nu wilde ik daar voor mezelf een basgitaar voor kopen niet van yet hele bedrag maar gewoon een mooie bas als kado aan mezelf.
Nu heb ik een verkoper gevonden die zeg maar de holy grail van de model te koop heeft alleen gaat me dat omgerekend bijna 4 kosten en minder holy grail model kom je op zeg 2 uit en zou ik nog een andere leuke kunnen kopen.
Ik weet het geeoon niet wat te doen en eigenlijk heb ik al teveel bassen dus vraag me zelfs af of ik er veel op ga spelen.
Voor het eerst in mijn leven vraag ik me af of überhaupt wel een bas moet kopen nog. Volgens mij word ik ziek.
Geloof me als verzamelaar heb ik daar meer dan genoeg ervaringen mee. Heb jaren lang met name oude jappen verzameld en Ook ooit eens een A-B-C test gedaan met een '78 rickenbacker, en twee jaren 70 kopieën daarvan een Aria uit de matsumoko fabriek en een Custom uit de fuij gen fabriek. En beide bassen kwamen heel erg dicht bij origineel .Heb toen de elektronica gewisseld van bas en de aria bewaard. Die kan zich nu heel zeker meten met elke echte rick.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:47 schreef Braddie het volgende:
Doen wat bij jou goed voelt!, enne.. bij twijfel? niet doen!, een kopie speelt net zo lekker als niet beter soms, heb ik ondervonden.
Wel en niet. De markt is heel krap er word weinig heel bijzonder spul aangeboden maar er is dus ook maar heel weinig vraag. Het is toch nog best vaak lang leuren en van ver halen dan wel opsturen. Is mijn ervaring. Als ik kijk waarvan dan de lefty's hier in huis komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:54 schreef brother52 het volgende:
De markt voor linkshandig spul is vrij krap. Als je iets goeds aanbiedt, kun je het vrij snel kwijt zijn.
Simple UC Riff Spanish by Bradley Van Dijk 1quote:
En toch is het voornamelijk maar een hit in Nederland en blijft het op de rest van de wereld achter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Scary_Hairy het volgende:
Deksels, die Michel Telo heeft maar liefst 183 miljoen hits met 1 liedje. 1 filmpje schieten met gehuurde modellen in een nachtclub en de kassa rinkelt. Mijn dochters zijn ook al weg van het nummer.
Vraag eens of ik jaloers ben ?
Hoe is het mogelijk, TNT brengt net een ander pakketje (die maandag is verzonden) hier en die van jou zit er niet bij. Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |