Hoezo dat Jim?... De mensen hier zijn heel behulpzaam en best aardig, al zijn er wel een paar uitzonderingen, maar iedere gek heeft z`n gebrek, toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mehn ik weet nog dat die nieuw was
Dat brad t ooit langer dan een maand heeft uitgehouden hier vind ik echt een wonder.
van wat ik nog weet isd at je echt met zn beetje alles wat je deed tot de grond afgebrand werd..quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo dat Jim?... De mensen hier zijn heel behulpzaam en best aardig, al zijn er wel een paar uitzonderingen, maar iedere gek heeft z`n gebrek, toch?
Dat klopt, dat gebeurd nog steeds hoor, maar ik heb er van geleerd, gewoon minder muziek/mp3`s posten en meer gewoon praten met ze waar je verstand van hebt, en als je ècht iets noemenswaardig hebt, dat posten(Zoals m`n optreden van afgelopen vrijdag) maar verder post ik niet echt iets meer .quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van wat ik nog weet isd at je echt met zn beetje alles wat je deed tot de grond afgebrand werd..
Ondertussen al studentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef Jimbo het volgende:
oh en tering, ik zie kamo hier nu ook nog![]()
gast! jij hebt inmiddels ook al je eerste haartjes erop zeker.
Ik trek altijd zo'n rare bek als ik weet dat er een camera looptquote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef Aresdreams het volgende:
net filmpje van mezelf gemaakt dat ik een nummer meel speel... damn wat was dat slecht
ik deed dat wel expresquote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik trek altijd zo'n rare bek als ik weet dat er een camera loopt![]()
En maak 3 keer zoveel fouten als normaal
Dat is het voordeel van regelmatig opnemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en weet ik waar ik aan mag gaan werken.
Dat zou ik dus vaker moeten doenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van regelmatig opnemen.
Daglicht is het beste. mijn camera is ook erg slecht in minder sterk licht dan wordt het een en al korrel en duisternis (Een soort van jaren 80 metal gevoel op betamax )quote:Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat zou ik dus vaker moeten doen
had nu toch zoiets van: nieuwe lampen in me kamer, meer licht, hoe doet de camera van me tab het nu?
maar dat viel nog tegen (of de camera is sloom, of er is toch nog niet genoeg licht, of ik moet de nadere camera gebruiken, maar dan zie ik niet wat ik opneem)
Maar dat is toch alleen maar goed voor de extra sfeer?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Daglicht is het beste. mijn camera is ook erg slecht in minder sterk licht dan wordt het een en al korrel en duisternis (Een soort van jaren 80 metal gevoel op betamax )
30 frames per seconde maxquote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen maar goed voor de extra sfeer?
die van mij heeft wat last van lag. Wel leuk bij snellere stukken, staat mijn rechterhand bijna stil
Ik speel nu bijna een jaar en speel eigenlijk alleen maar zittend. Staand lukt alleen als ik echt hele simpele akkoorden hoef te spelenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Braddie het volgende:
Even een vraag tussendoor, als ik staand gitaar speel, ben ik soms nòg slordiger dan wanneer ik gewoon zit... hoe los ik dit op?......
Hier ook, akkoorden gaat nog wel, simpele riffjes ook nog wel, maar de lastigere dingen zoals solo`s gaan niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik speel nu bijna een jaar en speel eigenlijk alleen maar zittend. Staand lukt alleen als ik echt hele simpele akkoorden hoef te spelen
Nee, ik ben namelijk een imbecielquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet je ondertussen wel hoe je gitaarband moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |