Ik ben idd een van de weinigen van onze club die niet gebanned is. In tegenstelling tot de rest voel ik de behoefte om nakende mensen te posten niet zo.quote:
Kuijt kent alles van Wembley na die League Cup finale van zondag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef J2T het volgende:
Nogmaals eenvoor Kuijt en
![]()
![]()
voor Bertje von Marwich.
Je krijgt het Duitse elftal er niet bij, onthou dat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef J2T het volgende:
Beter geven die Duitsers ons Joachim Low na het EK. Die weet tenminste hoe je Nederlands moet voetballen.
die goal van Kuytquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb er wel zin in hoorMooi affiche.
Weet nog wel de laatste keer.
Wanneer gaat Bert 't nu begrijpen? De Jong is echt de meest overschatte voetballer van Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch de Jong ipv de Stroot
Steek
Boulahrouz - Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel - de Jong
Robben - Sneijder - Kuijt
Persie
Robben op linksquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steek
van Bommel - de Jong
Persie
Dat is Aissati al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaat Bert 't nu begrijpen? De Jong is echt de meest overschatte voetballer van Nederland.
Rechts, Kuijt links.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef J2T het volgende:
[..]
Robben op links![]()
Gaat weer een leuke zomer worden voor Van Persie.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steek
van Bommel - de Jong
Persie
Ja sorry dat bedoelde ik. Dat truukje van Robben kent iedereen onderhand toch wel? Die vleugels zijn echt waardeloos zo.quote:
Van Marwijk moest Robin toch al niet toen hij coach bij Feijenoord was?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef J2T het volgende:
Van Persie moet zich echt ellendig voelen. Ben je afhankelijk van Robben en Kuyt vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |