Ben ik wel met je eens maar als je door je zwakke verdediging eigenlijk 2 middenvelders moet opofferen als buffer, blijft er ook niet veel meer over dan een laffe counterploegquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef J2T het volgende:
Bert is een laffe trainer. Aankomende zomer moet je gewoon vlot en aanvallend voetbal spelen met vlotte backs en vleugelspelers. Dus niet met een Pieters en Kuyt op de linkerflank, want dan kan je net zo goed thuisblijven. Maar Bertje heeft liever een Kuyt die alle ballen terug speelt en de linksback achteraan rent.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan dat strootmangehyp en gefap eens oprotten.
serieus, sinds jouw ban (aug) of iets later moet ik die mongolen steeds duidelijk maken dat Strootman gehyped is.quote:
Haha goed om te horen dat mensen me gemist hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus, sinds jouw ban (aug) of iets later moet ik die mongolen steeds duidelijk maken dat Strootman gehyped is.
Het viel me eigenlijk niet op dat jij een ban had.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha goed om te horen dat mensen me gemist hebben
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het viel me eigenlijk niet op dat jij een ban had.![]()
Maar heb jij soms dezelfde mening over strootman die ik heb?
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptopquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]![]()
Een Strootman in vorm is samen met van Bommel op het middenveld een soort stofzuiger die alle ballen in het middenveld afnemen het spel verdelen. Hoop dat Mark ook weer naar PSV komt en daar samen met Strootman op het middenveld gaat spelen zoals in oranje
Hij is voor ons erg belangrijk. Toen hij 2 wedstrijden geschorst was vanwege z'n rode kaart bij Twente merkte je gelijk het verschil in het spel zonder hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptop
Duitsland , Feyenoord uit viel hij verschrikkelijk door de mand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptop
Yildirim.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef MJS4F het volgende:
Yildirim: 'Drie fantastische dagen'
DEVENTER - Luciano Narsingh kan woensdagavond op Wembley debuteren voor het Nederlands elftal. Zeven jaar geleden kende Engeland - Nederland in de persoon van Ugur Yildirim ook een speler van sc Heerenveen als debutant.
''Het is lang geleden man'', blikt Yildirim deze week terug in het NUsport-magazine. ''Je kent die reclame toch? Het waren drie fantastisch dagen.''
Yildirim, die op zijn 29e al geen profvoetballer meer is, mocht tijdens de in 0-0 geëindigde wedstrijd na 64 minuten invallen van bondscoach Marco van Basten. Een tweede interland kwam er nooit.
''Ik heb geen voorzet gegeven, was veel te zenuwachtig. Maar vind je het gek? Wie was ik nou helemaal? Ik kwam net uit de eerste divisie. Een geweldige en leuke ervaring, dat was het. Invallen tegen Engeland, wat wil je nog meer?''
De herinnering zit echter alleen in zijn hoofd. Het zogeheten haasje dat Oranje-debutanten krijgen, heeft hij niet meer. ''Man, ik weet niet eens meer hoe dat haasje eruitziet. Geen idee waar dat ding is.'' Het shirt dat hij droeg is in het bezit van vrienden. ''Ik kreeg er twee. Van die zwart-witte, tegen racisme. Collector's items.''
Eigen restaurant
Nadat Yildirim Heerenveen verliet voor een avontuur in Turkije, raakte zijn carrière in het slop. De bij Go Ahead Eagles opgeleidde rechtsbuiten maalt er niet meer om. Kort nadat hij vorig jaar bij AGOVV vertrok, begon hij een restaurant in Deventer.
''Het zou kunnen dat ik vanavond naar Oranje ga kijken. Het ligt eraan hoe het uitkomt met mijn werk in het restaurant. Dat vind ik veel belangrijker.''
quote:FIFA/Coca-Cola World Ranking
1 Spain 1566 0 Equal
2 Germany 1369 1 Up
3 Netherlands 1359 -1 Down
4 Uruguay 1317 0 Equal
5 England 1179 0 Equal
Als het aan de bondscoach ligt niet iig. Die wil vanavond zijn baan veiligstellen en het liefst bondscoach blijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef vincerusso het volgende:
ik denk dat die Engelsen het helemaal laten lopen
quote:'Van Persie krijgt voorkeur boven Huntelaar in basiself'
29/02/2012 12:15
Het Nederlands elftal treedt woensdagavond op Wembley in de oefenwedstrijd tegen Engeland aan met Erik Pieters en Khalid Boulahrouz op de backposities. In de spits krijgt Robin van Persie de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar in de basisopstelling.
Dat is de verwachting op basis van de trainingen in Londen en de persconferentie van bondscoach Bert van Marwijk. Pieters keert terug in het elftal na een slepende voetblessure en speelt naar verwachting een helft. De verwachting is dat Van Marwijk de tweede helft gebruikt om iets uit te proberen op de linkerflank. Zo is het niet ondenkbaar dat Schijn Schaars zijn opwachting gaat maken op links in de defensie.
Het blok van twee verdedigende middenvelders wordt naar verwachting gevormd door Mark van Bommel en Kevin Strootman. De PSV'er krijgt opnieuw de voorkeur boven Nigel de Jong.
De vier aanvallend ingestelde spelers zijn nummer tien Wesley Sneijder , Arjen Robben (rechts), Dirk Kuijt (links) en Robin van Persie. Het is voor het eerst sinds de verloren WK-finale in 2010 dat de bondscoach weer kan beschikken over De Grote Drie, Robben, Van Persie en Sneijder. (Simon Zwartkruis)
Dat Van Persie de voorkeur krijgt boven Huntelaar vind ik wel logisch want hij kan behalve scoren ook nog voetballen, maar Pieters en Kuyt vind ik toch wel vreemdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)laar-in-basiself.htm
[..]
ik dacht voordat ik de hele link zag: 'vlaar in basiself'quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)laar-in-basiself.htm
[..]
Ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Begint die wedstrijd nou serieus om 21.00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |